Nicméně mi vrtá hlavou zda by to bylo možné, nebude to pravý ořechový, ale dalo by se takovýhle dvoutakt provozovat na silnici?? Myslim legálně přihlášený endurko přezutý na motárd kola... Podvozek atd. teď neberme v potaz.
Jestli by se to dalo brát jako taková hobby alternativa 450 4T
Driftařskej král s tím nebudu to je mi jasné, ale to nebudu ani na 450 si myslím
Když už tady budete psát tak by mě zajmalo zda je 250 oproti tříkilu průběhově jinde... Obecně tady píšou že u tříkila už se dá mluvit o tom že to jakš takš jede odspoda. Mám namysli zda to není jen placebo => u 250 dole nic nahoře všecko u 300 dole jakš takš nahoře všechno... prostě stejný jak u 250 ale né zas tak velkej kopanec proto ten pocit že je to hodnější??
1 reakcí na tento příspěvek GG SM 300??
Ale moc praktický to nebylo, tříkilo je nevychovaný, za studena nejede a kouří, z delšího kopce trpí, nedá se s ním jet konstantní rychlostí (škube atd), nepraktický tankování, a v neposlední řadě vibruje že mě vypadaly všechny plomby ze zubů :)
Na dráze to bude asi lepší.. i když bude tam platit to samý co na motokrose - na 4T je 90% lidí rychlejší.