globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Netahne a sjizdi se guma :(
3.7.2010 v 22:10
ahoj, mám pár otázek a určitě se zase budete smát na co se to ptám, ale přece jen bych rád znal odpovědi
1)sjíždí se mi zadní guma nepravidelně, na pravou stranu, je to určitě nastavením zadního kola (utahoval sem řetěz). zajímá mě jestli nemáte nějakej fígl jak nastavit zadní kolo. dělal sem to podle šuplery, ale asi se to moc nepovedlo. jak to řešíte vy?

2) vyměnil sem svíčky, olej, filtr olej a filtr vzduch. z toho vzduchového sem vyndal takovou molitanovou ruličku (doufám že je to správně) no a od té doby mi mašina netahne. když přidám plyn, tak se to neprojeví hned, ale až za chvíli cca 2-3 vteřiny motorka zrychlí. a někdy taky ne, musim zase ubrat plyn a přidat. Podotýkám, že před výměnou tohle nedělala. U svíček jsem nekontroloval rozteč )nebo jak se tomu řiká). Jsou to NKG.

Poraďte!!!! štvě me to že to nejede jak má

Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek Netahne a sjizdi se guma :(

7.7.2010 v 12:28 | Nahoru | #1
Při seřizování souososti zadního kola jsem se na radu zkušených moc nespoléhal na rysky. Nejprve jsem je nastavil stejně vlevo i vpravo, pak jsem postavil motku na hlavní stojan, srovnal řidítka do ideálně rovné polohy, vzal provázek, cca 1 metr za motorkou zarazil do země kolík v ose gumy a přes ni zboku napnul provázek podél celé přední gumy a přivázal ho ke 2.kolíku cca 1m před motorkou. A to tak, aby se provázek jenom lehce dotýkal ve 2 bodech boku zadní gumy (cca 20 cm nad zemí). Přední guma je samozřejmě užší, takže napnutý provázek bude od boku přední gumy (zase 2 body) nějaký ten centimetr. Kolíčky v zemi mají tu výhodu, že je mohu kladívkem vyklánět, jak potřebuji. Totéž udělám s dalším provázkem na druhé straně a po chvíli ladění kolíčků dostanu vzdálenosti provázku od gumy předního kola vlevo i vpravo. Obě vzdálenosti musí být stejné. Pokud ne, tak je doladím napínáky na zadním kole bez ohledu na rysky. Původně jsem to chtěl dělat dlouhou rovnou latí, ale překážel hlavní stojan. Musel pomoci provázek.

(reakce na) Netahne a sjizdi se guma :(

7.7.2010 v 12:45 | Nahoru | #2

5511>Při seřizování souososti zadního kola jsem se na radu zkušených moc nespoléhal na rysky. Nejprve jsem je nastavil stejně vlevo i vpravo, pak jsem postavil motku na hlavní stojan, srovnal řidítka do ideálně rovné polohy, vzal provázek, cca 1 metr za motorkou zarazil do země kolík v ose gumy a přes ni zboku napnul provázek podél celé přední gumy a přivázal ho ke 2.kolíku cca 1m před motorkou. A to tak, aby se provázek jenom lehce dotýkal ve 2 bodech boku zadní gumy (cca 20 cm nad zemí). Přední guma je samozřejmě užší, takže napnutý provázek bude od boku přední gumy (zase 2 body) nějaký ten centimetr. Kolíčky v zemi mají tu výhodu, že je mohu kladívkem vyklánět, jak potřebuji. Totéž udělám s dalším provázkem na druhé straně a po chvíli ladění kolíčků dostanu vzdálenosti provázku od gumy předního kola vlevo i vpravo. Obě vzdálenosti musí být stejné. Pokud ne, tak je doladím napínáky na zadním kole bez ohledu na rysky. Původně jsem to chtěl dělat dlouhou rovnou latí, ale překážel hlavní stojan. Musel pomoci provázek.



nebylo to minule náhodou takhle psaný v Receptáři dobrých nápadů?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist