globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV4R
7.9.2010 v 11:59
Zdarec, nějaké zkušenosti (poznatky) z této motorky? Má někdo, ať se pochlubí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 15:01 | Nahoru | #181

GRASSEL>Proč teda minulej rok když jel kámoš s váma, tys tam asi nebyl ale jinak všichni na R6 02 stíhal a nakonec všechny předjel?! Jak je to možný?!

Snažím se tu říct že jde o pilota a to nadávání na motorku že díky ní nemůžu udělat to a to je podle mě pěkná blbost. Prostě svádění rychlosti na motorku je taková "znouzecnost"



Ten jel docela dobře,nic proti. Přesto bych rád podotknul,že pokud mě předjede někdo,když jedu na půl plynu,tak to nepovažuju za hrdinství,pravidla smečky ctím a sám to nedělám.Loni se jelo na max jenom 2x,tudíž klidně stíhal skoro kdokoliv.Prostě,pokud držím FZ1 skoro pořád v omezovači,tak v tomhle režimu nemá H6 šanci.
Ten režim na max už bylo schopno absolvovat jenom pár lidí,letos konkrétně 4.

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 15:02 | Nahoru | #182

GRASSEL>Hmmmm, tak teď si mě dostal. To bude asi vyjímka, na to tvoje koule a nervy fakt nemám



Sedumpade... co bys chtěl... ukazatel kvaltů... jak na okruhovce

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 15:04 | Nahoru | #183
Stev> óóóó, ty můj ZORRO

Já nevím ale prostě nejde říct co má výhodu nebo ne, naháč má zas výhodu ve spoustě pasážích ovladatelnosti nad strojem díky širokejm řidítkům. Když budu mít šestku a nebudu někomu stíhat tak řeknu, hmmmmm dobrej mazák jelikož i ta šestka bude stíhat a může bejt stejně rychlá nebo rychlejší. Jen je to o pilotovi.

Když jsem měl zx7r tak ačkoliv je to nemotorná těžká mrcha a na sradovi to bylo oproti ní super tak jsem taky všude mluvil o tom když mě někdo dal tak že to nebylo motorkou ale mnou protože jsem tenkrát jel plíseň

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 15:10 | Nahoru | #184

verybusy>Ten jel docela dobře,nic proti. Přesto bych rád podotknul,že pokud mě předjede někdo,když jedu na půl plynu,tak to nepovažuju za hrdinství,pravidla smečky ctím a sám to nedělám.Loni se jelo na max jenom 2x,tudíž klidně stíhal skoro kdokoliv.Prostě,pokud držím FZ1 skoro pořád v omezovači,tak v tomhle režimu nemá H6 šanci.
Ten režim na max už bylo schopno absolvovat jenom pár lidí,letos konkrétně 4.



Tak opět podotýkám že jsem mluvil o maximální rychlosti že na naháčovi jde stíhat okolo 200kmh v pohodě sportům. Za druhý to že pokud jsou motorky s podobným výkonem a krouťákem tak záleží hlavně na jezdci jakou budou mít akceleraci díky otáčkám v jakých je bude držet. Takže hornet bude ztrácet na akceleraci ale rychlost 200kmh bude v pohodě. On vás nikoho nepředjížděl na půl plynu, první jel tenkrát GAGY s dabelskoubabickou a když jste dorazili na to koupání (tys tam myslím nebyl) tak ještě každej říkal jaká to byla kudla
Já jsem rád pokud jste porychlili a rád se o tom přesvědčím. Ale prej to režím na max nebyl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 15:34 | Nahoru | #185

GRASSEL>Tak opět podotýkám že jsem mluvil o maximální rychlosti že na naháčovi jde stíhat okolo 200kmh v pohodě sportům. Za druhý to že pokud jsou motorky s podobným výkonem a krouťákem tak záleží hlavně na jezdci jakou budou mít akceleraci díky otáčkám v jakých je bude držet. Takže hornet bude ztrácet na akceleraci ale rychlost 200kmh bude v pohodě. On vás nikoho nepředjížděl na půl plynu, první jel tenkrát GAGY s dabelskoubabickou a když jste dorazili na to koupání (tys tam myslím nebyl) tak ještě každej říkal jaká to byla kudla
Já jsem rád pokud jste porychlili a rád se o tom přesvědčím. Ale prej to režím na max nebyl



Mluvím za sebe,letos jsem jel na max. jenom jednou a to s Fírem a Wolfem.Jak to jenom ten kluk dělá,že to vždycky tak vyhecuje???
A vůbec,konec debaty,až mě dá H6,tak končím s motorkařením,protože si ten SS nezasloužím!! Koupím choppera a bundu s třásněma.

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 15:37 | Nahoru | #186

Stev>na gumu se nevymlouvej, ta conti neni tak špatná, jenom to přehodit



jasny, tak mam ted volne lozeny i lepsi ..tu tvoji predni a to druhy zadni kolo ma obutou bt03.... ale mluvim o tom na cem ted jezdim(teda ted spis nejezdim) :) neni cas to prezouvat:)

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 15:46 | Nahoru | #187
grassel: hele to co rika stev ze rovinky do 200 a zatacky jak kdo umi.. to je jasny ze v tomhle rezimu to bude o pilotovy.. ale ja jezdil s kamosem po stary praha-plzen.. zdice-zebrak-myto atd... kdyz jsme najeli v cerhovicich tak zatacky u bouchalky jsem mu jeste visel na kole... ale rovinka on 299 na budiku, ja s bidou 250 a po prvni delsi rovince jsem ho nevidel... kdyz na max tak na max.. a tohle rukama nedohonis.. a o tom very podle me mluvi...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 15:48 | Nahoru | #188
very kdyz to bude trasa kde se neda jet pres 200 tak te slusnej pilot na 6ce minimalne uvisi... me bezne nakladaj kluci na 450-500ccm motardech, jeden z nich svyho casu i na SLR650(mestskej klon dominatoru)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 15:56 | Nahoru | #189

assassin>very kdyz to bude trasa kde se neda jet pres 200 tak te slusnej pilot na 6ce minimalne uvisi... me bezne nakladaj kluci na 450-500ccm motardech, jeden z nich svyho casu i na SLR650(mestskej klon dominatoru)...



To je mi naprosto jasný,myslím to přesně tak,jak jsi to pochopil. Tady to,o čem mluvíme je hodně rychlý úsek,bez extra technických pasáží,kde rychlost 200+ není vůbec žádnou výjimkou,leda,že by mi nějak extra proměřoval tachometr. 5-ka v omezovači a řazení 6-ky je párkrát nutný.Teda u mě,na GSXR je tam hezky rozmotaná čtyřka a chudák pilot jede v režimu 2-4 a řadí jako zjednanej.
Jinak z těch BT003 jsem fakt nadšenej.

Naposledy editováno 10.09.2010 16:02:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 15:56 | Nahoru | #190

GRASSEL>Chjo

Tak znova, jak už jsem řekl záměrně někomu neujíždím na rovinkách jelikož je to oblíbená věta něco házet na rovinky (teď nemluvím o někom konkrétně ale celkově) a když jsem jel s ním a Michalem tak na těch rovinkách v pohodě stíhal rychlost okolo 200kmh. Motorka se stejnýma nebo hodně podobnýma paramtetrama budou mít výjezd ze zatáčky stejnej nebo podobnej, jen záleží na otáčkách.

Ujizdeni na rovinkach jsem se v tom mym komentu zamerne vyhnul protoze jsi rikal ze to nedelas ale davas je v zatackach a na vyjezdech. Vyjezdy budes mit o hafec lepsi protoze proste kone a kroutak (teda pokud nepojedes celou trasu na petku v puli otackovyho pole) a v zatackach stupky. Hornet ma ty stupny proste o mrte niz nez gixero a cim driv se na ne dostanes tim driv jsi v prdeli a rychlejc uz to nejde. Jo ja vim ze jsou sklapeci ale nemuzes je sklopit az na doraz... O to slo. pokud jedes kotel s tim ze na rovinkach drzis stejny tempo jako on tak ho proste zakonite musis vyklepnout a nebo nejedes na krev. leda bys po tech rovinkach jezdil pomalejc nez on aby te stihal dojizdet.

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 16:03 | Nahoru | #191

pylot>Ujizdeni na rovinkach jsem se v tom mym komentu zamerne vyhnul protoze jsi rikal ze to nedelas ale davas je v zatackach a na vyjezdech. Vyjezdy budes mit o hafec lepsi protoze proste kone a kroutak (teda pokud nepojedes celou trasu na petku v puli otackovyho pole) a v zatackach stupky. Hornet ma ty stupny proste o mrte niz nez gixero a cim driv se na ne dostanes tim driv jsi v prdeli a rychlejc uz to nejde. Jo ja vim ze jsou sklapeci ale nemuzes je sklopit az na doraz... O to slo. pokud jedes kotel s tim ze na rovinkach drzis stejny tempo jako on tak ho proste zakonite musis vyklepnout a nebo nejedes na krev. leda bys po tech rovinkach jezdil pomalejc nez on aby te stihal dojizdet.



na vyjezdech ze zatacek v rychlostech 60-150kmh nedostanes na asfalt vic jak tech 100koni, kdyz budes mit 180ps moto tak na vyjezdu budes davat pul plynu... ja se na vyjezdu udrzim 2x silnejsi moto... nez se jede v rychlosti kdy uz je potreba dostat na asfaltv vic jak 100PSu...

lidi kteri jedou zatacku s tim ze celou dobu se jim sklopena stupacka opira o zem sem za tech cca 12let co jezdim na silnici moc nepotkal, nejvic je jich asi tady na foru.....

Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 16:04 | Nahoru | #192
Někde jsem četl porovnávačku RSV4 od Biaggiho s Ducati od Hagy a tam bylo psáno že ta RSV má naměřeno 232 koní. Trošku ranec proti serii ne?
A nebo se pan novinář taky utnul.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 16:07 | Nahoru | #193
verybusy> Ale ty si to nepochopil, já nevím proč pořád mluvíš o tom že by tě měla dát H6?! Už jsem to tu omílal desetkrát a ty pořád mluvíš o tom aby tě dal H6

Já jsem prostě proti tomu vymlouvání na motorku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 16:12 | Nahoru | #194

GRASSEL>verybusy> Ale ty si to nepochopil, já nevím proč pořád mluvíš o tom že by tě měla dát H6?! Už jsem to tu omílal desetkrát a ty pořád mluvíš o tom aby tě dal H6

Já jsem prostě proti tomu vymlouvání na motorku



hele uz sme se shodli ze na mym TL nepojedes to co ja na tvym GSXR (nejspis) a to diky tomu ze je to neco uplne jinyho....

podle me je ale stejne neco jinyho FZ1 veryho a GSXR apod jeho kamosu.... takze tam se proste na techniku vymlouva, ne proto ze je spatna, ale proste je to jina trida nez to co maji ti co s nim jezdi... a ze ma stejnej vykon a kroutak jako jiny sporty co jim stihaj neznamena nic... to bude mit treba Vrod taky a nezajedes na nem ty sporty ani ty....

ale je fakt ze je to tu zas x stranek o nicem, to jsem si rikal ze tohodle uz se zucastnovat nebudu:)

Naposledy editováno 10.09.2010 16:13:13

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 16:32 | Nahoru | #195

assassin>grassel: hele to co rika stev ze rovinky do 200 a zatacky jak kdo umi.. to je jasny ze v tomhle rezimu to bude o pilotovy.. ale ja jezdil s kamosem po stary praha-plzen.. zdice-zebrak-myto atd... kdyz jsme najeli v cerhovicich tak zatacky u bouchalky jsem mu jeste visel na kole... ale rovinka on 299 na budiku, ja s bidou 250 a po prvni delsi rovince jsem ho nevidel... kdyz na max tak na max.. a tohle rukama nedohonis.. a o tom very podle me mluvi...



Tak buď jsem blbej já, vy a nebo každej mluvíme o něčem jiným.
Takový moje názory a postřehy a už to píšu naposled

1-hlavní předpoklad rychlosti je pilot pokud bude pilot rychlej tak bude tahat na každý motorce (už jsem dal příklad s noufírem abych to netahal na sebe)

2-Very má +- stejnej výkon jako R1 02 jako má Michal kterej nikdy neměl na výjezdech problém (rychlosti nad 200kmh počítat nebudu aby to tu někdo zase neházel na kapoty)

3-200kmh je na naháče snesitelný, i tak je ta trasa o který jsme mluvili hlavně o rychlostech okolo 160+ a akceleracích což nevidím důvod aby FZ1 byla nějaká špatná když to s náma jezdili klucí na 600 a neřekli ani píp. Kdybych dostal do ruky třeba tu R6 02 tak jsem stejně rychlej (odzkoušeno)

4-nesrovnával jsem H6 s žádnou motorkou ale řekl jsem že kluk na stejný trase krom zatáček stíhal do 200kmh (málokde můžu na tý trase dát full gas abych nebyl na zadním, v poli nebo vypleskanej řidítkama) v čemž on má zas výhodu s širokýma řidítkama a lepší kontrolou nad motorkou.

5-Stejně tak jako Very říká že je znevýhodněn sportama můžu říct že on má daleko větší výhodu s tím že má široký řidítka a lepší manevry a kontrolu nad motorkou ale nedělám to právě z důvodu toho že hlavní slovo na těhle trasách má pilot a pokud mě někdo dá tak řeknu OK

6-to jestli někdo zrychlil víc než minulý rok není vyjímka a stává se to spoustě lidem který maj stroj pořád stejný a proto nejde říct jednoznačně že na tom má podíl motorka. Už vůbec ne na týhle trase a už vůbec ne na motorkách tak podobných.

Je to asi cca 2 měsíce a naháněl jsem se tady s týpkama zřejmě z časopisu motocykl (všichni kombošky MBW s nápisem motocykl) už jsem je tady viděl několikrát. Jeli tří, jeden R1 bigbang, další RSV4-R a ten třetí měl 1000rr 08. To byla kudlička kucí to jsem se po dlouhý době svez a víc než hodně. Bylo vidět že týpci se vyznaj a uměj tahat za heft i tak jsem je dal a ujel jim, pak jsem tankoval, oni projížděli, ukázali palec nahoru a mávli
Kdyby mě dali tak neřeknu (měli lepší motorky ale řekl bych že to jsou fakt střelci).......
Motorky s výkonem nad 150koní jsou na těhle trasách až až a jsou naprosto vyrovnaný

Mimochodem ta RSV4 se mi od tý doby líbí ještě víc, pak když projížděli tak i se sériovým laufem moc pěknej zvouček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 16:33 | Nahoru | #196

verybusy>To je mi naprosto jasný,myslím to přesně tak,jak jsi to pochopil. Tady to,o čem mluvíme je hodně rychlý úsek,bez extra technických pasáží,kde rychlost 200+ není vůbec žádnou výjimkou,leda,že by mi nějak extra proměřoval tachometr. 5-ka v omezovači a řazení 6-ky je párkrát nutný.Teda u mě,na GSXR je tam hezky rozmotaná čtyřka a chudák pilot jede v režimu 2-4 a řadí jako zjednanej.
Jinak z těch BT003 jsem fakt nadšenej.



Mluvím o úseku Bern-tejn-tálín. Tam se nikdy nejede na 5-6

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 16:36 | Nahoru | #197
pylot> Jo?! To je ale blbost jelikož mezitím co on se na hornetovi nemusí tolik krotit (široký řidítka, menší výkon a citlivost na plyn) tak já nemůžu poslat všechno na zadní kolo a musím si dávat skoro všude bacha jelikož to není okruh a i malá nerovnost mi může bejt osudná. Jo a mimochodem ten hornet je zvedlejší a přední vidle má vyšší z VFR takže v náklonu hodně dobrý rezervy ale napíču rám a podvozek.

Naposledy editováno 10.09.2010 16:39:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 16:42 | Nahoru | #198

GRASSEL>verybusy> Ale ty si to nepochopil, já nevím proč pořád mluvíš o tom že by tě měla dát H6?! Už jsem to tu omílal desetkrát a ty pořád mluvíš o tom aby tě dal H6

Já jsem prostě proti tomu vymlouvání na motorku



No jo,já tě chápu,jak to myslíš,budu na sobě usilovně pracovat a pak budeš čubrnět.A už fakt dost,vrátíme se k Aprilce.

Když dělá Aprilia takový ty jejich novinářeský dny na tom Kořenově,může se zúčastnit i věřejnost???Nebo existuje něco jako Aprilia dny????

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 16:43 | Nahoru | #199

assassin>hele uz sme se shodli ze na mym TL nepojedes to co ja na tvym GSXR (nejspis) a to diky tomu ze je to neco uplne jinyho....

podle me je ale stejne neco jinyho FZ1 veryho a GSXR apod jeho kamosu.... takze tam se proste na techniku vymlouva, ne proto ze je spatna, ale proste je to jina trida nez to co maji ti co s nim jezdi... a ze ma stejnej vykon a kroutak jako jiny sporty co jim stihaj neznamena nic... to bude mit treba Vrod taky a nezajedes na nem ty sporty ani ty....

ale je fakt ze je to tu zas x stranek o nicem, to jsem si rikal ze tohodle uz se zucastnovat nebudu:)



Souhlasím ale dej mi dva dni na teleti a budu jezdit co to půjde. Nesrovnávej TL a GSXR, to je úplně jinde než R1 05 vs GSXR 08 který jsou na stejný úrovni týhle trasy. Kdybys mi dal 1000rr 04 tak ano, budu stejně rychlej jako na svým gsxr a stejně tak kdybys mi dal 600.

VROD srovnávat se sportama je už dost mimo, tam je to samozřejmý. Very má přepákování, 150 koní a dobrej rám s konkurenceschopným podvozkem což je motorka která bude do 200kmh úplně normální konkurence jako každá jiná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 16:48 | Nahoru | #200

verybusy>No jo,já tě chápu,jak to myslíš,budu na sobě usilovně pracovat a pak budeš čubrnět.A už fakt dost,vrátíme se k Aprilce.

Když dělá Aprilia takový ty jejich novinářeský dny na tom Kořenově,může se zúčastnit i věřejnost???Nebo existuje něco jako Aprilia dny????



No evidentně nechápeš
Já nemůžu soudit jak jezdíš teď a kdoví, třeba mě dáš
Stejně tak jako ty si řekl že ste hrozně proychlili tak já nemůžu soudit, stejně tak ty nemůžeš říct že jezdím dobře protože si mě nikdy neviděl ject plně nadoraz to se nechci chlubit (i když vlastně jo ) ale kdykoliv jsem neakceptoval tempo a tahal podle svého tak jsem ujel hodně výrazně kdy za mnou nebyl nikdo vidět naposled to bylo těsně předtím než jsem ti v Bernarticích u hospody otočil zrcátka

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 16:50 | Nahoru | #201
verybusy> ty aprilia dny fakt nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 16:51 | Nahoru | #202

GRASSEL>No evidentně nechápeš
Já nemůžu soudit jak jezdíš teď a kdoví, třeba mě dáš
Stejně tak jako ty si řekl že ste hrozně proychlili tak já nemůžu soudit, stejně tak ty nemůžeš říct že jezdím dobře protože si mě nikdy neviděl ject plně nadoraz to se nechci chlubit (i když vlastně jo ) ale kdykoliv jsem neakceptoval tempo a tahal podle svého tak jsem ujel hodně výrazně kdy za mnou nebyl nikdo vidět naposled to bylo těsně předtím než jsem ti v Bernarticích u hospody otočil zrcátka



Hajzle,do dneška nedržej!!!!
Jinak věř mi,že chápu,nejsem až tak blbej,jak vypadám,jen si rád rejpnu.

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 16:52 | Nahoru | #203

verybusy>Hajzle,do dneška nedržej!!!!
Jinak věř mi,že chápu,nejsem až tak blbej,jak vypadám,jen si rád rejpnu.



to mě samozřejmě mrzí
Já to vím a jsem na tom stejně

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 17:04 | Nahoru | #204
Už nám to leze dolů.

RSV4 R - 349.900 a navíc ZDARMA Akrapovic + sada Pirelli Supercorsa SP !Tudíž to vychází na nějakejch 310,to už není tak strašný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 17:08 | Nahoru | #205
verybusy> Hele, ta motorka i tak samozřejmě pojede asi líp než FZ1 ale hlavně. Ta motorka je fakt stylová a je to krásný kotě upřímně kdyby mi někdo dal vybrat tak jí vemu radši než bawora

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 17:10 | Nahoru | #206

GRASSEL>Mluvím o úseku Bern-tejn-tálín. Tam se nikdy nejede na 5-6



Jejda,že se vracím,tohle jsem přehlídnul-já tam mám 5-6 mnohokrát,z toho 5 v omezovači.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 17:12 | Nahoru | #207

GRASSEL>verybusy> Hele, ta motorka i tak samozřejmě pojede asi líp než FZ1 ale hlavně. Ta motorka je fakt stylová a je to krásný kotě upřímně kdyby mi někdo dal vybrat tak jí vemu radši než bawora



To já taky,Teď jsem koukal na ty akce Aspiritu a RSV4 tam letos neměli,tak uvidíme na jaře.Chtěj složit 50.000 a podepsat smlouvu,pak se můžeš závazně za poplatek svézt!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 17:12 | Nahoru | #208
verybusy> a kde třeba?!

Jinak já si teda nepamatuju jakej kvalt jsem tam měl maximálně ale myslím že to byla čtyřka ale máš jiný převody takže nevím kolik to to jede třeba na 4 nebo 5

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 17:14 | Nahoru | #209
verybusy> myslím že by bylo jednodušší napsat Padre-mu, ten má factory na okruh a svézt se na ní dát mu něco do kapsy a je to. Je to v pohodě kluk a myslím že by to šlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 17:20 | Nahoru | #210

GRASSEL>verybusy> myslím že by bylo jednodušší napsat Padre-mu, ten má factory na okruh a svézt se na ní dát mu něco do kapsy a je to. Je to v pohodě kluk a myslím že by to šlo.



On má Factory,upravenej podvozek,u Factory je jiný sání,asi by to nebylo úplně srovnatelný se sérií RSV4R.A ještě ke všemu si strašně nerad půjčuju cizí a nepojištěný motorky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R Takheshi_Haka 3 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R sasos69 81 7.4.2019 v 08:45 psenap
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... MotoBuldocek 3 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... MirecekRSV 3509 20.5.2018 v 15:48 hudec


TOPlist