re.negade> Jo, mám hlavní stojan a motorka stojí pokaždý na stejným místě...on ten úbytek nastal docela najednou - zdá se mi. No nic, budu to sledovat, pořád je to v horní polovině mezi ryskama. Motorka je sice v záruce, ale moc důvěry ve mně odpovědi servisu nevzbuzovaly. /Rány při ubrání a přidání plynu jsou normální - byl to nenamazanej řetěz - jen nakonzervovanej z vrchu, Hondy prý mají obecně hlučnější převodovky a pod. Fakt je, že řazení jde už normálně, ale ty rány u nový byly drsný./ Ještě bych se zeptal na jednu věc - je docela problém jet stabilně stejnou rychlostí, má to tendenci jet neklidně - kolísají otáčky. Řekli mi, že je to jev vstřikování a že je to normální. Všechny moje minulý motorky měly karbce a toto nedělaly. Jinak jede pěkně, má super zátah i na pětku, skoro se nemusí řadit, ale ve srovnání s FZR 1000 je to ve vyšších otáčkách chcípák - taky jsem byl prý první, kdo si stěžoval na výkon. No ale větší váha a výkon o 30 koní míň musí být znát. Tohle jede jako elektromotor, kdežto Yamaha v takovejch nakopávákách výkonu a skoro furt. Honda už před 8000 umře, kdežto Y. nakopává ještě při 10 000. Ale co, chtěl jsem něco, co mi vydrží nafurt...