1 reakcí na tento příspěvek Kryt motoru xr 400
1 reakcí na tento příspěvek Kryt motoru xr 400
1 reakcí na tento příspěvek Kryt motoru xr 400
Dolph-cz>tak tady 100% souhlasím s prackarrem-za 1700+ poštovné bych tam fakt dal tu lopatu-ten origo je dost lopatě podobný a za ušetřené peníze bych třeba vyměnil olej v centrálu-co ty na to??
pokud by šlo jen o to vyměnit olej v centrálu, tak to by mu ještě dost prašulí zbylo
1 reakcí na tento příspěvek Kryt motoru xr 400
1 reakcí na tento příspěvek Kryt motoru xr 400
málokdy souhlasím na 100%
plast mi jako takový nevadí-osobně ho tam mám taky,ale ta cena je pak vzhledem k ceně(respektivě bezcennosti) materiálu fakt dost "mimo"
to black-jack:
no tak plus gugero
znám dost kluků co řeší dolpňky a různé píč..iny,ale na olej v tlumičích nezbyde..
věřím,že tohle není ten případ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kryt motoru xr 400
Dolph-cz>to prackarr:
málokdy souhlasím na 100%
plast mi jako takový nevadí-osobně ho tam mám taky,ale ta cena je pak vzhledem k ceně(respektivě bezcennosti) materiálu fakt dost "mimo"
to black-jack:
no tak plus gugero
znám dost kluků co řeší dolpňky a různé píč..iny,ale na olej v tlumičích nezbyde..
věřím,že tohle není ten případ..
teď na 100% souhlasím já...
1 reakcí na tento příspěvek Kryt motoru xr 400
1 reakcí na tento příspěvek Kryt motoru xr 400
Myslel jsem to vážně,kiup lopatu a máš to napůl naohýbaný. Vyzkoušeno.
prackarr>Proč zas vymýšlíš s duralem?
Myslel jsem to vážně,kiup lopatu a máš to napůl naohýbaný. Vyzkoušeno.
ty jsi ale zapoměl dodat to nejdůležitější(proto se mu do té lopaty nechce)
ŠTYL MUSÍŠ VYTÁHNOUT,JINAK TI BUDE DUPAT DO VIDLICE A PŘEDNÍHO KOLA!!
2 reakcí na tento příspěvek Kryt motoru xr 400
O lopatě jsem přestal uvažovat v okamžiku, kdy jsem se na svoji "pětikačku" podíval(pro ty kdo neví co to je - pětikačka je velká lopata), je to tenké.
Na seriózní ochranu spodku, ale i třeba krytu filtru, je potřeba alespoň 3mm dural.
4 tisíce je sice hodně, ale díra v kartru vyjde na víc. Já si ten kryt asi udělám sám. Akorát se k tomu furt nemůžu dokopat.
Hodně ty dekle používajů taliáni, a ani se jim nedivím. Tam je šutrů, jéje .
Zdenalbenal>Já si ten kryt asi udělám sám. Akorát se k tomu furt nemůžu dokopat.
Já jsem už přišel na to že je lepší aspoň ta blbá lopata než "kryt k jehož výrobě se nemůžu dokopat".
Na současnou motorku jsem levně pořídil jetej šusplech, ale na předchozí posloužila malá hliníkovka dobře.
Zdenalbenal>Plastový kryt je dobrý, ale v zimě se láme.
O lopatě jsem přestal uvažovat v okamžiku, kdy jsem se na svoji "pětikačku" podíval(pro ty kdo neví co to je - pětikačka je velká lopata), je to tenké.
Na seriózní ochranu spodku, ale i třeba krytu filtru, je potřeba alespoň 3mm dural.
4 tisíce je sice hodně, ale díra v kartru vyjde na víc. Já si ten kryt asi udělám sám. Akorát se k tomu furt nemůžu dokopat.
Hodně ty dekle používajů taliáni, a ani se jim nedivím. Tam je šutrů, jéje .
To co píšeš,je kravina.
Pokud je ten kryt z plastu,záleží z jakého,ale origa plasty,co používá třeba Honda na CRF se nelámou.
Další volovina jsou tebou dokladované 3mm. Není to pravda,stačí jakýkoliv plech,tedy i ta lopata,aby se nedotýkal karteru motoru,pak nemá kámen šanci. A další kravinu už napsal Vespa. Ty nejsi schopen se "dokopat" k žádnému krytu,ale víš,že ta lopata je na houby,trochu divný přístup,nemyslíš?
Dolph-CZ - já psal,že štylko zbude,ne?
Ano, lopata je lepší než drátem do oka, ale...
Nikomu nic nenutím, ať si každý na motorku montuje co chce.
Kryt mám, akorát malý, není vytažený dost nahoru, k tomu filtru. Nebylo plechu.
Já bych ho ještě vpředu vytáhl kapku nahoru a v místě nad výpustným šroubem z rámu vodorovně ohnul směrem k přednímu kolu co kolo(pneumatika) při propérování dovolí.
Válec a hlava motoru pak nejsou vystaveny náporu bláta od předního kola .
Acerbis dováží hoši z Jinína.
Naposledy editováno 10.07.2010 14:17:07
1 reakcí na tento příspěvek Kryt motoru xr 400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kryt motoru xr 400
Pepik94 píše: Zdar, mam Hondu cr 125 rok 98. Ta s prvnim delta ramem. A vyrobil jsem si kryt z lopaty a do ramu pred valcem vyvrtal 2 diry se zavitem M8, abych ji uchytil.. Ale bratr me serval, ze jsem udelal kravinu narusovat ram a ze mi akorat praskne nebo celej rupne.. Tak mam strach a ptam se, jestli je to mozne??
jo,vrtat rám je hovadina.
čas už nevrátíš,takže teď to hlídej,jestli to nepraská.......
1 reakcí na tento příspěvek Kryt motoru xr 400
Jo, a koupil jsem levněji bez štylka