1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Betka
skacel99 píše: SuperSic58> původně jsem ji chtěl kitovat a jinej karbec,ale asi příjde radikálnější řešení - mám domluvenej motor Lifan 125 ccm s převodovkou i karburátorem za poměrně dobrej peníz tak uvidíme,co z toho bude.Zařekl jsem se ale,že nebudu dávat rychlejší převod,protože by to bylo na zabití.už při 60 km/h se to vlní jak had,víc bych na tom asi jezdit nechtěl.Alespoń to bude mít pořádnej odpich
Lifan 125 je nejlepší volba. Mám ho v Hondě DAX a bez problému už přes 20tkm - ani jednou jsem motor nerozdělával. Vlastně jednou jo, čistil jsem odstředivku, ale nic v ní nebylo.
Líbí se mi i jeho charakteristiky, má to setrvačník těžkej jako prase, takže to sice pomaleji akceleruje, ale zato můžeš po městě chrochtat na 3 - 4 i s poměrně těžkým převodem. A spotřeba s karburátorm Mikuni VM24 (maximálka +/- 85km/h) je 3l/100km a s čínským karburátorem s difuzorem 22mm (maximálka slabších 80km/h) je dokonce kolem 2 litrů. Navíc stojí novej 5 tisíc, tak to není cořešit,..