globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VéTéRáci sem potřebuju radu
21.9.2010 v 16:43
Nazdar všici a zvlášť majitelé VTR 1000F,chtěl bych se zeptat na osobní zkušenosti s touto motorkou,jelikož mě jistá slečna nedala přednost a rozštípl jsem Bandasku tak koukám po něčem jiným a VTRko je jedna z motorek co se mě líbí,mám v merku tak r.v.2002,pokud se někdo ozve napište zkušenosti,neduhy ,slabiny,popř spotřebu atd .budu vděčen abych si udělal obrázek. Dík Mirďa

Uzavřeno 02.10.2010 v 19:47 uživatelem mirďa-1
Anketa: koupit VTR
ano
90%
18
ne
10%
2
jdi do pelhřimova
0%
0
Předchozí
1 2
Následující

VéTéRáci sem potřebuju radu

21.9.2010 v 16:57 | Nahoru | #1
Zdarec!
Zkušenosti: žádný
Neduhy a slabiny: regulace dobíjení,chladiče na bocích,Honda to je snad jasný

VéTéRáci sem potřebuju radu

21.9.2010 v 17:02 | Nahoru | #2
VTRko je fajn, jel jsem na tom hodněkrát, má moc pěknej zvuk, jede tak nějak ve všech otáčkách stejně, ohledně spolehlivosti je to ok, u kámoše co jí má jsem nezaznamenal žádný problém.

VéTéRáci sem potřebuju radu

21.9.2010 v 17:16 | Nahoru | #3
Zdar, VTRko je super, já neměl žádný problém. Možné trable: napínáky rozvoďáků (já je pro jistotu nechal vyměnit), regulátor dobíjení. Jinak je pohodlná i na delší cesty. Ujel jsem max. kolem 800km na jeden zátah. BUdeš jí muset prominout měkký podvozek.

VéTéRáci sem potřebuju radu

21.9.2010 v 17:16 | Nahoru | #4
zdarec chlape tož vtr sem sedlal, vcelku se tomu nedá asi nic vytknout. je to takovej pohodovej cesťák. spotřeba u mě s dino kitem s.1 byla tak 7-8l. záleží na zápěstí že

VéTéRáci sem potřebuju radu

21.9.2010 v 17:23 | Nahoru | #5
Ahoj. Já kroutím s VRT čtvrtou sezonu a zatím jsem žádný problém s regulátorem dobíjení, ani s pověstným napínákem rozvoďáku neměl. Jen jsem měnil spotřební věci, jako řetěz, pneu, brzové destičky, kapaliny,... Svíčky jsem měnil spíš pro pocit jistoty, byly tam snad ještě origo, ale nebylo je třeba měnit.

Chladiče na boku - problém možná když jí položíš, pak jde často k pánu, ale jinak plní svou funkci dobře. Samozřejmě třeba při popojíždění nebo stání v kolonách ve vedrech se rychle zahřívá, ale ukaž mi motku, která ne. Jinak se během normální jízdy chladí dobře.

Ohledně spotřeby - na nádrž najedu přes 270 km, cože je při 18ti litrové nádrži něco kolem 6,7 L/100km. A možná by se dalo jet i za míň, ale já to nikdy nevydržím jet celou nádrž klidným tempem

Jinak na dlouhé cesty to není to pravé náčiní, když jedu dlouho, tak mě pak často bolí pod pravou lopatkou. Jinak asi není problém najet těch 300-400 km denně.

1 reakcí na tento příspěvek VéTéRáci sem potřebuju radu

21.9.2010 v 19:25 | Nahoru | #6
no tak to jsem přesně chtěl slyšet
Buczovy děkuji za vyčerpávající odpověď teď jen natrefit na kus kterej by nebyl vylítanej z okruhu a nebyl po kreši to nebude tak snadný mě se líbí třeba tato ale jde o to co je to zač : tato

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VéTéRáci sem potřebuju radu

21.9.2010 v 19:45 | Nahoru | #7
mirďa-1> měl jsem VTR, r.v.1998 (menší nádrž, analog budíky atd.) Odjety 4 sezony a nemůžu si stěžovat.. teda do doby, než jsem začal jezdit víc okruhy, to musela pryč, páč tam se vůbec nehodí (slabší brzdy, kroutí se a podvozek taky nic moc), ale na cesty je to fajn motorka

Závady celkem žádné, ve 49.000km prasklý napínák rozvoďáku -> potkané výfukové ventily takže napínáky preventivně vyměnit.. dále klasika -> regulátor dobíjení (jako každá druhá honda), ale já už koupil s vyměněným od ignitechu a pohoda..

Spotřeba +-8 litrů, měl jsem na tom i laďáky LeoVince, bez dynojetu a motorka jela dole o dost líp a dokonce si brala o půl litru méně

Když tam dáš padáky (měl jsem od Rutana), tak se chladičům na boku nic nestane - odzkoušeno Chladí dobře, neměl jsem problém.. když se přehřejou, spustí se větráky..

Na okruhu ty motorky moc nejezdí, tak neměj strach.. prostě na to, jak se říká, "nemaj koule" ale vylítanou hujdu můžeš koupit i z cest, že?

Jinak trochu vibrací ve střední poli otáček, sem tam vytřepaný šroubek, nějaký ten spotřebák a pak už jen jezdit

(reakce na) VéTéRáci sem potřebuju radu

21.9.2010 v 19:55 | Nahoru | #8
Mileek> o to právě jde,chci vyzkoušet něco jinýho než je řadovej čtyřvál,a tak mě tato motorka připadá vhodná,třeba SVčko v litru se mě nelíbí a TeLe nechci nějaký ty mouchy mají všechny motorky a VTRo se mě líbí a tak to prubnu,pár jich odzkouším a na příští sezonu už na dva vály

1 reakcí na tento příspěvek VéTéRáci sem potřebuju radu

21.9.2010 v 20:03 | Nahoru | #9
jj, jel jsem i na TL-S, je o něco silnější, ale podvozkově mi přišlo horší, i brzdy! To samé SV1000, to bylo snad ještě horší než TL-S, prostě nebrat a jít do VTR.. tak dobře pořiď

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VéTéRáci sem potřebuju radu

21.9.2010 v 20:55 | Nahoru | #10

Mileek>jj, jel jsem i na TL-S, je o něco silnější, ale podvozkově mi přišlo horší, i brzdy! To samé SV1000, to bylo snad ještě horší než TL-S, prostě nebrat a jít do VTR.. tak dobře pořiď


děkuji budu se snažit

VéTéRáci sem potřebuju radu

21.9.2010 v 21:05 | Nahoru | #11
jak bylo receno.. navic pokud chces jit do 2002 tak ani s tim regulatorem mit problem nebudes..

VéTéRáci sem potřebuju radu

21.9.2010 v 21:31 | Nahoru | #12
Měl jsem chvíli (dobrej kup a ještě lepší prodej). Můžu vřele doporučit. Skutečně dobrý jak na delší cestování (v jednom) tak i na vyblbnutí kolem komínu. Spíš je problém, kam co přivázat. Spotřebu prosím tě neřeš. Těch fám a stupidit ohledně spotřeby u VTR tu už bylo hlupáky napsáno moc.
Spolehlivost je dobrá. Osobně bych volil starší ročník, klidně 1997, ale v originál stavu.

1 reakcí na tento příspěvek VéTéRáci sem potřebuju radu

22.9.2010 v 06:49 | Nahoru | #13
konecne poradna znacka... tak kup neco peknyho...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VéTéRáci sem potřebuju radu

22.9.2010 v 06:59 | Nahoru | #14

doubravka>konecne poradna znacka... tak kup neco peknyho...



sedlala to kočena z MTT, tož to bude ale asi holčičí motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VéTéRáci sem potřebuju radu

22.9.2010 v 07:09 | Nahoru | #15

Kubajzz>sedlala to kočena z MTT, tož to bude ale asi holčičí motorka

ale mirda je moje holka...

(reakce na) VéTéRáci sem potřebuju radu

22.9.2010 v 07:10 | Nahoru | #16

doubravka>ale mirda je moje holka...



a plešatá k tomu

(reakce na) VéTéRáci sem potřebuju radu

22.9.2010 v 07:11 | Nahoru | #17
mirďa-1> jinak Mirďásku pěkná moto až na tu spotřebu, tak si ji užij. A vopatrně, dobře že jsi v pohodě

VéTéRáci sem potřebuju radu

22.9.2010 v 08:01 | Nahoru | #18
jel sem na stevovo, ma brzdy z 954,central z cbr600f s racetech vnitrkem a vidlice s racetech vnitrkem a fakt to funguje paradne, o rad jinde nez moje TLS, dokonce mi prisla motorove silnejsi s tim ze smerem k omezovaci zatahovala vic a vic... kdyz jsem driv jezdil na kamosove tak ta mi prisla slabsi a v celym spektru stejna, oba motory seriove, tak nevim jestli ta stevovo je naka povedenejsi nebo mi to jen prislo - nemam letos nic najezdeno. kazdopadne z te doby za ty prachy super stroj...

VéTéRáci sem potřebuju radu

25.9.2010 v 16:20 | Nahoru | #19
Ja mozem VTR len doporucit.Kupil sem zacatkem roka tez r.v. 2002 a bez problemu.Najezdil sem len sice neco vyse 5500km lebo nebolo vic casu ani pocasi neprilo ale zjel sem aj na dovolenku Vysoke Tatry,Terchova za tri dni 950km a uplna pohodicka.Motor neni nijaka divocina.Skur bych rekel ze takovy pohodovy tahoun k pohledani ktery hodne dluho vydrzi.Na turistiku uplne genialny ale od 6000 ot hore uz pekne taha za ruky.U mna spotreba pri turistickem tempe do 5000 ot 6,5 litra na 100km pri sportovej jazde toceni kolem 7000 ot do 8 litru na 100km.Vieci spotrebu sem nikdi nemal.Preju stastny vyber a vzdy z usmevem.

2 reakcí na tento příspěvek VéTéRáci sem potřebuju radu

26.9.2010 v 19:55 | Nahoru | #20
tak ju mám krásná 2002ka VTR 1000 F ve žluté barvě ,jako nová majitel byl pečlivka a staral se o ní opravdu s láskou KN filtr,iridiovky svíce,origo výfuky,přede jako kočička ale je to tygr,no paráda,ten litrovej dvouhrnek je bomba DÍKY MOC VŠEM ZA NÁZORY A RADY i to mě pomohlo k rozhodnutí tak jaště jednou díky

(reakce na) VéTéRáci sem potřebuju radu

26.9.2010 v 20:56 | Nahoru | #21
mirďa-1> ony by tam jiný svíčky než iridiovky podle manuálu ani bejt neměly, a je možný že s papírovým filtrem to pojede trošku líp, ale každopádně gratuluju ke stroji. Doporučuju dát dozadu rozetu 43 místo 41, původní řetěz na to akorát vyjde a motor je použitelnější v nízkejch rychlostech a samozřejmě to malinko líp pojede, ale není to nic radikálního ani ucukanýho.

VéTéRáci sem potřebuju radu

26.9.2010 v 22:05 | Nahoru | #22
Mirďa-1: Hoď nějaký fotky, potěš naše očka

VéTéRáci sem potřebuju radu

27.9.2010 v 00:50 | Nahoru | #23
Gratulujem ku kupe FireStorma.Jo a hod do profilu nejake fotecky nech sa pokochame co si to za krasku kupil.Stev ja chcem vymenit pastorek od motora o jeden zub menej nech to trosku lepsi taha za ruky alebo mozna pri vymene retazoveho kitu vymenim zadne kolecko ale aspon o tri zubi vetsi

VéTéRáci sem potřebuju radu

27.9.2010 v 05:26 | Nahoru | #24
nebojte fotky dnes dodám,ale až večer

(reakce na) VéTéRáci sem potřebuju radu

27.9.2010 v 06:50 | Nahoru | #25

mirďa-1>tak ju mám krásná 2002ka VTR 1000 F ve žluté barvě ,jako nová majitel byl pečlivka a staral se o ní opravdu s láskou KN filtr,iridiovky svíce,origo výfuky,přede jako kočička ale je to tygr,no paráda,ten litrovej dvouhrnek je bomba DÍKY MOC VŠEM ZA NÁZORY A RADY i to mě pomohlo k rozhodnutí tak jaště jednou díky



gratulace

VéTéRáci sem potřebuju radu

27.9.2010 v 08:51 | Nahoru | #26
Gratukundulace , taky chci na pristi rok VTR, ale napred musim prodat tu moji starenku.

1 reakcí na tento příspěvek VéTéRáci sem potřebuju radu

27.9.2010 v 14:58 | Nahoru | #27
jak psal stev, dal bych tam ten papírový vzducháč a nějaké laďáky.. se mi kdysi kámoši smáli, že to má zvuk jak brnkátko na kole (takový ten kousek plastu do špajchlí) měl jsem na tom vrchem vedené leoVince, pak mě teprve začlo VTR bavit

VéTéRáci sem potřebuju radu

27.9.2010 v 21:13 | Nahoru | #28
Papírák mám taky novej tak ho tam stejně šoupnu,ale laďáky možná,mám rád origo motorky tak pouvažuji a uvidím,ale nechcu mít pod prdelou uřvanou krávu a to že se lidi neotáčej už když su kilometr daleko mě nevadí to radši ty prachy naleju do nádrže a budu oto víc jezdit ale jak se říká ,,nikdy neříkej nikdy

(reakce na) VéTéRáci sem potřebuju radu

27.9.2010 v 22:08 | Nahoru | #29
Mileek> moje vejfuky byly taky docela vyšeptaný, ale od doby kdy jsem je pořádně protáhnul na okruhu a pak už i na silnici jsou slyšet trochu víc, vlastně ani hlasitější moc nechci, i když vtr má zvuk s laďákama parádní, ale raději koupím kotouče

Mirďa> možná zkus svíčky Denso Iridium, je to sice můj pocit ale zdálo se mi že to s nima běhá líp, použitelný otáčky klesly asi o 500 a celkově se mi zdálo že to má lepší chod, a starý NGK co tam byly nevypadaly špatně. Každopádně ty svíčky a rozetu 43 doporučuju. Mám teda ještě proti origo stavu motoru omotávky na svodech ale tam opravdu nejsem schopen říct jestli se něco změnilo, možná ano možná ne, minimálně to tak netopí pod zadek a horší to není

VéTéRáci sem potřebuju radu

2.10.2010 v 19:21 | Nahoru | #30


tak to je ona
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist