paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200
2.10.2010 v 11:45
Ahoj..mám takový menší dotaz:
Chci vědět...jaký bude rozdíl například nezi Banditem 1200 a CBR600F:
Oba mají zhruba stejný výkon (72 vs 78kW - zanedbejme ten rozdíl) ale točivý moment je 92 vs 66 nm pro Bandit, podle toho, co jsem si dohledal. Předpokládejme(pokud to jde), že výkonovou i točivou špičku, by oba stroje měly shodně ve stejných otáčkách.

Zajímá mě...jaký bude rozdíl:
- Pokud tyto dvě motorky postavím vedle sebe na sprint.
- Pokud na obou pojedu na 4.rychlostní stupeň do 12%kopce se 100kg spolujezdcem a přidám naplno.
Kdo bude mít navrch, proč..a v čem se hlavně projeví rozdíl krouťáku..jak si to představit?
Díky za fundované odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200

2.10.2010 v 12:36 | Nahoru | #1
pylot - ten kluk na efkovým cebru ani s pozlacenejma rukama tu dvanáctku neudělá pokavaď na tom banditu bude sedět někdo, kdo to má jenom trochu v ruce Jak píše Zdeny Rider prostě jabka s hruškama. Bandaska má ve čtyřech tisících cca 80% krouťáku a točí do deseti... než se to cebro sebere do otáček jede ta nahatá lokomotiva už skoro na plno. To cebro začne mít výhodu až tak od dvoustovky nahoru díky aerodynamice a podvozku.
Odzkoušeno na sprintech i na okruhu.
Špilas- čoveče na čtyřku do dvanáctiprocentního kopce ve dvou, ke všemu se 100kg pořízkem vzadu? To je takovej krpál, že si troufám tvrdit, že to cebro nedá ani normálně, natož přidávat plnej a něco po něm chtít. a bandaska myslim taky nic moc, nevim stokilovýho chlapa jsem ještě nevez.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200

2.10.2010 v 13:08 | Nahoru | #2
XJelen> Psal jsem ze tahle vyhoda velkyho momentu od nizkejch otacek se da lehce smazat pres spojku. Kdyz bude kluk na CBR vazne umet tak muze vyhrat. Ta motorka na to ma. Dalsi vec je vaha a aerodinamika. Jinak ve vysledku je to nejvic o rukach a o jezdci. Jeli jsme sprint 4 stejny motorky a rozdily mezi nama na dylku letiste byly i 20 metru. Ty dva co na SVu jezdili uz 5 let proste umeli mnohem lip startovat a vzdycky ujeli. Klucina co to mel kratce zustaval jeste kus za mnou. Je to nejvic ze vseho o jezdci a o startu. Stejne bych vsadil na CBR. Nejde tady o letmej sprint kdy to rozmotavas pres cely otackovy spektrum ale o sprint z mista. To znamena ze klucina na CBR to vytoci do 8000, zacne poustet spojku, da plnej a zrychleni reguluje jenom pritlakem spojky. Kdejakej sprint vyhravaj klucinove na SS sestistovce protoze tohle umej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit prepad nadrze Suzuki GSF 1200 Bandit lenkochal 16 10.6.2024 v 14:31 lenkochal
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 6 7.5.2024 v 01:42 6573
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 5 19.4.2024 v 09:14 kalous72
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 11 14.1.2024 v 18:58 kuzmič


TOPlist