2 reakcí na tento příspěvek Kryt motoru xr 400
O lopatě jsem přestal uvažovat v okamžiku, kdy jsem se na svoji "pětikačku" podíval(pro ty kdo neví co to je - pětikačka je velká lopata), je to tenké.
Na seriózní ochranu spodku, ale i třeba krytu filtru, je potřeba alespoň 3mm dural.
4 tisíce je sice hodně, ale díra v kartru vyjde na víc. Já si ten kryt asi udělám sám. Akorát se k tomu furt nemůžu dokopat.
Hodně ty dekle používajů taliáni, a ani se jim nedivím. Tam je šutrů, jéje .
Zdenalbenal>Já si ten kryt asi udělám sám. Akorát se k tomu furt nemůžu dokopat.
Já jsem už přišel na to že je lepší aspoň ta blbá lopata než "kryt k jehož výrobě se nemůžu dokopat".
Na současnou motorku jsem levně pořídil jetej šusplech, ale na předchozí posloužila malá hliníkovka dobře.
Zdenalbenal>Plastový kryt je dobrý, ale v zimě se láme.
O lopatě jsem přestal uvažovat v okamžiku, kdy jsem se na svoji "pětikačku" podíval(pro ty kdo neví co to je - pětikačka je velká lopata), je to tenké.
Na seriózní ochranu spodku, ale i třeba krytu filtru, je potřeba alespoň 3mm dural.
4 tisíce je sice hodně, ale díra v kartru vyjde na víc. Já si ten kryt asi udělám sám. Akorát se k tomu furt nemůžu dokopat.
Hodně ty dekle používajů taliáni, a ani se jim nedivím. Tam je šutrů, jéje .
To co píšeš,je kravina.
Pokud je ten kryt z plastu,záleží z jakého,ale origa plasty,co používá třeba Honda na CRF se nelámou.
Další volovina jsou tebou dokladované 3mm. Není to pravda,stačí jakýkoliv plech,tedy i ta lopata,aby se nedotýkal karteru motoru,pak nemá kámen šanci. A další kravinu už napsal Vespa. Ty nejsi schopen se "dokopat" k žádnému krytu,ale víš,že ta lopata je na houby,trochu divný přístup,nemyslíš?
Dolph-CZ - já psal,že štylko zbude,ne?