globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Víčko nádrže - atraktivní design
 
17.9.2010 v 10:23
Zdravím mám dotaz na některé z Vás ,jestli nevíte o designově pěkném víčku na nádrž. Již jsem viděl ve tvaru bubínku do revolveru s náboji, různé duralové , průhledné a podobně ,zajímalo by mě jestli se najde někdo kdo ví o něčem hezkém . Děkuji

Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 14:44 | Nahoru | #31
Spousta lidí se tu Zar-ovi che-chtají ale mne se zdá, že ikdyž ten mustang je (přiznejme si to) trochu Sci-fi. Tak třeba ta přední maska v podobě plynové masky se mi docela líbí Je to fakt takovej neotřepanej a přitom zajímavej nápad. Pokud je v kažém oku jedna čočka co svítí může to fakt vypadát docela zajímavě ve stylu Ghost Rider
Snad budu mít někdy štěstí a potkám tenhle stroj někde na silnici koukám, že ani není z daleka jsem na to zvědav jak to vypadá z blízka v realitě:)

1 reakcí na tento příspěvek Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 17:21 | Nahoru | #32
zar> ted si to napsal tak ze je videt ze tomu dost rozumis proc by museli byt kartery svareny? a tak ma to vetsi tah ted ten motor?kolik to teda vyvine tlak ,mas to zmereno?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 21:12 | Nahoru | #33

Zar>Toni> Turbo je ač neuvěritelně plně funkční ...



Jak jsi na to prisel??

Naposledy editováno 19.09.2010 21:13:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 21:15 | Nahoru | #34
Dawe02> na tobe je videt, ze bys nejradsi mel turbo na gsxr,taky takovej kutil

(reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 21:16 | Nahoru | #35
Pawka> ani ne. K cemu? Koni ma GSX-R vic nez dost a tureb mam prozmenu dost ja

1 reakcí na tento příspěvek Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 21:19 | Nahoru | #36
Zar>Co ti tam to turbo teda dělá když jsi psal že není připojený?

(reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 21:44 | Nahoru | #37
Pawka> Svareny jelikož by to nezvladlo to papírový těsnění ani těsnící tmel. Tlak to vyvine ,ale jelikož je to karbec tak bych nedohnal směsi s tlakem bych se dostal tak kolem 0.1-0.2 ale bojim se odskoušet maximum

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 21:45 | Nahoru | #38
Dawe02> Odskoušel ? ................. :D

(reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 21:47 | Nahoru | #39
Jatryn> připojený je to jsis špatně přečetl je i funkční jde jen o to že natlakování není tak silný jako u aut

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 21:54 | Nahoru | #40

Zar>Dawe02> Odskoušel ? ................. :D



Turbo je funkcni, kdyz preplnuje dany motor. Tvoje tedy byt funkcni nemuze, to je jasne. TO ze se nejak toci nic neznamena
Aby s tim fichtlem dostal do smyslupne casti mapy, musel by tocit odhadem tak 20 t rpm.

1 reakcí na tento příspěvek Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 21:58 | Nahoru | #41
Zar>ta hadice co ti vede z vystupu turba je napojena na palivovou soustavu aby se srovnal rozdil tlaků v sani a karbecu? Jestli ne tak co je to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 22:16 | Nahoru | #42
Dawe02> nechci s tebou nijak polemizovat ,ale jelikoz dosáhnu tlaku většího než v atmosféře jedná se už tehdy o přeplění ,zde mužeme naleznout také náporové sání kde je tlak taky vyšší. Nevím jak Ti dokázat že turbo je schopno dodat i nějaký ten tlak . Nezapomenme na to ,že se jedná o 50ccm kterému stačí při rozměrech turba velice málo otáček motoru na to aby vzniklo dostatečné množství vzduchu .
P.S- již takto s menší tuhostí pružiny u přetlaku , je ventil otevřen a přebytek vzduchu vytlačován ven a nepřijde mi o to že se jedná o malé množství .

(reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 22:17 | Nahoru | #43
Jatryn> Nevím co přesně myslíš ,ale v mém deníku najdeš popisku

Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 22:19 | Nahoru | #44
otazka je jasna ma vic jak 3,5 kone?

2 reakcí na tento příspěvek Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 22:20 | Nahoru | #45
teď se dívám na tu přední brzdu.....hadica jak kráva a brzda je na lanko xD

(reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 22:33 | Nahoru | #46

maikl>teď se dívám na tu přední brzdu.....hadica jak kráva a brzda je na lanko xD


tvoje nalepky ti taky moto nezrychlili ne?

Víčko nádrže - atraktivní design

19.9.2010 v 22:55 | Nahoru | #47
jaký nálepky?

(reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

20.9.2010 v 06:47 | Nahoru | #48

maikl>teď se dívám na tu přední brzdu.....hadica jak kráva a brzda je na lanko xD



Pááč si všimni, že i brzdovej kotouč je z nějaého Mountain-bike. Z té fotky bych sesuzoval, že přední kotouč vč. brzdového třmenu je nějaké mechanické Schimano a páčky co jsou na řidítkách jsou nějaké I.K.E. nebo něco obdobného :)
Zkrátka ten "fík" je kombinace: malého motocyklu, jízdního kola, motoru fiat (nebo z čeho je to turbo) a v neposlední řadě i nějaké té součástky z armádního skladu

(reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

20.9.2010 v 13:51 | Nahoru | #49

Zar>... Nevím jak Ti dokázat že turbo je schopno dodat i nějaký ten tlak . ....



No prave, nevis
Nejde jen o pressure ratio ale predevsim o airflow. Tak kolik tam teda tece?
A cim to "opravdu funkcni" turbo mazes?
Jinak vis kalibracni tlak toho aktuatoru, kdyz uz ho uvadis jako dukaz funkce turba?

Víčko nádrže - atraktivní design

23.9.2010 v 14:10 | Nahoru | #50
Další tuningář ... vodou chlazení "fíík"

Profil

Víčko nádrže - atraktivní design

23.9.2010 v 17:01 | Nahoru | #51
Ano stejsky je kapitola sama o sobe Ovšem lišíme se. Můj způsob stilizace jde ruku v ruce s designem . Stejsky jde po výkonu . Něco jako R1 a Hayabusa -> pouze obrazně !:D

Víčko nádrže - atraktivní design

23.9.2010 v 17:09 | Nahoru | #52
tak ty mas turbo a 3,5 kone? neni to zbytecny to sebou vozit?

1 reakcí na tento příspěvek Víčko nádrže - atraktivní design

23.9.2010 v 17:17 | Nahoru | #53
Dělám to protože mě to baví. Místo vysedávání po hospodách jsem v garáži a místo peněz za retka udelam neco na motorku . Někdo řekne že to je zbytečný do toho vrážet pěníze ,ale co má člověk z piva a cigaret ? .......... :D

Víčko nádrže - atraktivní design

23.9.2010 v 17:28 | Nahoru | #54
to souhlasim,ale proc nam tady mazes med kolem pusy? jen se delas lepsim, ale nejsi. tolik casu si do toho vrazil a ted si ukazal, ze umis jen mazat med kolem pusy

Víčko nádrže - atraktivní design

23.9.2010 v 18:10 | Nahoru | #55
Nevim na co narazis. Jdu po nečem novým Stejsky zlepšuje již vymyšlené.

Víčko nádrže - atraktivní design

23.9.2010 v 19:23 | Nahoru | #56
Nevim o co jde tady chlapum.oba Mustangove jsou super.ja takoveho mit tak se nezlobim.aspon je vidět že se to kluky bavi.takového motorkaře beru uplně jinak než frajera kterej dostal motku od fotra (White.S).mě to spiš přijde jako mindrák z dětstvi že nikdo neměl torbo na pinckovi (i když na pul funkčni).At řikaj co chtěj mě se tvuj mustang libi.....POUZE MUJ NÁZOR

Víčko nádrže - atraktivní design

23.9.2010 v 19:34 | Nahoru | #57
me se taky libi a je sikovnej,jen rict vse po pravde a neprehanet

(reakce na) Víčko nádrže - atraktivní design

23.9.2010 v 19:47 | Nahoru | #58
Zar> Ja ti fandim, to o co se snazis je chvalyhodne. Snazim se ti pomoct to posunout nekam dal. A to vzdy zacina poznanim toho, ze soucasny stav neni dostatecny.

Víčko nádrže - atraktivní design

23.9.2010 v 19:58 | Nahoru | #59
Jsem rád ,že mě zde většina lidí podpořila ,ale jak říkám vše se vyvíjí a chce to čas a peníze . Nebojte pujdu koním napřed ,ale je to běh na dlouhou trat.

Víčko nádrže - atraktivní design

23.9.2010 v 21:56 | Nahoru | #60
Taky Ti fandim ...kdysi jsem dělal podobný věci

Jinak už si slyšel o přeplňování kompresorem v klikové skříni ???

A abych se alespoň trochu vrátil k tématu...na svojí cestovatelský jawce vozím...věř nebo ne... víčko z Multicary 25 ...nevim jak moc bude vzhledný ale rozhodně je lepší než zamykací jawácký ...inu posuď sám.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist