pak když už měl svý nejlepší chvíle za sebou, dostala se vlažně ale jistě do stovky a pak už se jen velice neochotně vytáčela dál ale ke stodvaceti se z kopečka dala dostat, na rovině na 110.
pak přišla GO.
motor jsem zajel, jehla na třetím zářezu, šroub bohatosti podle manuálu o 0,5 otáčky zpátky, benzín 1:33 podle manuálu plus něco navíc.
nikdy během záběhu jsem nepřekročil rychlosti stanovený v manuálu, plyn jsem vždycky pouze lechtal, jezdil jsem ze začátku krátký trasy schválně pro záběh (10km) až na konec záběhu jsem se dostal po 50km. trasy byly výhradně po rovině po nefrekventovanejch místech aby mě nikdo v jízdě kadla-kadla nerušil.
dokonce jsem vyjížděl až se zapadajícím slunkem aby motoru nebylo přehnaně teplo!
záběh jsem dokončil, opatrně jsem začal zvyšovat tempo aby to nebylo naráz.
teď mám 3500km po GO, záběh byl 1500.
jenomže mašina je líná jak sviňa!!
na čtverku má sice silu pořád ale už prostě netáhne, dostanu se na 90, hodně dlouho se nechá přemlouvat na 100 a hotovo, ani o kilometr víc!
nejvíc se dostala na 110 a to po hoooodně dlouhé době z kopca! předtim letěla 120 aji do kopca a bez přemlouvání!!
tak jak byl na 4 tis. nejvyšší výkon tak te´d se na čtyřech prostě zastaví a odmítá spolupracovat, nad čtyřma tisícama jakoby na motoru něco leželo a on se tam nemohl dostat. je to poznat na všechny kvalty.
tam kde táhla nejvíc tak prostě umře. přitom seštelovaná je dobře, s předstihem jsem si taky hrál nejednou.
go byla dělaná kompletní a navíc největším a nejvyhlášenějším mistrem široko daleko se kterým se znám osobně protože bydlí pár metrů ode mě takže tam taky nemůže byt problém.
tim že jsem kupoval nový laufy to byt taky nemůže a víc změn tam neni.
spotřeba se mně sice mírně zvedla ale to je tim že to chce daleko víc plynu aby to jelo
neví někdo čim to může byt?
1 reakcí na tento příspěvek po GO se jí nechce
Na jaký olej jsi zajížděl? Napadají mě ještě zasrané výfuky olejem, což by záběhu vyhovovalo.
Mě osmičkový motor rval do kopce 110 už 700 km po záběhu, je to divné ( ikdyž vím, že dvojkový motor má trochu jinou charakteristiku).
Napadá mě snad ještě evergreen jawamanie- nemáš hadr v sání?
vložky co se prodávají jsou úplně stejný a na rouře rozdíl byt nemůže.
zajížděl jsem na úplně stejný M2T extra hustý made in sheron na který jsem předtim jezdil čtyři roky. nemělo se to čim zasrat, ze začátku z toho tekl vyloženě nespálenej olej kterej se neusadí protože odteče a pak už to ani nekouřilo jak to teď spaluje.
a hadr tam nikde neni, filtr tam je taky chvílu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 | Johny_Servis | 27 | 16.12.2023 v 09:43 JMan |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 | Weret | 4 | 26.9.2023 v 21:24 Weret |
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 | Weret | 1 | 27.5.2023 v 09:07 2stroke |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |