globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV4R
7.9.2010 v 11:59
Zdarec, nějaké zkušenosti (poznatky) z této motorky? Má někdo, ať se pochlubí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:04 | Nahoru | #151

assassin>hm ale u RSV se pely ody na podvozek a brzdy, jak vykonovej deficit timhle nahradi... prohodime si nekdy stroje a muzes se predvest:)



No to samozřejmě jo, neříkám že nemá dobrej podvozek. Jenže GSXR a Tl-S jsou opravdu hodně odlišný motorky........
Nevím jak bych to řekl znovu ale prostě když sednu na motorku jinou a osahám si jí během chvíle tak pojedu stejně nadoraz, ať má podvozek dobrej, nebo ne, ať je to chopper nebo ne ale pořád budu v rámci možností rychlej. Když ovšem sednu na jen trochu jinou motorku a výrazně se něco změní tak je to mnou a ne motorkou.

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:07 | Nahoru | #152

verybusy>GRASSEL> Pamatuješ na toho blázna na zelený ZX10????V zatáčkách ho nedáš,brzdíš a na rovině to nejde????Naprostej mrdal,ale ke štěstí mu stačí luxusní motor.



Pamatuju moc dobře, jenže v zatáčkách se motal po celý šíři našeho pruhu a na rovinkách jel nadoraz. Stíhal jsem mu i na rovinkách, bohužel jsem ale nečekal že bude zatáčky projíždět jak kokot. Nicméně jsem ho nakonec předjížděl na rovince kterou v půlce lomý lehká levá, bohužel mi to zavřel do protisměru a asi ve 180kmh jsem měl přední kolo tak 10 cm od jeho zadního tak jsem se na to vysral.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:09 | Nahoru | #153

assassin>hele vy tam kolem toho temelina to mate vschno trosku jinak jak to tak ctu... v ostrave to maj taky jiny...holt se smir s tim ze my pepici z prahe to mame jak rika very:) vidim to stejne jak pise on:)



Dyť si nikdy s náma nejel tak jak to můžeš vidět stejně?! Zvladatelná rychlost na naháče je 200kmh a tuhle rychlost jsem s nima na jejich trase nepřekročil.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:11 | Nahoru | #154
Miloš na ducati s výkonem o 40 nebo 50 koní menším než má very taky stíhal i na rovinkách.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:13 | Nahoru | #155

GRASSEL>No to samozřejmě jo, neříkám že nemá dobrej podvozek. Jenže GSXR a Tl-S jsou opravdu hodně odlišný motorky........
Nevím jak bych to řekl znovu ale prostě když sednu na motorku jinou a osahám si jí během chvíle tak pojedu stejně nadoraz, ať má podvozek dobrej, nebo ne, ať je to chopper nebo ne ale pořád budu v rámci možností rychlej. Když ovšem sednu na jen trochu jinou motorku a výrazně se něco změní tak je to mnou a ne motorkou.



v ramci moznosti rychlej .. to chapu... ja sem asi v ramci moznosti na TL taky rychlej... 5let stary jety pneu vpredu - vzadu seriova jeta z k7 co o ni LEKO rekl ze klouzou i rovne :) krivy kotouce.. pocit na pacce jako u ABS v oktavce do pedalu:) kdyz si na to sedne nakej kolinkar sedlajici nafintenou k9 budu se pro nej vracet do prvni zatacky a tahat ho ze skarpy ... ale kdyz pojedem kazdej na svy, budu proti nemu zalostne pomalej... jo vschno je relativni:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:13 | Nahoru | #156

GRASSEL>Odkdy má R1 02 výkon 180 koní?! má stejnej výkon jako tvoje.
Kapotáž má ale jak jsem psal, pokud vím tak ta rychlost ve který jsme jezdili nebyla ta rychlost nic co by neměl zvládnout naháč nebo snad jo?! Jel to se mnou Štědra což je kámoš na šestce starým hornetu (zpřevodovaným) a v pohodě krom zatáček.



Od nějakejch 180-ti je naháč sakra deficit,to mi věř.Stejnej ten motor není,už vůbec nejsou shodný převody,to všechno je u naháče limitující. Jen tím chci říct,že když si sednu na SS jsem daleko rychlejší (odzkoušeno),jenom nevím,jestli je to pro moje zdraví výrazně dobrý.
Já ti ji někdy půjčím,abys pochopil,Wolf z toho byl celkem vykulenej!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:15 | Nahoru | #157

GRASSEL>Dyť si nikdy s náma nejel tak jak to můžeš vidět stejně?! Zvladatelná rychlost na naháče je 200kmh a tuhle rychlost jsem s nima na jejich trase nepřekročil.



ja myslel to s tim ze kazdymu jina motorka jinak sedne, a ze vykon moto/kapoty dela na nekterejch trasach svoje...

a ze jestli ma very pocit ze mu na rovinkach ujizdi kvuli technice.. ze ja mam stejnej pocit... ale mozna jsme jenom mrdalove ze stejny vykonostni tridy:)

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:18 | Nahoru | #158

GRASSEL>Miloš na ducati s výkonem o 40 nebo 50 koní menším než má very taky stíhal i na rovinkách.



Nestíhal ani mě,natož ostatním. Myslím samo na rovince.

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:20 | Nahoru | #159

assassin>v ramci moznosti rychlej .. to chapu... ja sem asi v ramci moznosti na TL taky rychlej... 5let stary jety pneu vpredu - vzadu seriova jeta z k7 co o ni LEKO rekl ze klouzou i rovne :) krivy kotouce.. pocit na pacce jako u ABS v oktavce do pedalu:) kdyz si na to sedne nakej kolinkar sedlajici nafintenou k9 budu se pro nej vracet do prvni zatacky a tahat ho ze skarpy ... ale kdyz pojedem kazdej na svy, budu proti nemu zalostne pomalej... jo vschno je relativni:)



No vidíš ale to je protože je to hrozně odlišný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:22 | Nahoru | #160

assassin>ja myslel to s tim ze kazdymu jina motorka jinak sedne, a ze vykon moto/kapoty dela na nekterejch trasach svoje...

a ze jestli ma very pocit ze mu na rovinkach ujizdi kvuli technice.. ze ja mam stejnej pocit... ale mozna jsme jenom mrdalove ze stejny vykonostni tridy:)



Dík za pochopení.Koukám,že to kolem Pepíkova asfaltomrdáme celkem podobně.
Grázl jezdí moc dobře,to samo nechci snižovat,jen jsem se pokusil uvést slogan "Náskok díky technice" do praxe.Na tohle by bylo jediný řešení-posadit všechny na stejný motorky a vypustit je do terénu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:24 | Nahoru | #161

verybusy>Od nějakejch 180-ti je naháč sakra deficit,to mi věř.Stejnej ten motor není,už vůbec nejsou shodný převody,to všechno je u naháče limitující. Jen tím chci říct,že když si sednu na SS jsem daleko rychlejší (odzkoušeno),jenom nevím,jestli je to pro moje zdraví výrazně dobrý.
Já ti ji někdy půjčím,abys pochopil,Wolf z toho byl celkem vykulenej!!!



Není to žádnej deficit když stejný tempo stíhá kluk na starým hornetu šestce
Já neřekl že to je stejnej motor ale výkon a to že zpřevodování je jiný je celkem logický ale snad se každej dokáže vypořádat z převodovkou a otáčkama nebo ne?!
Nepotřebuju to půjčit, na naháčích jsem už jel a na rovinkách jsem jel 200kmh zvladatelně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:27 | Nahoru | #162

GRASSEL>Není to žádnej deficit když stejný tempo stíhá kluk na starým hornetu šestce
Já neřekl že to je stejnej motor ale výkon a to že zpřevodování je jiný je celkem logický ale snad se každej dokáže vypořádat z převodovkou a otáčkama nebo ne?!
Nepotřebuju to půjčit, na naháčích jsem už jel a na rovinkách jsem jel 200kmh zvladatelně.



Hornet 6 si fakt nepamatuju,to jsem určitě chyběl a skoro bych si byl ochotnej vsadit,že to nestihne ani omylem. A to může bejt daleko lepší jezdec.Mimochodem zrovna rovinky kolem Milevska běžně 250.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:31 | Nahoru | #163

verybusy>Hornet 6 si fakt nepamatuju,to jsem určitě chyběl a skoro bych si byl ochotnej vsadit,že to nestihne ani omylem. A to může bejt daleko lepší jezdec.Mimochodem zrovna rovinky kolem Milevska běžně 250.



sestka hornet kdyz se jede na doraz tak TLS stiha.... znamej ho mel s vetrnym stitkem a rovinky kolem 240, ujizdel jsem mu jen zlehka... po okrskach ujet slusnymu pilotovi nebude snadny i kdyz bys mel 30koni navrch...

ale je to furt o trase a o lidech, je to zbytecny resit... ono ikdyz to treba jde jet na nahaci 250 a stihat tak je na 300km vyjizdce timhle stylem fakt velkej rozdil na kapotovanym, z nahace ses dobitej jeste 2dni...

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:32 | Nahoru | #164

assassin>ja myslel to s tim ze kazdymu jina motorka jinak sedne, a ze vykon moto/kapoty dela na nekterejch trasach svoje...

a ze jestli ma very pocit ze mu na rovinkach ujizdi kvuli technice.. ze ja mam stejnej pocit... ale mozna jsme jenom mrdalove ze stejny vykonostni tridy:)



Ale jo, jen nevěřím že by někdo z R1 05 byl o tolik horší než když sedne na K8 dám příklad abych to netahal na sebe. Když dáš noufírovi teď místo zx10 cbr tak pojede taky full gas kde to bude možný už mě chápeš?!

Ale jo, v určitejch místech je to jasný. Ale ne na tý jejich trase. Pokud porychlili tak je to jejich plus a ne motorky. Navíc už tu trasu musej jezdit i poslepu tak bych se spíš divil kdyby někdo z nich neporychlil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:34 | Nahoru | #165

GRASSEL>Není to žádnej deficit když stejný tempo stíhá kluk na starým hornetu šestce
Já neřekl že to je stejnej motor ale výkon a to že zpřevodování je jiný je celkem logický ale snad se každej dokáže vypořádat z převodovkou a otáčkama nebo ne?!
Nepotřebuju to půjčit, na naháčích jsem už jel a na rovinkách jsem jel 200kmh zvladatelně.

Tohle se mi nejak nezda.... Dyt ten hornet musi ztracet uplne vsude. Na vyjezdech kvuli motoru, v zatackach kvuli stupackam, na najezdech do zatacek kvuli mekcimu ramu....
e: leda bys po rovinkach jezdil do tech 180 a on to tahal pres 200.

Naposledy editováno 10.09.2010 14:35:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:38 | Nahoru | #166

verybusy>Hornet 6 si fakt nepamatuju,to jsem určitě chyběl a skoro bych si byl ochotnej vsadit,že to nestihne ani omylem. A to může bejt daleko lepší jezdec.Mimochodem zrovna rovinky kolem Milevska běžně 250.



Co nestihne?! Mluvím o maximální rychlosti a akceleraci celou dobu o který si říkal že je to tvůj deficit oproti jiným strojům.
No vidíš, když to jezdíš 250

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:39 | Nahoru | #167

assassin>sestka hornet kdyz se jede na doraz tak TLS stiha.... znamej ho mel s vetrnym stitkem a rovinky kolem 240, ujizdel jsem mu jen zlehka... po okrskach ujet slusnymu pilotovi nebude snadny i kdyz bys mel 30koni navrch...

ale je to furt o trase a o lidech, je to zbytecny resit... ono ikdyz to treba jde jet na nahaci 250 a stihat tak je na 300km vyjizdce timhle stylem fakt velkej rozdil na kapotovanym, z nahace ses dobitej jeste 2dni...



Já měl FZ6,což bude celkem ekvivalent a nedával bych ji jedinou šanci,taky proto jsem ji vyměnil.S náma jezdí občas 9-ka hornet,jede krásně,ale zase ztratí na delší rovince,i když spodek má možná lepší.Fakt hodně záleží na profilu trasy,vyloženě v zatáčkách se výkonnostní rozdíly samozřejmě mažou.
Jinak my jeli ten Transpublik celou cestu kolem 200 a kupodivu jsem byl druhej den jako rybička.Těch 200 se dá držet,ale dálnice 220+ je prostě už peklo na zemi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:41 | Nahoru | #168

verybusy>Dík za pochopení.Koukám,že to kolem Pepíkova asfaltomrdáme celkem podobně.
Grázl jezdí moc dobře,to samo nechci snižovat,jen jsem se pokusil uvést slogan "Náskok díky technice" do praxe.Na tohle by bylo jediný řešení-posadit všechny na stejný motorky a vypustit je do terénu.



Ale jo ježišmarja už fakt chytám nervy. Já vám říkám že ať si sednu na jakoukoliv motorku tak pojedu prostě co to půjde ať to bude cokoliv. A nevěřím takovejmhle deficitům na takovejhle trasách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:41 | Nahoru | #169

assassin>v ramci moznosti rychlej .. to chapu... ja sem asi v ramci moznosti na TL taky rychlej... 5let stary jety pneu vpredu - vzadu seriova jeta z k7 co o ni LEKO rekl ze klouzou i rovne :) krivy kotouce.. pocit na pacce jako u ABS v oktavce do pedalu:) kdyz si na to sedne nakej kolinkar sedlajici nafintenou k9 budu se pro nej vracet do prvni zatacky a tahat ho ze skarpy ... ale kdyz pojedem kazdej na svy, budu proti nemu zalostne pomalej... jo vschno je relativni:)



na gumu se nevymlouvej, ta conti neni tak špatná, jenom to přehodit

Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:42 | Nahoru | #170
jinak teda hutná debata, takovou bych čekal o 2 měsíce pozdějc

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:42 | Nahoru | #171

GRASSEL>Co nestihne?! Mluvím o maximální rychlosti a akceleraci celou dobu o který si říkal že je to tvůj deficit oproti jiným strojům.
No vidíš, když to jezdíš 250



Myslím,že nestihne mě.Bude mít ještě větčí deficit,než já na litrový SS.Navíc bych celkem rád viděl ty výše zmiňovaný stupačky. Rám nevím Horneta jsem nikdy nejel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:44 | Nahoru | #172

GRASSEL>Ale jo ježišmarja už fakt chytám nervy. Já vám říkám že ať si sednu na jakoukoliv motorku tak pojedu prostě co to půjde ať to bude cokoliv. A nevěřím takovejmhle deficitům na takovejhle trasách.



Až to zas zprovoznim... máš šanci

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:45 | Nahoru | #173

pylot>Tohle se mi nejak nezda.... Dyt ten hornet musi ztracet uplne vsude. Na vyjezdech kvuli motoru, v zatackach kvuli stupackam, na najezdech do zatacek kvuli mekcimu ramu....
e: leda bys po rovinkach jezdil do tech 180 a on to tahal pres 200.



Chjo

Tak znova, jak už jsem řekl záměrně někomu neujíždím na rovinkách jelikož je to oblíbená věta něco házet na rovinky (teď nemluvím o někom konkrétně ale celkově) a když jsem jel s ním a Michalem tak na těch rovinkách v pohodě stíhal rychlost okolo 200kmh. Motorka se stejnýma nebo hodně podobnýma paramtetrama budou mít výjezd ze zatáčky stejnej nebo podobnej, jen záleží na otáčkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:46 | Nahoru | #174

GRASSEL>Ale jo ježišmarja už fakt chytám nervy. Já vám říkám že ať si sednu na jakoukoliv motorku tak pojedu prostě co to půjde ať to bude cokoliv. A nevěřím takovejmhle deficitům na takovejhle trasách.



Viz Wolf,Gsxr mu sedlo maximálně,oproti R1. A to jsme jeli úplně jiný trasy,letos Jih myslím jenom 3x. Nevím,jak si jinak takovej výkonnostní skok vysvětlit.
Ale asi to necháme bejt,akorát tady zasíráme RSV4 diskuzi a stejně si to nevysvětlíme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:48 | Nahoru | #175
GRASSEL> já s Tebou souhlasím, pokud se pojede do 200 na rovinkách tak cokoliv nad 100 koní může stíhat, víc záleží na jezdci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:48 | Nahoru | #176

verybusy>Já měl FZ6,což bude celkem ekvivalent a nedával bych ji jedinou šanci,taky proto jsem ji vyměnil.S náma jezdí občas 9-ka hornet,jede krásně,ale zase ztratí na delší rovince,i když spodek má možná lepší.Fakt hodně záleží na profilu trasy,vyloženě v zatáčkách se výkonnostní rozdíly samozřejmě mažou.
Jinak my jeli ten Transpublik celou cestu kolem 200 a kupodivu jsem byl druhej den jako rybička.Těch 200 se dá držet,ale dálnice 220+ je prostě už peklo na zemi.



Proč teda minulej rok když jel kámoš s váma, tys tam asi nebyl ale jinak všichni na R6 02 stíhal a nakonec všechny předjel?! Jak je to možný?!

Snažím se tu říct že jde o pilota a to nadávání na motorku že díky ní nemůžu udělat to a to je podle mě pěkná blbost. Prostě svádění rychlosti na motorku je taková "znouzecnost"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:49 | Nahoru | #177

Stev>GRASSEL> já s Tebou souhlasím, pokud se pojede do 200 na rovinkách tak cokoliv nad 100 koní může stíhat, víc záleží na jezdci.



Konečně děkuju

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:51 | Nahoru | #178

verybusy>Viz Wolf,Gsxr mu sedlo maximálně,oproti R1. A to jsme jeli úplně jiný trasy,letos Jih myslím jenom 3x. Nevím,jak si jinak takovej výkonnostní skok vysvětlit.
Ale asi to necháme bejt,akorát tady zasíráme RSV4 diskuzi a stejně si to nevysvětlíme.



Já nevěřím že by tak razantní skok měla na svědomí motorka. Na to fakt nevěřím pokud jde o tak podobný mašiny. Pokud wolf zrychlil tak by stejně zrychlil i na R1 a je to tím že se zlepšil on. Něco jinýho by bylo kdyby sednul z totálního sráče teď na dobrou motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:53 | Nahoru | #179

mm-art-airbrush>Až to zas zprovoznim... máš šanci



Hmmmm, tak teď si mě dostal. To bude asi vyjímka, na to tvoje koule a nervy fakt nemám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 14:54 | Nahoru | #180
GRASSEL> byl si tu tak sám ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R Takheshi_Haka 3 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R sasos69 81 7.4.2019 v 08:45 psenap
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... MotoBuldocek 3 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... MirecekRSV 3509 20.5.2018 v 15:48 hudec


TOPlist