Uzavřeno 17.09.2010 v 06:36 uživatelem Suzak1
Otevřeno 17.09.2010 v 06:36 uživatelem Suzak1
Uzavřeno 17.09.2010 v 06:36 uživatelem Suzak1
Otevřeno 17.09.2010 v 11:09 uživatelem Suzak1
Uzavřeno 11.07.2011 v 12:40 uživatelem Suzak1
To je divné. Víš jistě, že máš karbec seřízený opravdu správně? Máš správné jehly na předepsané výšce? Co hladiny plovákovek, kontroloval jsi je?
Jinak ještě můžeš zkusit odmontovat fajfky a připojit svíčky natvrdo, popřípadě vyměnit VN kabely (stačí koupit kabel v mototechně).
Naposledy editováno 10.09.2010 21:18:58
Máš tam origo výfuk nebo nějaký laďák, případně nějaké další úpravy? Podle čeho jsi nastavoval hodnoty?
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 seřízení motoru
Hladiny zkontoluješ jednoduše, každá plovákovka má vypustný šroub, na výpustný otvor nasadíš hadičku, zvedneš jedí druhý konec kousek nad karburátor a pustíš přívod benzínu na kohoutu (pri). Potom povolíš výpustný šroub na plovákovce. Hladina v hadičce by měla být stejně, jako je těsnení víka plovákovky na karburátoru.
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 seřízení motoru
Suzak1>Díky za odpovědi, tak zkusím zodpovědět všechny otázky. Mám tam orig. výfuk, a žádné úpravy tam nejsou hodnoty jsem nastavoval podle: http://honsuz.borec.cz/indexx.htm v údajích pro seřizování, směs 2,25 otáčky . A je to jak říkáš pomalu se zahřívá, při přidání plynu se dusí,jinak jehly sou na druhém zářezu od shora tak to má být. Takže co teď??
Jaký je závit svíček? Jestli mají nahoře normální opálenou barvu a čistý kontakt, ale na závitu jsou černé, tak je to moc bohatá volnoběžná směs. Jen pro kontrolu, zašrouboval jsi až nakonec a potom jsi o 2 a čtvrt otáčky povolil, ano? Jinak toto je tovární nastavení, skutečné se může docela lišit podle stavu motoru... Napiš nám sem přesné číslo které máš zboku na karbecu, jinak to zkus raději podle tohoto (Float height je hladina)
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 seřízení motoru
Suzak1>minulý týden sem zastavil, a už sem nenastartoval, takhle přesně to bylo
Ha, mrkni se ze srandy na jehlové ventily. Pokud rozděláš karburátor a vypadnou, tak je to jasné - vyměň O kroužek. Pokud jsou moc vyhlodané a mají špatný tvar (takové to ozobané kopí) tak je budeš muset vyměnit celé.
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru
Chce to projít zapalování a nevěřit ničemu
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru
Jo a ještě bych k tomu přidal, když jsem to dneska projížděla, motorka nemá jakoby kompresy skoro nebrzdí motorem, vypadá to i jako benzín nebo něco s ním spojené, už fakt nevim co zkoušet
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 0 | 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |