globalmoto_kveten





Téma: GG SM 300??
 
30.7.2010 v 23:43
Na jůtůb sem našel video s GG 300 na motárdech a v popisu, že jde o nový model 2011 Google mi to, ale nepotvrdil a myslím že jde o podvrh... Proč by někdo v tomto objemu a hlavně ve 2T pouštěl něco takového do výroby??

Nicméně mi vrtá hlavou zda by to bylo možné, nebude to pravý ořechový, ale dalo by se takovýhle dvoutakt provozovat na silnici?? Myslim legálně přihlášený endurko přezutý na motárd kola... Podvozek atd. teď neberme v potaz.

Jestli by se to dalo brát jako taková hobby alternativa 450 4T

Driftařskej král s tím nebudu to je mi jasné, ale to nebudu ani na 450 si myslím

Když už tady budete psát tak by mě zajmalo zda je 250 oproti tříkilu průběhově jinde... Obecně tady píšou že u tříkila už se dá mluvit o tom že to jakš takš jede odspoda. Mám namysli zda to není jen placebo => u 250 dole nic nahoře všecko u 300 dole jakš takš nahoře všechno... prostě stejný jak u 250 ale né zas tak velkej kopanec proto ten pocit že je to hodnější??

1 reakcí na tento příspěvek GG SM 300??

31.7.2010 v 10:27 | Nahoru | #1
Já jsem chvilku měl GG300, prodával jsem ho a naleštil a nechtěl jsem si ho špinit v terénu abych to nemusel pucovat furt dokola, tak jsem ho používal jako scooter do města.
Ale moc praktický to nebylo, tříkilo je nevychovaný, za studena nejede a kouří, z delšího kopce trpí, nedá se s ním jet konstantní rychlostí (škube atd), nepraktický tankování, a v neposlední řadě vibruje že mě vypadaly všechny plomby ze zubů :)

Na dráze to bude asi lepší.. i když bude tam platit to samý co na motokrose - na 4T je 90% lidí rychlejší.

(reakce na) GG SM 300??

31.7.2010 v 17:58 | Nahoru | #2
Vespa> Jedno z mých výchovných opatření byla změna rozety...A hle, už to s ním tolik neškube Tankování nepraktické mno a vibrace jsou taky zajmavé, zvlášť pro případného spolujezdce něžného pohlaví...byť je otypován pro jednoho

Naposledy editováno 31.07.2010 17:58:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist