globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GS 500 seřízení motoru
10.9.2010 v 21:05
Ahojte, už si nevím rady.Mám Suzuki GS 500 E r.v. 2000, klesají mi trošku pomaleji otáčky, motor má nepravidelný chod, v níských otáčkách netáhne, nejde držet stálá rychlost(cuká). Už jsem seřídil směs i synchronizaci karburátorů, vyčistil jsem je, dal nové svíčky i vzduch. filtr, dal jsem i nové hrdla od karburátorů k válcům. Problém stále přetrvává. Nevíte někdo čím ještě by to mohlo být? nebo není v okolí Mostecka nějaký maník co by se mi na to mohl mrknout? do servisu se mi to dávat nechce. Mějte se fajn a díky za odpovědi.

Uzavřeno 17.09.2010 v 06:36 uživatelem Suzak1

Otevřeno 17.09.2010 v 06:36 uživatelem Suzak1

Uzavřeno 17.09.2010 v 06:36 uživatelem Suzak1

Otevřeno 17.09.2010 v 11:09 uživatelem Suzak1

Uzavřeno 11.07.2011 v 12:40 uživatelem Suzak1
Předchozí
1 2
Následující

GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 21:18 | Nahoru | #1
Ahoj.

To je divné. Víš jistě, že máš karbec seřízený opravdu správně? Máš správné jehly na předepsané výšce? Co hladiny plovákovek, kontroloval jsi je?

Jinak ještě můžeš zkusit odmontovat fajfky a připojit svíčky natvrdo, popřípadě vyměnit VN kabely (stačí koupit kabel v mototechně).

Naposledy editováno 10.09.2010 21:18:58

GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 21:27 | Nahoru | #2
Jakou barvu a kde měly svíčky než si je měnil a jak se chování mění s tím, jak se zahřívá mašina? Pokud pomalu padá z otáček, máš vyšší otáčky obecně, mašina se s přidáním plynu dusí a dlouho se zahřívá, zahřátím se to pak zlepší, tak máš prostě moc bohatou směs. Nastavení nebo třeba seklý někde sytič...

Máš tam origo výfuk nebo nějaký laďák, případně nějaké další úpravy? Podle čeho jsi nastavoval hodnoty?

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 21:38 | Nahoru | #3
Díky za odpovědi, tak zkusím zodpovědět všechny otázky. Mám tam orig. výfuk, a žádné úpravy tam nejsou hodnoty jsem nastavoval podle: http://honsuz.borec.cz/indexx.htm v údajích pro seřizování, směs 2,25 otáčky . A je to jak říkáš pomalu se zahřívá, při přidání plynu se dusí,jinak jehly sou na druhém zářezu od shora tak to má být. Takže co teď??

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 21:40 | Nahoru | #4
Jo a tu směs mám stejně jak před tím než to začlo zlobit a svíčky mají barvu takovou normální jako vždycky :) takovou cihlovou. Jo a ta hladina to nevím jak se kontroluje, škoda

GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 21:53 | Nahoru | #5
nesaje někde falešný vzduch? příruby mezi karbcem a válcem jsou o.k.?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 21:55 | Nahoru | #6
Suzak1> A co si přesně dělal, než to začlo zlobit?

Hladiny zkontoluješ jednoduše, každá plovákovka má vypustný šroub, na výpustný otvor nasadíš hadičku, zvedneš jedí druhý konec kousek nad karburátor a pustíš přívod benzínu na kohoutu (pri). Potom povolíš výpustný šroub na plovákovce. Hladina v hadičce by měla být stejně, jako je těsnení víka plovákovky na karburátoru.

(reakce na) GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 21:59 | Nahoru | #7

JyrkaFM>Suzak1> A co si přesně dělal, než to začlo zlobit?



těsně předtím se na to jel podívat do bazaru

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 22:17 | Nahoru | #8
heleď, já sem tohle všechno seřídil když sem to koupil pak sem najezdil 4000 km a minulý týden sem zastavil, a už sem nenastartoval, takhle přesně to bylo. Tak sem to seřídil všechno co sem psal znovu, a stejně jak minule ale děje se mi tenhleten problém no

GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 22:18 | Nahoru | #9
přesně tohle mi dělalo GS a bylo to nějakým podtlakovým ventilem nebo co pošlu ti jsem kámoše co mi to opravoval

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 22:18 | Nahoru | #10
A falešněj vzduch by to sát nemělo protože jak jsem psal, dával jsem nový hrdla

(reakce na) GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 22:24 | Nahoru | #11

Suzak1>A falešněj vzduch by to sát nemělo protože jak jsem psal, dával jsem nový hrdla



aha, sry, moje chyba..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 22:42 | Nahoru | #12

Suzak1>Díky za odpovědi, tak zkusím zodpovědět všechny otázky. Mám tam orig. výfuk, a žádné úpravy tam nejsou hodnoty jsem nastavoval podle: http://honsuz.borec.cz/indexx.htm v údajích pro seřizování, směs 2,25 otáčky . A je to jak říkáš pomalu se zahřívá, při přidání plynu se dusí,jinak jehly sou na druhém zářezu od shora tak to má být. Takže co teď??



Jaký je závit svíček? Jestli mají nahoře normální opálenou barvu a čistý kontakt, ale na závitu jsou černé, tak je to moc bohatá volnoběžná směs. Jen pro kontrolu, zašrouboval jsi až nakonec a potom jsi o 2 a čtvrt otáčky povolil, ano? Jinak toto je tovární nastavení, skutečné se může docela lišit podle stavu motoru... Napiš nám sem přesné číslo které máš zboku na karbecu, jinak to zkus raději podle tohoto (Float height je hladina)
[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 22:48 | Nahoru | #13

Suzak1>minulý týden sem zastavil, a už sem nenastartoval, takhle přesně to bylo



Ha, mrkni se ze srandy na jehlové ventily. Pokud rozděláš karburátor a vypadnou, tak je to jasné - vyměň O kroužek. Pokud jsou moc vyhlodané a mají špatný tvar (takové to ozobané kopí) tak je budeš muset vyměnit celé.

(reakce na) GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 22:58 | Nahoru | #14
dj_hroch> No to kdyžtak můžu zjistit ale mě nejde do hlavy, že se to rozhodilo takhle z ničeho nic víš? mám to od začátku pořád stejně seštělovaný směs i synchronizaci a nic jsem neměnil a najednou z ničeho nic to nechtělo ani naskočit, to je mi divný no a od tý doby mám tadyty problémy víš?

(reakce na) GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 23:01 | Nahoru | #15
dj_hroch> A tu směs sem seřídil přesně jak říkáš, zašrouboval a pak o 2 a čtvrt otáčky povoli, jedna otáčka je 360 stupňů doufám :)

GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 23:24 | Nahoru | #16
Ty otáčky sedí Udělat to náhle může, něco najela a mašina docela pracuje, vibrace a tak, nemůžeš to vyloučit.

GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 23:24 | Nahoru | #17
Hele a když to takhle najednou nechce ani chytit, co zkusit new svíčky do začátku? Kdyztak ti zbydou do foroty jako náhradní, ale za pokus to stojí..

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 23:26 | Nahoru | #18
Jo tak nic, už to vidim ze jsou taky nový..

(reakce na) GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 23:28 | Nahoru | #19
dva_hrnce> :) jo ty jsem měnil jako první víš? ale díky

GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 23:29 | Nahoru | #20
Ještě se můžeš ujistit prvním pravidlem pravé ruky vyhoď na pokus ven vzduchový filtr. Jestli pocítíš změnu k lepšímu, tak je to - ať už z jakéhokoliv důvodu - určitě moc bohaté.

GS 500 seřízení motoru

10.9.2010 v 23:45 | Nahoru | #21
To mě nenapadlo :) zkusím to

GS 500 seřízení motoru

11.9.2010 v 06:04 | Nahoru | #22
Měsíc jsem hledal podobnou chybu. Enkrát rozebraný a nastavený karburace, svíčky, kontrola předstihu, charakteristiky regulace, oprava a výměna všech dotčenejch konektorů atd. Nakonec včera vtězství metody výměnkář: : Blbá jedna zapalovací cívka, která se při všech měřeních jevila jako OK.
Chce to projít zapalování a nevěřit ničemu

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru

11.9.2010 v 09:02 | Nahoru | #23
Tak kamo... mnel jsem podobnej problem z banditem a byli to nakonec civky...

(reakce na) GS 500 seřízení motoru

11.9.2010 v 09:11 | Nahoru | #24
hellsbikers> většinou se blbá cívka projeví na testeru nebo na Boschi, tentokrát NE, u mě opravdu uspěl až ten "výměnkář".

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru

11.9.2010 v 10:26 | Nahoru | #25
No všem vám děkuju za rady vypadá to že mám celou zimu co zkoušet :D ale cívky mě napadly taky akorád se mi je nechtělo kupovat

GS 500 seřízení motoru

11.9.2010 v 11:47 | Nahoru | #26
Tak myslím že můžu vyloučit to, že mám bohatou směs, po vyndání filtru to bylo ještě horší. Ale zarazilo mě, když jsem nastartoval moto, pravý válec byl daleko dřív horký než levý

(reakce na) GS 500 seřízení motoru

11.9.2010 v 12:43 | Nahoru | #27
Suzak1> STARÁ CÍVKA Z WARTBURGA NEBO SIMSONA DĚLÁ ZÁZRAKY. ZA STOVKU NA VRAKÁČI

GS 500 seřízení motoru

11.9.2010 v 20:17 | Nahoru | #28
Tak cívky sem vyměnil ale problém stále trvá :((

GS 500 seřízení motoru

12.9.2010 v 11:34 | Nahoru | #29
Fakt si nemyslím, že by to mohla být cívky, svíčky či jakkoliv na konci zapalování, to by dělalo problémy a vynechávalo, ale nedržely by se vysoké otáčky při zavírání plynu. Oddělej si nádrž, oddělej všechny lanka a kablík (plyn, sytič i TPS). Vyzkoušej si mechanicky jestli jdou hladce, dorazy, jestli vrací pružiny, a tak. Nastartuj a přidávej rovnou táhlem. Můžeš dřít někde lanko nebo tam být prostě mechanická závada. Případně by mohlo být ještě špatné TPS (?) ale to podle mě ovlivňuje pouze předstih, snad bude vědět někdo s novějším modelem, mám ještě starý karbec a zapalování.

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru

12.9.2010 v 22:36 | Nahoru | #30
Všechno šlape jak má opravdu, já už fakt nevím je to možná nějaká maličkost ale hodně dobře schovaná :( a ještě mě docela zaráží že při 1500 ot/min jakoby z válců tak divně cvakne a otáčky se tam na moment zastaví nebo poskočí. Podtlakové ventily šlapou jak mají všechno se zdá být O.K.

Jo a ještě bych k tomu přidal, když jsem to dneska projížděla, motorka nemá jakoby kompresy skoro nebrzdí motorem, vypadá to i jako benzín nebo něco s ním spojené, už fakt nevim co zkoušet
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 0 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist