globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak odvzdusnit chladici okruh
8.9.2010 v 19:58
Ahoj,chtel jsem se zeptat jak se odvzdusnje chladici okruh u srada.je to jako u auta ze se otevre vícko u chladice a necha se bezet motor?diky

Naposledy editováno 08.09.2010 19:58:52

1 reakcí na tento příspěvek jak odvzdusnit chladici okruh

8.9.2010 v 20:07 | Nahoru | #1
a ma to kolovaci hadicku do externi nadrzky?to se pak odvzdusni samo

(reakce na) jak odvzdusnit chladici okruh

8.9.2010 v 20:32 | Nahoru | #2

Pawka>a ma to kolovaci hadicku do externi nadrzky?to se pak odvzdusni samo


jo tak to nevím,je tam akorat prepadova hadicka(jestli nahodou nemyslís tu)tak bych tim asi nemel nic zkazit kdyz to vícko odsroubovany?a odvzdusním to normalne?

jak odvzdusnit chladici okruh

8.9.2010 v 20:48 | Nahoru | #3
Normalne nalej vodu do chladice,nalej do expanzni nadoby.Nastartuj,nech to vrcet.Otevri vicko,dolej a znovu,dokud nebudes mit plno.Motorka nema tolik vody,takze tam zadny odvzdusnovani jako v aute neni treba.

jak odvzdusnit chladici okruh

8.9.2010 v 21:05 | Nahoru | #4
odvzdusnovani neni ted potreba ani v aute..odvzdusnuje se to samo..

jak odvzdusnit chladici okruh

8.9.2010 v 21:18 | Nahoru | #5
mas to takto? nalej smes do chladice vicko vyrovnavaci nadobky mej otevrene,lej pomali a promackavej ty tlusty hadice do chladice,pak dolej po min do vyrovnavaci nadobky,utahni ji lehce,chladic uplne a jet to kousek projet,nez ti dvakrat otevre termostat a vzdycky povol vicko chadice,po otevreni chladice(az zas zacne teplota stoupat.je to lepsi to takto odvzdusnit,aby tam bylo dostatek kapaliny

[img]

Naposledy editováno 08.09.2010 21:20:38

jak odvzdusnit chladici okruh

8.9.2010 v 22:50 | Nahoru | #6
fklidu.. nech to vrnet, dolejvej...

jak odvzdusnit chladici okruh

9.9.2010 v 10:15 | Nahoru | #7
Jednoduchý postup.
1. Vypustit starou chladící kapalinu.
2. Nalít plný chladič novou chladící kapalinou.
3. Nalít expanzní nádobku novou chladící kapalinou na rysku MAX !!!
4. Nastartovat.
5. Kontrolovat teplotu chladící kapaliny (budík) a stav v expanzní nádržce.
6. Jakmile se dostane chladící směs v expanzní nádržce na rysku MIN, dolít na MAX.
7. Jakmile přestane mizet chladící kapalina z expanzní nádržky, dolij na MAX a je to hotové.

Důležité.
1. Kontrolovat teplotu na budíku. Pokud vyleze více než na 120°C, vypni motor a hledej problém.
2. Úroveň chladící kapaliny v expanzní nádržce by se nikdy neměla dostat pod úroveň MIN.
3. Neotvírej víčko na chladiči. Můžeš se zbytečně opařit.

Nic na tom není. Hodně zdaru.
Pokud jsem na něco zapoměl, tak mě prosím opravte, nebo doplňte.

EDIT: Napadl mě ještě jeden a lepší postup. Dej to někomu, kdo už to dělal a koukej mu pod ruce. Příště to pak zvládněš hravě a neriskuješ, že se něco pokazí. Tenhle postup bych aplikoval vždycky, když si s něčím nevím rady.
Jestli to nemáš daleko do Pejru, tak se klidně stav.

Naposledy editováno 09.09.2010 10:19:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist