Kentoya nastartuje-co stím?
No mělo by to zapalovat s nějakým předstihem-že. Pokud to má nakopávačku,tak tou budeš pohybovat pístem Budeš překonávat veliký odpor ventylových pružim,takže to jde s těžka i bez svíčky.Pokud to nakopávačku nemá,musí to na hlavní stojan,nebo podložit tak aby bylo zadní kolo v luftě. Pak zařadit pětku a pomalu otáčet.Dokud to jde z těžka otevírá se sací ventyl,nebo výfukový.Píst začne stoupat a jde to do komrese.Než bude píst úplně nahoře cca 2-3mm měla by přezkočit jiskra.Prostě těsně před horní úvratí.Tu poznáš,neboť to půjde bez svíčky najednou lehce.Dá se to i tak že do otvoru pro svíčku nacpeš prst.Svíčka bude ve fajfce,-zapalování zapnuté a svíčka položená na žebrování hlavy tak aby měla kostru a mohla házet jiskru.Pak zastartuj.Když motor půjde do komrese,tak Ti to ten prst odfoukne.Musíš se pokusit vysledovat zda jiskra přeskakuje v ten moment když píst tlačí a bude až nahoře.Nebavíme se o nastavení předstihu,ale o tom jak poznat,zda nemám zapalování úplně mimo.Je fakt,ale že to co si popsal naposled na hýbání šroubkem v karburaci,nebude tou elektrikou,ale spíš bude muset dolů hlava a válec.Řekl bych že jsou chycený kroužky na pístu,dírka v pístu a tak.Sázel bych tedy na tu dírku v pístu.Oblíbená závada Čínských strojů.Čtyřtaktní motor totiž na rozdíl od 2t nemá potřebu pálik každé otočení hřídele,ale až každé druhé.Bylo by to zbytečně složitý a tak pálí jako 2t.Když je dírka v pístu, nasátá směs lítá kam chce a olej lítá skrz píst nad něj.Startér nemá sílu stlačit to do komprese jelikož kapalina je neztlačitelná a prostor nad pístem je malý.Pokud se to pohybuje pomalu ojej stačí utíkat tou dírkou zpět,ale při točením startérem když je ta dírka ještě malá to nestihne a zasekne to kliku.Pokud Vám to má vsnahu chytat,tak vynděj měrku oleje a pokud půjde dým-je to jasný.Bude to poznat i na mastné svíčce.Když totiž ochudíš směs tak ten olej se tam ještě vleze a škytá to,ale nechytne.Na Číny je píst a kroužky cenová legrace. Jsou to čůráci a ty písty odlejvaj z čeho je napadne.Pak stačí menší hladina oleje,věčné přebíjení a jejich žhavící svíčky.Do toho naše palivo obohacené lihem a je malér na světě.Na to že je to nový,vůbec nekoukat.Synovi se propálil píst po 1500km.Samo,nehlídal olej,ale ona je to otrava u nový motorky tam čumět každejch 100km.Lítá jim to ven kolem otáčkoměrů a jinejch zbytečností,které nachromovávají aby to na oko vypadalo jako funkční věc.Jediné pozitivum je oprava do 500kč.To kroužek do značkové motky stojí víc než celá píst sada od čongů.Hodně pevných nervů.Všechno co dodávají do motorů Čangajšci jde okamžitě srát,ale je to levné.Bohužel ty kvalitní mechanické díly jsou všechny napasovaný v jejich karterech,takže opět sázka do loterie.Častým rozebíráním pak zůstává jejich hliník na závitech jejich niklo barvo máslo šroubů.V takové hlavě se v místě kolena výfuku fantasticky zalamují a svaří žárem s materiálem hlavy.Radost je to pak odvrtávat.Prý jsou ale čím dál lepší.Škoda jen že normálně smýšlející smrtelník není schopen po koupi uhlídat veškeré dětské nemoci na které se přišlo už před 100lety. Ani ve snu ho nenapadne že i v dnešní době to někdo vyrobí jako v dobách kdy se vše řešilo metodou pokus-omyl. Napiš zda jsem se trefil.