globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV4R
7.9.2010 v 11:59
Zdarec, nějaké zkušenosti (poznatky) z této motorky? Má někdo, ať se pochlubí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 09:55 | Nahoru | #31
.Kolda.> Tak nevím,jsem z tvýho příspěvku lehce rozpačitej. Asi jediná možnost je ji přímo projet,ale vzhledem k tomu,že Fireblade je o 130k levnější,tak by asi nebylo co řešit.....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 09:56 | Nahoru | #32

verybusy>.Kolda.> Tak nevím,jsem z tvýho příspěvku lehce rozpačitej. Asi jediná možnost je ji přímo projet,ale vzhledem k tomu,že Fireblade je o 130k levnější,tak by asi nebylo co řešit.....



... cena za exkluzivitu

(reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 09:57 | Nahoru | #33

FiZzeR>... cena za exkluzivitu



Až tak exkluzivní bejt nemusím,i když nezastírám,líbí se mi fakt hodně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 10:04 | Nahoru | #34

FiZzeR>... cena za exkluzivitu



No a to je přesně to co na Italech nesnášim,nabubřelost.Copak RSVčka byli někdy exklusivní?Jezdí jich mračna a najednou chtěj za motorku 4kg...to at se jdou vycpat,polocigoši metroušský

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 10:07 | Nahoru | #35
Ďuričko> Exkluzivita je RSV,ale 4.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 10:08 | Nahoru | #36

Ďuričko>No a to je přesně to co na Italech nesnášim,nabubřelost.Copak RSVčka byli někdy exklusivní?Jezdí jich mračna a najednou chtěj za motorku 4kg...to at se jdou vycpat,polocigoši metroušský



RSV4 exkluzivní podle mě je... "nadupaná" technickejma chuťovkama... (faktorka... ta "lidová" verze tolik vychytávek nemá, ale zase stojí kolik, 350?) což je cena srovnatelná s fárošem... počkejte za pár let, to ty ceny spadnou... (a pak zaútočim )

Naposledy editováno 09.09.2010 10:10:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 10:11 | Nahoru | #37

FiZzeR>RSV4 exkluzivní podle mě je... "nadupaná" technickejma chuťovkama... (faktorka... ta "lidová" verze tolik vychytávek nemá, ale zase stojí kolik, 350?)



360,což není bohužel zrovna málo,za stejný prachy už se dá S1000RR,nebo za 230 Fároš. Ty se mi sice tak nelíběj,ale zase ty peníze v případě Fároše ti z něj umožní udělat naprostou "voňavku".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 10:12 | Nahoru | #38

verybusy>Ďuričko> Exkluzivita je RSV,ale 4.



tehle exkluzivnich motorek uz tu byla spousta, bohuzel v primem srovnani s hlavnim proudem byly i pres nejdrazsi komponenty spis horsi ve vsech technickejch parametrech...

BTW ten 08 faros se povedl a kolda ho nema v moc seriovem stavu... tzn to ze jeho faros jede lip te zas od RSV4 nemusi moc odrazovat. kazdopadne logicky v cemkoliv s valci do V muzou cekat nejake problemy, vse je tam 2x(rozvody, hlavy) jinak se to chladi atd atd....

(reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 10:13 | Nahoru | #39

verybusy>360,což není bohužel zrovna málo,za stejný prachy už se dá S1000RR,nebo za 230 Fároš. Ty se mi sice tak nelíběj,ale zase ty peníze v případě Fároše ti z něj umožní udělat naprostou "voňavku".



me se to bawo libi moc... hlavne to jak neni symetricky, jen me na nem stve to jakej je to "kult" kazdej ho chce, kazdej vyklada jak je nejlepsi... tahle masova oblibenost me od ruznjch veci odrazuje...

ale na me byla rychla uz K1... dalsich 40koni navic fakt nevim k cemu by mi bylo:) spis bych bral u V2 tech cca 1200ccm ne kvuli vykonu ve spicce, ale aby se to lip sbiralo z utazenejch zatacek...

Naposledy editováno 09.09.2010 10:15:45

(reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 10:14 | Nahoru | #40

verybusy>360,což není bohužel zrovna málo,za stejný prachy už se dá S1000RR,nebo za 230 Fároš. Ty se mi sice tak nelíběj,ale zase ty peníze v případě Fároše ti z něj umožní udělat naprostou "voňavku".



fááákt? to je cbr tak "levnej"? nj, to bude vyšperkovaná, vyvoněná ale furt děsně tuctová hujda

bawa teda nesleduju, ale pokud je za srovnatelnej peníz jako rsv4... tak bych asi šel do bawa...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 10:14 | Nahoru | #41

assassin>tehle exkluzivnich motorek uz tu byla spousta, bohuzel v primem srovnani s hlavnim proudem byly i pres nejdrazsi komponenty spis horsi ve vsech technickejch parametrech...

BTW ten 08 faros se povedl a kolda ho nema v moc seriovem stavu... tzn to ze jeho faros jede lip te zas od RSV4 nemusi moc odrazovat. kazdopadne logicky v cemkoliv s valci do V muzou cekat nejake problemy, vse je tam 2x(rozvody, hlavy) jinak se to chladi atd atd....



Tyhle technický negativa znám,jsem si i vědom,že Kolda na sérii nejezdí,ale když mě se ta RSV4 tak líbí.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 10:20 | Nahoru | #42

verybusy>Tyhle technický negativa znám,jsem si i vědom,že Kolda na sérii nejezdí,ale když mě se ta RSV4 tak líbí.....



tak to bych v pripade ze to budes jezdit po silnici asi neresil a koupil RSV.... vykonu na bezny jezdeni az moc, nejaponskej design, luxusni zvuk...

a treba Kaczer jel hned po sobe 2testovacky 1098 (nebo 1198?fakt nevim) a RSV4 a duc hrozne hanil(moc tvrdy na normalni jezdeni) a na RSV se mu prej jelo suprove a na vykon taky samy superlativy.

jedina neznama asi budou naklady na servis.... ale to by u bmw asi taky nebyla zadna hitparada

Naposledy editováno 09.09.2010 10:21:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 10:25 | Nahoru | #43

assassin>tak to bych v pripade ze to budes jezdit po silnici asi neresil a koupil RSV.... vykonu na bezny jezdeni az moc, nejaponskej design, luxusni zvuk...

a treba Kaczer jel hned po sobe 2testovacky 1098 (nebo 1198?fakt nevim) a RSV4 a duc hrozne hanil(moc tvrdy na normalni jezdeni) a na RSV se mu prej jelo suprove a na vykon taky samy superlativy.

jedina neznama asi budou naklady na servis.... ale to by u bmw asi taky nebyla zadna hitparada



Servis bude časem asi drahej,tomu jeden neuteče.V jízdních vlastnostech se ještě tak nějak všichni shodnou,ale co se týká výkonu..... Zase bych hypoteticky nerad,aby mi na každý delší rovince všichni ujeli o parník. Nechce se mi ovšem věřit tomu,že by to bylo až tak mizerný a zase ani nechci podceňovat Murkinův a Koldův názor.
Btw: jak to lítá Padremu????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 12:51 | Nahoru | #44

verybusy>Servis bude časem asi drahej,tomu jeden neuteče.V jízdních vlastnostech se ještě tak nějak všichni shodnou,ale co se týká výkonu..... Zase bych hypoteticky nerad,aby mi na každý delší rovince všichni ujeli o parník. Nechce se mi ovšem věřit tomu,že by to bylo až tak mizerný a zase ani nechci podceňovat Murkinův a Koldův názor.
Btw: jak to lítá Padremu????



Tak o parník Ti nikdo neujede, to se neboj. A ten výkon je plně dostačující. Murkin to posuzuje podle čísel na brzdě a já podle toho, jak jede můj Fároš, který jak psal Assassin, rozhodně není moc sériový RSV4 na cestě bude daleko lepší a příjemnější než Faryk, si myslím, protože jede pěkně od spoda. Můj Fároš třeba do 9 tisíc "moc nejede", ale pak je to celkem raketka A ten zvuk a vzhled RSV je prostě nádherný. Náš pohled je hlavně okruhový, kde se bohužel RSV až tak moc nechytá. Není to žádný propadák, ale taky nic, co by Tě posadilo na zadek. Já jsem jezdil se sériovým převodem, takže kdyby se trošku zpřevodovala, zase to bude o něčem jiném.
Kdybych měl jezdit jen na cestě a sem tam okruh, bral bych RSV. Fároš, i když funguje skvěle, stojí na každém druhém rohu , ale zas za tu cenu...hmmmm...těžké dilema...

(reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 13:15 | Nahoru | #45
.Kolda.> o právě,dilema. Třeba Indi taky psal,že to bere hezky odspodu,zatímco Murkin tam má díru... ,tak v tom aby se prase vyznalo.Tudíž je to jen o tom,jestli myslet srdcem,nebo ekonomicky.
Ale dík,vlil jsi mi trochu krve do žil.

Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 14:43 | Nahoru | #46
Zmínil tady někdo Padreho. Ten jí má jen na okruh a na výkon motoru si stěžuje. Dále řešil zadní péro a vyřešil to novým Ohlinsem, myslím TTX. No a v brně na tom jel teď v pátek 2:16 nebo 2:15.

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 15:09 | Nahoru | #47
Asi nějak takhle to jede v sérii....

(reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 15:12 | Nahoru | #48
.Kolda.> hustý a to mi teda docela přijde, že ji ještě dost šetřil

(reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 15:33 | Nahoru | #49

.Kolda.>Asi nějak takhle to jede v sérii....



No s tvejma časama už ta motorka musí tak trošku jet.Na tohle já ji ovšem určitě potřebovat nebudu. Na závodní ambice už jsem přeci jenom trošku starej.

Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 19:31 | Nahoru | #50


taky hezký videjko

Naposledy editováno 09.09.2010 19:41:26

3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 19:59 | Nahoru | #51
Mě se RSV4 taky líbí fakt hodně jako jedno z mála novejch ale Murkin má asi pravdu. Když se kouknu na tohle video a čas 1:45 kde za to tahá tak to mě to teda skáče na tachu o dost víc a to mi tacho podměřuje díky profilu 195/65

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 20:08 | Nahoru | #52
GRASSEL> Urcite ti to tam skace vic? Nerikej ze uplne nova RSV4 jede min nez K2...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 22:48 | Nahoru | #53
tak podle videa to poznáš nejlíp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 22:57 | Nahoru | #54

pylot>GRASSEL> Urcite ti to tam skace vic? Nerikej ze uplne nova RSV4 jede min nez K2...



Určitě

já na tom nejel ale říkám že to tam skáče pomalejc. A to že je něco novější neznamená že to je výkonější a lehčí

(reakce na) Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 22:58 | Nahoru | #55

ChenziiR1>tak podle videa to poznáš nejlíp



No vzhledem k tomu že jsem na ní nejel a je to video z okruhu od docela borců co za to tahaj to jako srovnání je celkem dobrý nevidím důvod proč ne.

Aprilia RSV4R

9.9.2010 v 23:34 | Nahoru | #56
tady K3 což jede stejně jako K1-2 0:28

Naposledy editováno 09.09.2010 23:35:31

Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 07:11 | Nahoru | #57
to nemuzes porovnat.. video muze byt zkreslene nevic co ma za upravy převody gumu.. a taky muže třeba tacho gsxr ukazovat hodnoty v kratšim intervalu a tim se ti zda že to hazi rychlejc vyši čisla.. sam si řikal že z videa se nic nepozna

(reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 08:04 | Nahoru | #58

verybusy>Moc jich není,každopádně tohle je jediná zmrzlina,která mě opravdu láká.Mrňavá,hezká,silná,báječně ovladatelná a nabízí daleko víc,než já můžu brát,už v sérii.



..měl jsem půjčenou /limited Akrap/....na sportovní jízdu na normalní silnici bezvadné a výborné!
Okruh nemohu hodnotit!..chce to trochu zvyku,jiný jizdní styl,ale po pár km vše o.k.!
Brzdy a podvozek "skvělé"!A výkon dostatečný!Není tam ten "kopanec",ale i tak to jede bez chyby!.."image" nadstandartní pro holky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 09:42 | Nahoru | #59

GRASSEL>Mě se RSV4 taky líbí fakt hodně jako jedno z mála novejch ale Murkin má asi pravdu. Když se kouknu na tohle video a čas 1:45 kde za to tahá tak to mě to teda skáče na tachu o dost víc a to mi tacho podměřuje díky profilu 195/65



hele to prece nemyslis vazne

ono to RSV4 fakt moc na motor nejede....ale oproti BMW S1000RR!!! ....oproti ostatnim seriovkam 2010 tzn.- Faros, GSXR, R1 jede min. srovnatelne...teda dle vsech testu v UK co sem cetl, sam sem nejel ani na jedny....tak moc pochybuju ze 8 let stary GSXR je v cemkoliv lepsi

jinak nesrovnavat s tou Koldovou raketou, to ma do serioveho farose dost daleko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

10.9.2010 v 10:41 | Nahoru | #60

GRASSEL>Určitě

já na tom nejel ale říkám že to tam skáče pomalejc. A to že je něco novější neznamená že to je výkonější a lehčí


Tyjo to bych skoro rekl ze po tech letech by to uz nejakej krok dopredu udelat mohlo. Je pravda ze kdyz se parkrat podivam na ty videa tak na tom gixeru to proste skace rychlejc... Kolem tech 230 - 250 je to vazne znat.

A stejne nejlepsi litr je prej GSXR 750!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R Takheshi_Haka 3 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R sasos69 81 7.4.2019 v 08:45 psenap
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... MotoBuldocek 3 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... MirecekRSV 3509 20.5.2018 v 15:48 hudec


TOPlist