globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se koukate na pokuty podle majetku?
29.8.2010 v 15:11
Tady mrknete

Bohati by meli veliky pokuty, chudi zase malinky pokuticky..co na to rikate hribecci moji?

Naposledy editováno 29.08.2010 15:13:06
Anketa: Jste pro urcovani vyse pokut podle majetku hrisnika?
Ano
67%
327
Ne
31%
151
Jeste nevim
3%
13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se koukate na pokuty podle majetku?

1.9.2010 v 22:09 | Nahoru | #1

stassek: ...konkrétně měřitelné výsledky neprodukuje např. školství, věda apod. což jsou naprosto klíčové sektory...
Navíc nevím proč, ale když slyším tyhle řeči o hajzlících studentech, vždycky mi přijde, že to dotyčný zřejmě sám prožil... Jinak by ho to totiž možná ani nenapadlo


Tak jsem na skok zpátky...
Školství a věda neprodukují konkrétně měřitelné výsledky? To je vtip? Úroveň (hlavně vyššího) školství a vědy je naopak velice dobře měřitelná a produkty jsou velmi konkrétní.
Z legrace jsem zkusil vygooglit něco o motivaci studentů - našel jsem tuhle anketu filosofické fakulty UK:
http://web.ff.cuni.cz/nm/cs/proc_se_hlasite_byste_se_hlasili_na_na_obor
Všimněte si, že motivace skoro poloviny studentů je vyjádřena "protože tam není matematika" a "protože se mi nechce jít pracovat". Fakt si myslíte, že u těchhle oborů je na rozdíl do techniky, kterou okecat nejde, hlavní motivací zájem o obor? Spěte dál!

edit: Jinak jsme opravdu zabrousili daleko od jádra tématu a je to spíš na osobní diskusi - stačí aby tu člověk pár hodin nebyl a příspěvků je hromada a staré se ztrácejí zasuté na stránkách vzadu. Takže možná někdy jindy, někde jinde a osobně.

Naposledy editováno 01.09.2010 22:11:47

(reakce na) Jak se koukate na pokuty podle majetku?

1.9.2010 v 22:27 | Nahoru | #2

1100Virago>Tak jsem na skok zpátky...
Školství a věda neprodukují konkrétně měřitelné výsledky? To je vtip? Úroveň (hlavně vyššího) školství a vědy je naopak velice dobře měřitelná a produkty jsou velmi konkrétní.
Z legrace jsem zkusil vygooglit něco o motivaci studentů - našel jsem tuhle anketu filosofické fakulty UK:
http://web.ff.cuni.cz/nm/cs/proc_se_hlasite_byste_se_hlasili_na_na_obor
Všimněte si, že motivace skoro poloviny studentů je vyjádřena "protože tam není matematika" a "protože se mi nechce jít pracovat". Fakt si myslíte, že u těchhle oborů je na rozdíl do techniky, kterou okecat nejde, hlavní motivací zájem o obor? Spěte dál!

edit: Jinak jsme opravdu zabrousili daleko od jádra tématu a je to spíš na osobní diskusi - stačí aby tu člověk pár hodin nebyl a příspěvků je hromada a staré se ztrácejí zasuté na stránkách vzadu. Takže možná někdy jindy, někde jinde a osobně.



Hm, to mas pravdu s temi studenty, ale totez plati napr. o pravnicich nebo technicich (hlavne aby tu nebylo moc jazyku, na ne nemam hlavu, matika je v poho....atd.). Skutecne si myslim, ze prevazuje zajem o obor i u techto oboru a pocet studentu s jinou motivaci je podobny jako u techn. oboru. Ono to s tim okecavanim neni tak jednoduchy, jak se zda. Zdanlive i okecatelna veda nemusi byt ve skutecnosti vic okecatelna nez exaktni vedy. My dva ale zname humanitni obory asi jen ze SŠ, takze tezko soudit.

Jinak k mereni vysledku skolstvi, vyzkumu a vyvoje (VaV): je to hodne problematicke, skutecne zatim u nas neexistuje system hodnoceni vysledku VaV (jak zakladniho tak aplikovaneho). nevim sice, jak nyni, ale jeste pred 2 lety (preds. Mr. Topolanek) nemela ani vlada jasno, jak hodnotit vysledky VaV a na jejich zaklade rozhodovat o financovani VaV-é cinnosti ze statnich penez. Dokonce si na to nechavala vypracovavat studie a posudky od ruznych firem, ktere navrhly docela rozmanite systemy mereni a hodnoceni vysledku.
Uroven (efektivita skolstvi) se meri vicemene povrchne (mezinar. srovnavani znalosti, testy, pocet VS vzdel. lidi atd.). Takze snadno merit vysledky VaV skutecne zatim nelze, resp. nikdo nevymyslel, jak na to, aby to bylo pomerne snadne a pritom vypovidajici, spravedlive a objektivni.

Naposledy editováno 01.09.2010 22:29:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist