globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po GO se jí nechce
23.9.2010 v 20:09
dřív vo 120 stoupala ručička suverenně a tam se zastavila jako kdyby omezovačem. motor neměl problém vytočit se na maximum kdykoliv a výš nešel proto že prostě se dál netočil za žádné situace. to bylo necelejch 5 tisíc otáček. nad stovkou byla mašina pořád aniž bych chtěl. 3,5 tis. maximální krouťák, 4 tis. maximální výkon, do 4,5 tis byla ještě dost živá na to aby se ty otáčky daly využívat. čtverka byla vytočená okamžitě a mašina brečela o další kvalt v maximu otáček.
pak když už měl svý nejlepší chvíle za sebou, dostala se vlažně ale jistě do stovky a pak už se jen velice neochotně vytáčela dál ale ke stodvaceti se z kopečka dala dostat, na rovině na 110.
pak přišla GO.
motor jsem zajel, jehla na třetím zářezu, šroub bohatosti podle manuálu o 0,5 otáčky zpátky, benzín 1:33 podle manuálu plus něco navíc.
nikdy během záběhu jsem nepřekročil rychlosti stanovený v manuálu, plyn jsem vždycky pouze lechtal, jezdil jsem ze začátku krátký trasy schválně pro záběh (10km) až na konec záběhu jsem se dostal po 50km. trasy byly výhradně po rovině po nefrekventovanejch místech aby mě nikdo v jízdě kadla-kadla nerušil.
dokonce jsem vyjížděl až se zapadajícím slunkem aby motoru nebylo přehnaně teplo!
záběh jsem dokončil, opatrně jsem začal zvyšovat tempo aby to nebylo naráz.
teď mám 3500km po GO, záběh byl 1500.
jenomže mašina je líná jak sviňa!!
na čtverku má sice silu pořád ale už prostě netáhne, dostanu se na 90, hodně dlouho se nechá přemlouvat na 100 a hotovo, ani o kilometr víc!
nejvíc se dostala na 110 a to po hoooodně dlouhé době z kopca! předtim letěla 120 aji do kopca a bez přemlouvání!!
tak jak byl na 4 tis. nejvyšší výkon tak te´d se na čtyřech prostě zastaví a odmítá spolupracovat, nad čtyřma tisícama jakoby na motoru něco leželo a on se tam nemohl dostat. je to poznat na všechny kvalty.
tam kde táhla nejvíc tak prostě umře. přitom seštelovaná je dobře, s předstihem jsem si taky hrál nejednou.
go byla dělaná kompletní a navíc největším a nejvyhlášenějším mistrem široko daleko se kterým se znám osobně protože bydlí pár metrů ode mě takže tam taky nemůže byt problém.
tim že jsem kupoval nový laufy to byt taky nemůže a víc změn tam neni.
spotřeba se mně sice mírně zvedla ale to je tim že to chce daleko víc plynu aby to jelo

neví někdo čim to může byt?

2 reakcí na tento příspěvek po GO se jí nechce

23.9.2010 v 21:26 | Nahoru | #1
vy jste na ně moc hodní Moje motorka dostane hned kartáč, protože jednoduché to se mnou mít nebude, tak ať si zvyká

(reakce na) po GO se jí nechce

23.9.2010 v 21:30 | Nahoru | #2
c.j.> neboj, na hrtan jí šlapu neustále takže si časem teda zvykne
já v podstatě jinou jízdu než na hraně motoru neznám
pokud to nejsou nějaký vláčný okamžiky

(reakce na) po GO se jí nechce

23.9.2010 v 21:31 | Nahoru | #3
c.j.> Já na ni hodnej nejsem Koupil jsem rozpadající se trosku, která na rovince jela max 70-80 a do kopce pěkně 50 na trojku (a to s převodem o jeden zub do síly). Po řádném tuzingu (indickej karbec Pacco a dvoukomorový laufy s otevřenejma koncovkama) dostávala pokouřit pořád a hodně (protože to začíná táhnout tam, kde to dřív umíralo) a už začínají být vidět výsledky
Jenom jsem viděl, jak Memphis jezdí a bojím se, že jeho pojetí "kartáče" může hraničit s obecným ohrožením
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 Johny_Servis 27 16.12.2023 v 09:43 JMan
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 Weret 4 26.9.2023 v 21:24 Weret
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 Weret 1 27.5.2023 v 09:07 2stroke
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy


TOPlist