globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Netahne a sjizdi se guma :(
3.7.2010 v 22:10
ahoj, mám pár otázek a určitě se zase budete smát na co se to ptám, ale přece jen bych rád znal odpovědi
1)sjíždí se mi zadní guma nepravidelně, na pravou stranu, je to určitě nastavením zadního kola (utahoval sem řetěz). zajímá mě jestli nemáte nějakej fígl jak nastavit zadní kolo. dělal sem to podle šuplery, ale asi se to moc nepovedlo. jak to řešíte vy?

2) vyměnil sem svíčky, olej, filtr olej a filtr vzduch. z toho vzduchového sem vyndal takovou molitanovou ruličku (doufám že je to správně) no a od té doby mi mašina netahne. když přidám plyn, tak se to neprojeví hned, ale až za chvíli cca 2-3 vteřiny motorka zrychlí. a někdy taky ne, musim zase ubrat plyn a přidat. Podotýkám, že před výměnou tohle nedělala. U svíček jsem nekontroloval rozteč )nebo jak se tomu řiká). Jsou to NKG.

Poraďte!!!! štvě me to že to nejede jak má

Díky moc

Netahne a sjizdi se guma :(

3.7.2010 v 22:16 | Nahoru | #1
1) Na vidlici budeš mít měrky, nastav to podle nich.

2) Nevím co si představuješ pod molitanovou ruličkou.

1 reakcí na tento příspěvek Netahne a sjizdi se guma :(

3.7.2010 v 22:18 | Nahoru | #2
asi 1cm tlustej kus molitanu stičenej do ruličky a slepenej, kterej byl strčenej vevnitř toho filtru., ale myslim že to byla jen nějaká výpln.

jo a podle měrek to mám a přijde mi to v pořádku, můžou tam hrát rozdíly třeba poloviny milimetru?

Naposledy editováno 03.07.2010 22:19:42

Netahne a sjizdi se guma :(

3.7.2010 v 22:34 | Nahoru | #3
Effa: zkontroluj jak moc je retez naplej, radsi at je volnejsi nez natazenejsi. Nevim jak u GSX, ale bezne ma bejt uprostred 3-4cm vule. Kdyz je tam min, tak nebude fungovat zadni tlumic a nejspis znicis lozisko a tesneni predniho kolecka, v tech horsich pripadech vyrves vnitrnosti motoru nebo roztrhnes retez... Kdyz se ztlacuje zadni tlumic, tak se natahuje retez, pokud je retez napnutej uz kdyz je to na stojanu, tak se tlumic nemuze ztlacit.

Fakt casto to lidi prepnou, musi to jit jednim prstem lehce tam zkontrolovat tu vuli.

1 reakcí na tento příspěvek Netahne a sjizdi se guma :(

3.7.2010 v 22:44 | Nahoru | #4
řetěz mám prověšenej cca 3 cm na to sem si dával pozor (měřeno na bočním stojánku). šlo mi spíš o to, jestli to že mám na pravý straně třeba o pul mm větší utažení, nebo jak to nazvat, než na druhý tak to může mít vliv.

Jinak ještě k tomu cukání, tak nedělá to nějak moc, jako že by se uplně dusila, nebo že by chcípla. Spíš když chci třeba při 90 zrychlit tak se jí nechce. Pořád si myslim, že to bude mít nějakou souvislost s těma svíčkama nebo tím vzduchovým filtrem. Fakt to do výměny nedělalo. A olej a olejhovej filtr to asi nebude.

Musí se kontrolovat ty svíčky, když se tam montují?

(reakce na) Netahne a sjizdi se guma :(

3.7.2010 v 22:47 | Nahoru | #5

Effa>asi 1cm tlustej kus molitanu stičenej do ruličky a slepenej, kterej byl strčenej vevnitř toho filtru., ale myslim že to byla jen nějaká výpln.

jo a podle měrek to mám a přijde mi to v pořádku, můžou tam hrát rozdíly třeba poloviny milimetru?



snad nerika filtru air box a nevytahl filtr

Netahne a sjizdi se guma :(

3.7.2010 v 22:54 | Nahoru | #6
je to tenhle filtr:

http://img.hyperzboz...7c03041628b1560a.jpg

a v něm byla vložená ta rolička z molitanu. Filtr samotnej je přece to okolo ne?

Netahne a sjizdi se guma :(

3.7.2010 v 22:59 | Nahoru | #7
vrať tam ten molitan a uvidíš jak pojede, to samý mi udělal boldor 900, když jsem se taky divil co tam dělá ten molitan a vyndal ho

Netahne a sjizdi se guma :(

3.7.2010 v 23:37 | Nahoru | #8
Sázim pade, že ten molitan vyhodil.

Netahne a sjizdi se guma :(

3.7.2010 v 23:37 | Nahoru | #9

Netahne a sjizdi se guma :(

3.7.2010 v 23:38 | Nahoru | #10
tak jo tak musim napsat že sem debil no :) vytah sem z toho filtru tu vložku a ted koukam že tam patří ) boooože, to sem měl asi nějakej blbej den

Netahne a sjizdi se guma :(

4.7.2010 v 09:38 | Nahoru | #11
chybama se clovek uci

Netahne a sjizdi se guma :(

4.7.2010 v 09:47 | Nahoru | #12
Hlavně žes na to přišel...s tím nastavením kola - zkus někde projet kaluží a mrknout se jestli to drží správně stopu, případně, jestli ti něco nedře o tu pneumatiku

(reakce na) Netahne a sjizdi se guma :(

4.7.2010 v 09:50 | Nahoru | #13
Effa> Kontrolovat elektrodovou vzdálenost svíček před montáží je snad samozřejmostí,teď ani nevíš kolik tam máš.

1 reakcí na tento příspěvek Netahne a sjizdi se guma :(

4.7.2010 v 12:08 | Nahoru | #14
Ten molitan sem naštěstí nevyhodil. Co se týká gumy, tak zkusim tu kaluž. Pocitově mi přijde že to jede rovně a v pořádku, ale podle pohledu zezadu se to sjíždí k pravé straně. Ale možná mám jen křivý oko. Ty svíčky sem nějak podcenil no, menil sem je poprvé :( tak to by asi bylo dobré je vyndat a změřit že?

Netahne a sjizdi se guma :(

4.7.2010 v 12:24 | Nahoru | #15
No filtr si pořešil,mám zkušenost zě při dotažení na fest se i řetěz trochu dopnul tak to zkus pohlídat,možná se ti jen podvědomě líp zatáčí na jednu stranu.

Netahne a sjizdi se guma :(

4.7.2010 v 12:33 | Nahoru | #16
a co kdyby oprel o kivku z vnejsi strany neco rovneho delky kola a odmeral kolik je to dole a nahore a pak to pootocil a zmeral zbytek kola.nebo zmerat celou osu kol a to zna snad kazdej.jinak kdyz sem menil retez tak se me to pri dotazeni ose taky vic uplo.Chce si to stim pohrat

Netahne a sjizdi se guma :(

4.7.2010 v 12:37 | Nahoru | #17
Nebo nám tu gumu vyfot,rozeberem to tu s tím už sem tu nasral dost lidí

(reakce na) Netahne a sjizdi se guma :(

6.7.2010 v 15:53 | Nahoru | #18
Effa> Jen pro zajímavost.Zlepšilo se to po vrácení molitanový vložky ?

Netahne a sjizdi se guma :(

6.7.2010 v 17:10 | Nahoru | #19
Jo jo pro vráceni molitanu je to cajk :) včera sem to projel a paráda :). Díky za rady.

Netahne a sjizdi se guma :(

6.7.2010 v 18:17 | Nahoru | #20
nesedíš na sedle jenom pravou půlkou prdele? To by pak byla při jízdě motorka nakloněná trochu doprava a mohlo by to způsobovat to divné sjíždění.

1 reakcí na tento příspěvek Netahne a sjizdi se guma :(

7.7.2010 v 12:28 | Nahoru | #21
Při seřizování souososti zadního kola jsem se na radu zkušených moc nespoléhal na rysky. Nejprve jsem je nastavil stejně vlevo i vpravo, pak jsem postavil motku na hlavní stojan, srovnal řidítka do ideálně rovné polohy, vzal provázek, cca 1 metr za motorkou zarazil do země kolík v ose gumy a přes ni zboku napnul provázek podél celé přední gumy a přivázal ho ke 2.kolíku cca 1m před motorkou. A to tak, aby se provázek jenom lehce dotýkal ve 2 bodech boku zadní gumy (cca 20 cm nad zemí). Přední guma je samozřejmě užší, takže napnutý provázek bude od boku přední gumy (zase 2 body) nějaký ten centimetr. Kolíčky v zemi mají tu výhodu, že je mohu kladívkem vyklánět, jak potřebuji. Totéž udělám s dalším provázkem na druhé straně a po chvíli ladění kolíčků dostanu vzdálenosti provázku od gumy předního kola vlevo i vpravo. Obě vzdálenosti musí být stejné. Pokud ne, tak je doladím napínáky na zadním kole bez ohledu na rysky. Původně jsem to chtěl dělat dlouhou rovnou latí, ale překážel hlavní stojan. Musel pomoci provázek.

(reakce na) Netahne a sjizdi se guma :(

7.7.2010 v 12:45 | Nahoru | #22

5511>Při seřizování souososti zadního kola jsem se na radu zkušených moc nespoléhal na rysky. Nejprve jsem je nastavil stejně vlevo i vpravo, pak jsem postavil motku na hlavní stojan, srovnal řidítka do ideálně rovné polohy, vzal provázek, cca 1 metr za motorkou zarazil do země kolík v ose gumy a přes ni zboku napnul provázek podél celé přední gumy a přivázal ho ke 2.kolíku cca 1m před motorkou. A to tak, aby se provázek jenom lehce dotýkal ve 2 bodech boku zadní gumy (cca 20 cm nad zemí). Přední guma je samozřejmě užší, takže napnutý provázek bude od boku přední gumy (zase 2 body) nějaký ten centimetr. Kolíčky v zemi mají tu výhodu, že je mohu kladívkem vyklánět, jak potřebuji. Totéž udělám s dalším provázkem na druhé straně a po chvíli ladění kolíčků dostanu vzdálenosti provázku od gumy předního kola vlevo i vpravo. Obě vzdálenosti musí být stejné. Pokud ne, tak je doladím napínáky na zadním kole bez ohledu na rysky. Původně jsem to chtěl dělat dlouhou rovnou latí, ale překážel hlavní stojan. Musel pomoci provázek.



nebylo to minule náhodou takhle psaný v Receptáři dobrých nápadů?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist