globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kentoya nastartuje-co stím?
13.6.2010 v 22:00
s kamarádem ted řešíme problém.Baterie je dobitá vše OK ale když startujeme tak se vždy jen pootočí píst a zasekne se...zase porad to samé jako by to nemělo sílu aby to pretočilo motorem.Říkame si že by to mohlo byt spatne nastaveným karburátorem ,že tam jde moc vzduchu nebo benzínu a benzín se zažehne moc brzy a že dá pístu protitlak.Jelikoz když sundáme fajfku ze svíčky tak normalne točí.Zkoušeli jsme i vymenit karbec ale zadna zmena...porad to samé...

Kentoya nastartuje-co stím?

13.6.2010 v 22:42 | Nahoru | #1
"Kentoya nastartuje-co stím?"

necháš ten čudlík napokoji....!

Kentoya nastartuje-co stím?

13.6.2010 v 22:45 | Nahoru | #2
tobě to vadí ??

Kentoya nastartuje-co stím?

14.6.2010 v 00:04 | Nahoru | #3
Vyndal bych svíčku,vrazil něco do válce,zapnul klíček a sledoval kdy přeskočí jiskra na svíčce.Vypadá to na ustřiženej klínek nějakýho rotoru nebo snímače v zapalování,nebo jeho uvolnění a pootočení.Jiskra bude mimo o 180'atp.Vim hovno jak to tam vypadá,ale u magneta se to takhle chová.Řekl bych že to bude blejskat víckrát než je zdrávo,pokud ulítl nebo vyhořel nějakej snímač polohy klikové hřídele.

Kentoya nastartuje-co stím?

14.6.2010 v 07:50 | Nahoru | #4
Kdyby ti to zapalovalo tak brzo, aby to šlo proti pístu, měl bys dávno ojnici na hadry,..
Může to být vyhořelá cívka nebo CDI - jiskru dává, ale slabou a pod tlakem ve válci nedá nic.

Kentoya nastartuje-co stím?

14.6.2010 v 09:20 | Nahoru | #5
cívku,svíčku i CDI jsme již prohodili...šli jsme nejednoduší cestou...když ale stahneme na karbecu šroubkem otačky ,tak to uz jako má i snahu chytnout,ale pokus se prida plyn ,tak to hned zase zadrhne...když už to chytí tak to má takový nepravidelný chod...

Kentoya nastartuje-co stím?

14.6.2010 v 20:31 | Nahoru | #6
tak já zkusím vyndat tu svíčku...ale jak zjistím že prave v teto chvíli to má palit?

Kentoya nastartuje-co stím?

15.6.2010 v 00:32 | Nahoru | #7
No mělo by to zapalovat s nějakým předstihem-že. Pokud to má nakopávačku,tak tou budeš pohybovat pístem Budeš překonávat veliký odpor ventylových pružim,takže to jde s těžka i bez svíčky.Pokud to nakopávačku nemá,musí to na hlavní stojan,nebo podložit tak aby bylo zadní kolo v luftě. Pak zařadit pětku a pomalu otáčet.Dokud to jde z těžka otevírá se sací ventyl,nebo výfukový.Píst začne stoupat a jde to do komrese.Než bude píst úplně nahoře cca 2-3mm měla by přezkočit jiskra.Prostě těsně před horní úvratí.Tu poznáš,neboť to půjde bez svíčky najednou lehce.Dá se to i tak že do otvoru pro svíčku nacpeš prst.Svíčka bude ve fajfce,-zapalování zapnuté a svíčka položená na žebrování hlavy tak aby měla kostru a mohla házet jiskru.Pak zastartuj.Když motor půjde do komrese,tak Ti to ten prst odfoukne.Musíš se pokusit vysledovat zda jiskra přeskakuje v ten moment když píst tlačí a bude až nahoře.Nebavíme se o nastavení předstihu,ale o tom jak poznat,zda nemám zapalování úplně mimo.Je fakt,ale že to co si popsal naposled na hýbání šroubkem v karburaci,nebude tou elektrikou,ale spíš bude muset dolů hlava a válec.Řekl bych že jsou chycený kroužky na pístu,dírka v pístu a tak.Sázel bych tedy na tu dírku v pístu.Oblíbená závada Čínských strojů.Čtyřtaktní motor totiž na rozdíl od 2t nemá potřebu pálik každé otočení hřídele,ale až každé druhé.Bylo by to zbytečně složitý a tak pálí jako 2t.Když je dírka v pístu, nasátá směs lítá kam chce a olej lítá skrz píst nad něj.Startér nemá sílu stlačit to do komprese jelikož kapalina je neztlačitelná a prostor nad pístem je malý.Pokud se to pohybuje pomalu ojej stačí utíkat tou dírkou zpět,ale při točením startérem když je ta dírka ještě malá to nestihne a zasekne to kliku.Pokud Vám to má vsnahu chytat,tak vynděj měrku oleje a pokud půjde dým-je to jasný.Bude to poznat i na mastné svíčce.Když totiž ochudíš směs tak ten olej se tam ještě vleze a škytá to,ale nechytne.Na Číny je píst a kroužky cenová legrace. Jsou to čůráci a ty písty odlejvaj z čeho je napadne.Pak stačí menší hladina oleje,věčné přebíjení a jejich žhavící svíčky.Do toho naše palivo obohacené lihem a je malér na světě.Na to že je to nový,vůbec nekoukat.Synovi se propálil píst po 1500km.Samo,nehlídal olej,ale ona je to otrava u nový motorky tam čumět každejch 100km.Lítá jim to ven kolem otáčkoměrů a jinejch zbytečností,které nachromovávají aby to na oko vypadalo jako funkční věc.Jediné pozitivum je oprava do 500kč.To kroužek do značkové motky stojí víc než celá píst sada od čongů.Hodně pevných nervů.Všechno co dodávají do motorů Čangajšci jde okamžitě srát,ale je to levné.Bohužel ty kvalitní mechanické díly jsou všechny napasovaný v jejich karterech,takže opět sázka do loterie.Častým rozebíráním pak zůstává jejich hliník na závitech jejich niklo barvo máslo šroubů.V takové hlavě se v místě kolena výfuku fantasticky zalamují a svaří žárem s materiálem hlavy.Radost je to pak odvrtávat.Prý jsou ale čím dál lepší.Škoda jen že normálně smýšlející smrtelník není schopen po koupi uhlídat veškeré dětské nemoci na které se přišlo už před 100lety. Ani ve snu ho nenapadne že i v dnešní době to někdo vyrobí jako v dobách kdy se vše řešilo metodou pokus-omyl. Napiš zda jsem se trefil.

Kentoya nastartuje-co stím?

15.6.2010 v 00:38 | Nahoru | #8
Neni cejtit hodne benzin,kdyz to startujes?

Edit:taky bych to pichnul na jinou baterku.To te nic nestoji.

Naposledy editováno 15.06.2010 00:39:59

Kentoya nastartuje-co stím?

15.6.2010 v 09:21 | Nahoru | #9
no prave ze ta motorka je temer nová,má najeto 300km a dělalo to od začatku že šla špatně startovat.Koupil to od kluka za dobre prachy co to koupil někde bez záruky. .Takže to určitě propálený píst nebude.Já to tedy zkusím udělat stou svíčkou.Leda že by čínani dali magneto o 180° a palilo by to špatně...to je tak jedine co me napada jelikož u CDI nelze štelovat predstih atd a je vše na pevno jestli se nemýlím.PS.jako prvni co jsem udelal,byla vymena baterie,svíčky,CDI,fajfky...proste co me napadlo to jsem udělalale stale si myslím že by to mělo byt tím zápalem ve špatnou dobu...

Kentoya nastartuje-co stím?

15.6.2010 v 14:48 | Nahoru | #10
Nelze Ti pomoct.Dejte to do servisu.Takhle mi budem hádat.Ty se budeš domnívat,a kamarád nebude dlouho jezdit.Když se o něco pokusíme,Ty vždy přijdeš s novou informací,která absolutně dělá s předchozího typování naprostou píčovinu.Je toho tolik co způsobuje to co popisuješ že není v ničích silách to takto uhodnout.Nejdřív je motorka nová.Pak že předchozí majitel atp.To nemusí být zapalování ale hnuté časování ventylů.Přechodový odpor,slabý startovací proud neodpovídající baterie.Startovací relé v kombinaci s už rozmrdaným karburátorem atd.Snímač polohy klikové hřídele.Opravdu ten servis je asi v tomto případě nejmenší zlo.

Kentoya nastartuje-co stím?

15.6.2010 v 15:26 | Nahoru | #11
Dobře mě poslouchej je to sekačka na trávu takže má i stejné zapalování sundej magneto vyndej ten ustřiženej klínek dej tam novej nasad pořádně utáhni a budes zase jezditT!!!
z vlastní zkušenosti ze sakačky ovšem vyrobené v koreji:D

Kentoya nastartuje-co stím?

18.6.2010 v 19:17 | Nahoru | #12
já nevím,chvíli to jezdilo ,a ted jsme chteli nastartovat a zase to same...nemuze to byt treba v nastaven karburátoru že jde do motoru moc benzinu?uz nas fakt nic nenapada...

Kentoya nastartuje-co stím?

2.7.2010 v 23:33 | Nahoru | #13
Zkus podtlakovej ventil co je pod nadrzi.Ja ted taky hledal problem a byl prave v tomhle.Pokud z ventilu odpojis hadicky a bude vytejkat benzin,tak je spatnej a je treba vymenit.

Ja kdyz to startoval,tak byl opravdu hodne cejtit benzin.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jiná jednotka Kentoya Lens 125 Matyasekk262 5 16.5.2021 v 10:17 combust
Množství oleje ve vidlicích Kentoya Lens 125 formanek89 19 27.8.2020 v 21:43 kerut
Recenze obchodu Kentoya Brno - Robi... Kentoya Twinshot 50, Kentoya Slide 125, Kentoya Lens... Dzarmilka 19 15.8.2019 v 21:26 Johny_Servis
Spojkové lamely Kentoya Lens 125 fantomasbike 0 14.7.2019 v 09:37 fantomasbike
Nedrží volnoběh Kentoya Lens 125 Sveetr 0 28.7.2018 v 16:25 Sveetr


TOPlist