laďa prášil> Nepotřebuju se tady s tebou hádat o přínosu dvou karburátorů. Napsal jsi, že se dvěma karburátory to pojede 170. Nepojede, a mě to celkem vadí, pár let zpátky bych totiž letěl do tkmoto pro přírubu a pro druhej karbec, vysolil bych 2500 a byl bych akorát hluboce zklamán. Možná by to jelo víc ale rozhodně ne 170. Chápeš o co mi de. Leštění zhoršuje proudění směsi tím, že na zrcadlově vyleštěný povrch ulpívají kapičky benzínu. Ale jakákoli větší nerovnost je v kanálech na škodu, Já mám zalícováno a cellou přírubu přejetou 400 rounem, který sem upnul do dremelky. V odkazu na letecký poště byly brzdou změřený jednotlivý úpravy na motoře 638. Tím, že dobře zalícuješ kanály s přírubou skutečně dosáhneš lepšího a rovnoměrnějšího plnění obou válců. To je pravda a nevim co je na tom k smíchu. To že má jawa kolena do boku mě taky sere, ale spíš proto, že to blbě vypadá a taky s tím chytám o zem. Shrnutí: Přidání druhého karburátoru nezvýší maximální rychlost seriovky z nákých 130 km/h na 170 km/h. A ten kdo tomu věří je vážně najivní. Stačí se podívat na výsledky z brzdy. Podle těch bych si vybral až pojedu v létě na Grossglockner jeden karburátor a to s clonkou a 100 tryskou. Pokud bych chtěl ladit výkon začal bych u dvoukomorových výfuků.