Téma: kolo, tedy bicykl nejen pro trial

11.6.2010 v 00:26
Ahoj, chtěl bych si pořídit kolo, aby se na něm dalo poskakovat, ale aby se na tom dalo i jezdit. Takže ne klasické trialové, ale něco s převody, zřejmě s nižší a kratší stavbou rámu, ale použitelným sedlem. Takže jakýsi street trial?? Kdysi tady někdo dával fotku Twistera, je něco takového vhodným kompromisem? Dík za nápady a rady.

P.S. Je to vhodný nástroj pro trening šlapaček, tak snad nejsem moc mimo mísu.

7.9.2010 v 20:14 | Nahoru | #91
Vespa> Pěknej CZAR. Držka hnusná. Ale nemyslím si, že příčinou byla ta brzda. Prostě mu uklouzla dozadu pneu. Kolo se nemohlo vzad protočit, páč to držel přes řetěz na pedálu. A ani na videu nejde vidět, že by se kolo pohlo. Jedině, že by mu ten řetěz praskl.

8.9.2010 v 16:31 | Nahoru | #92
Sakra, jsem si ani nevšiml, že tady na motorkářích se řeší kola : ))

Jestli je někdo z Phy nebo bude mít třeba někdo cestu, rád kolo opráším a půjdeme se svézt. Nedávám toho moc, ale třeba bych někomu mohl uštědřit dobrou radu, to mi vždycky šlo : )

Pár fotos:

A tady zbytek - galerie

Naposledy editováno 08.09.2010 16:50:07

9.9.2010 v 22:05 | Nahoru | #93
Kdyby se zítra nějakému borci chtělo, tak od cca. půl páté trénink na Petříně.

1 reakcí na tento příspěvek kolo, tedy bicykl nejen pro trial

10.9.2010 v 09:21 | Nahoru | #94
Petře, dobrej oddíl Pěkný ECHO
S tvým levelem budeš lítat na trialce jak pánbůh

10.9.2010 v 10:11 | Nahoru | #95
DavidH> Dík : )

Echo už je dávno pryč, velký mě už nebavilo a potřeboval jsem změnu, tak jsem min. rok koupil malýho Atomze : )

Ale úplně si nemyslím, že skill na kole mi nějak výrazně pomůže při skákání na moto. Ale uvidíme, pokud jo, jedině dobře : )

Ve středu si jí už snad přivezu, tak pak dám když tak nějaký photos, jak mi to jezdí : )

A co ty, jak to jde? Kde jsou nějaké akční photos? : )

10.9.2010 v 10:16 | Nahoru | #96
PetrS> Kolo je pro motorku (jakoukoli disciplínu) super příprava

V dnešních ČMN mám fotku na R6 ze závodu v Brně Teď žiju silnicí, ale loket se zdá už skoro OK a tak se snad s Vespou zase sejdeme.

Naposledy editováno 10.09.2010 10:17:29

10.9.2010 v 10:29 | Nahoru | #97
DavidH> Jo, to určitě, spousta návyků je hodně podobných, ale je toho spousta, co se musím naučit. No, zima bude dlouhá, tak mám čas natrénovat na jarní sezónu : ))

Ty jsi jel ČMN cup? Jak jsi dopadl? Silnice je asi fajn, ale naštěstí mě až tolik neláká Tam už je to taková profesorská jízda, to není nic pro mě, jet třeba 40 kol a furt jezdit jak podle kopíráku. Nechápu, jak se tak dlouho vydržíte soustředit, abyste podávali pořád stejně vyrovnaný výkon. Mě víc baví, když tu motorku musím trochu nahánět po silnici a tím pádem je vlastně skoro každá zatáčka úplně jiná : )

1 reakcí na tento příspěvek kolo, tedy bicykl nejen pro trial

10.9.2010 v 15:27 | Nahoru | #98
Dojel jsem 7. ze 46 co trénovali. Byl to můj 1.závod na šestce. Prvně jsem už závodit nechtěl, ale nakonec toho nelituji.
Jinak ty profesorská jízdo. Každou chvíli jseš málem na tlamě z maximálních rychlostí co ti motka a tvá odvaha a um dovolí. Rozhodně žádný kopírák. Alespoň ne pro mě, co se každým kolem zlepšuje...
Je ale pravda, že by mě vytrvalostní (Na 2h,4,6h apod.) nebavily. Já jel 7 kol, MR se jezdí na 10. MS 21kol.
O soustředění to je, ale to že by opadlo se teda nebojím. Když se to pod tebou kroutí, tak rozhodně v zájmu přežití nepolevíš v pozornosti... Zvlášť když soupeři mají o 6-8let mldší R6 s o 20k navíc. Udržel jsem se za vítězem a druhým v seriálu ČMN. Celkově 3. jsem lehce porazil
Mám 350

[img]

11.9.2010 v 10:16 | Nahoru | #99
Brácha, dobrý moc dobrý .

11.9.2010 v 12:09 | Nahoru | #100
DavidH> Ty jo, 7 z 46, to je fakt paráda, to jsi už musel docela tahat za heft, aby jsi ty nový R6tky dojel : )

Jinak je to možný, že tam má člověk v každé druhé zatáčce plné ruce práce, fakt netuším, na okruhovce jsem nikdy nelítal, tak jsem jen napsal, jak mi to přijde : ) Třeba až mě omrzí motardy, tak si koupím taky nějakého nanuka : ))

13.9.2010 v 17:22 | Nahoru | #101
Jsem si myslel, že nasednout na jednokolku je problém, ale vono je to naprosto jednoduchý asi 15tá vteřina))

7.10.2010 v 20:33 | Nahoru | #102

7.10.2010 v 21:04 | Nahoru | #103
tak jsem se musel dojít přebalit....

2 reakcí na tento příspěvek kolo, tedy bicykl nejen pro trial

7.10.2010 v 22:31 | Nahoru | #104
Mototrial69 a PetrS Děkuji vám chlapci

keby49: Máš dobrý vkus Docela zvířata ti kluci. Luxus jak couvají po předním kole

7.10.2010 v 23:10 | Nahoru | #105
DavidH> Jo, to přední je až neuvěřitelné. A v nějakém jsem je viděl dělat v kopečku kolečko po zadném... To už musí být na fyziku

8.10.2010 v 08:36 | Nahoru | #106
DavidH> Nám neděkuj, my jsme tě na moto jezdit nenaučili

A co se týče videí, tak taky něco přihodím. První je mistr Benito. Asi zbytečné představovat, vyhrál už vše, co se dalo a je to fakt zvíře : )
[vimeo]http://vimeo.com/15370926[/vimeo]

Další pacoš je Damon Watson. Ten sice nevyhrál nic, za to na světě asi není nikdo, kdo by šel do větších prasáren jak on : ) Viz. 0:52 kdy skáče na trubku do předního : )

A tady jeho nejnovější video:

A streetaře Dannyho zná asi úplně kažýd ...
Video

8.10.2010 v 19:54 | Nahoru | #107
PetrS> Benito Ros je taková vlasatá opička. On má odraz jako prase...

Jinak jsem rád, že tato jména nežeru sám... Ale taky čechy

9.10.2010 v 00:01 | Nahoru | #108
DavidH> JJ, Benito je fakt přehnanec, ale on taky nic jinýho než kolo a motorku nezná : )

Co se týče Čechů, tak s těma je to trochu složitější. Já mám rád trochu jiný přístup, než se razí v ČR a tak tu jezdím jen s pár jedincema. Mně trochu vadí, že tu každej hraje jen na sebe a to není nic pro mě. I když je to individuální sport, tak já mám radši kolektivní pojezdy, kde skupina povzbuzuje jednotlivce i když nedává to co oni. Krásnej příklad jsou třeba právě Španěláci, kde se jich na trénink schází bez problémů i 15 a více. V ČR když nedáváš, to co ostatní, tak se s tebou skoro ani nikdo nebaví, prostě nuda a vopruz.

Ale ze známých Čechů je výbornej třeba Roman Chvojka. Občas s ním trénuju a občas spolu zajedeme do Sosny (má Fároše). To je správnej pohodář a už je v tomhle, jak bych to řekl, dospělej : )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial

9.10.2010 v 16:36 | Nahoru | #109

Roman je skvělý jezdec. Letos jsem s ním 2x mluvil. Je zastáncem UCI stylu a já musím, říci, že mně se taky líbí víc jak BIU. Prostě čistě, na kola (pokud to jde).

9.10.2010 v 18:00 | Nahoru | #110

DavidH>PetrS> Souhlas. S víc lidma je to o moc lepší. Teď ti přibyl v Praze jeden adept Už má doma to ECHO Control 09

nerozumím řeči tvého kmene....

9.10.2010 v 19:52 | Nahoru | #111

Jo, tak my tu jezdíme snad skoro všichni UCI. Co nedáme UCI, to se nejede. Nesnáším mrskání po lyžině nebo pedálech, to je ostuda tohoto sportu. A dneska jsem konečně donutil zadní nohu na brzdě ke korigování kolmosti mého motocyklu Trvalo mi skoro 10 mth, než jsem dokázal sesynchronizovat těžiště, plyn, spojku a zadní brzdu - jsem fakt ostuda : ) Ale už konečně můžu vyjíždět horizonty, kameny a podobný kravinky pod plným s vědomím, že když to přepálím, že mě zadní noha podrží : )

9.10.2010 v 21:26 | Nahoru | #112

PetrS>DavidH> JJ, vím vím, byl jsem ho s ním vybírat : ) Jak na potvoru mu hned po 10 minutách tréninku ušlo zadní kolo, ale to k trialu patří, pamatuju, že pro mě ze začátku nebyl problém lepit i 15x zatrénink : ))

Díky, že ses ho ujal. Věřím, že jsme mu poradili nejlepší řešení pro něj. Teď už záleží na jeho píli.
No musí tu duši víc nafouknout. Nebo koupit sjezdovou Schwalbe jako já. Váží sice tunu, ale je to OK. Ale já jezdím lehce a hovínkový věci, tak by mně asi stačila i obyč.

UCI Jinak já si na 7 palet rockringem pomohl. Ale nenávidím to. Čistě dám na kola (na přímo) 6 palet pedal upem ze 2 délek kola.

K moto trialu. Mně je jasný, že ty víš jak věci fungují na kole a tak motorku podiktuješ naprosto s přehledem

Naposledy editováno 09.10.2010 21:30:58

9.10.2010 v 21:38 | Nahoru | #113

Zil>nerozumím řeči tvého kmene....

UCI je pod cyklistickou federací (jezdí se čistě, dotyk s překážkou musí být přes pneu. I skok na překážku musí být primárně na kola a ne na pedál, či lyžinu)

BIU je asi víc k motorkám. Jezdí se přes kameny hodně po pedálech a po lyžině.

9.10.2010 v 21:49 | Nahoru | #114
DavidH> Určitě, kolo vypadá fakt fešně, geo je super pro začátek a je to fakt lehoučký. Bude to mít +- stejně jak moje dvacítka.

Duše mu určitě ze začátku stačí obyč, stejně se musí hlavně naučit rovnováhu a správně zasynchronizovat ruce na páčkách : )) Aby nešlapal do pedálů a do toho nemačkal zadní brzdu : ) Lepší duši má smysl řešit až začne vyskakovat na zídky a kameny : )

Já už teď netuším, kolik dávám, ale když jsem před dvěma lety jezdíval ještě velký kolo, tak jsem dával 125 cm na všechny způsoby. Jak zepředu do zadního, tak zboku. Akorát zepředu do předního jsem nedával moc, to mi stačilo tak metr a už to bylo tak tak : ) Teď centimetry neřeším, vyskočím většinu, co potřebuji a zbytek je hlavně o technice : ) Postni sem nějakou tvojí fotku nebo video jak jezdíš, ať taky vím : ))

No jako motorka mi dává zabrat, ale hrozně mi to připomíná časy, když jsem začínal na kole. 4h trénink v kuse není problém, baví mě to tak, že domů jedu až prostě neudržím řidítka v ruce. Miluji začátky u každýho sportu, každý trénink znamená obrovský progress : )

9.10.2010 v 21:56 | Nahoru | #115

DavidH>UCI a BIU, jsou 2 organizace, kteří se spolu haštěří o přízeň jezdců. Mě jejich války nebaví, já chci jezdit na kole.

BIU je asi víc k motorkám. Jezdí se přes kameny hodně po pedálech a po lyžině.

Úplně přesně, až na to, že 90% UCI závodů se jezdí taky na šutrech, ale většinou uměle uspořádaných. Každý dotek jakoukoliv částí kola vyjma gum je počítán za trestný bod.

V dnešní době trialová elita už vůbec BIU nejezdí. Akorát snad Japonci u toho furt zůstávají a ještě teda my : )

BIU je hodně známý "šmrdláním" do blátivého kopce, přejíždění 20cm vysokého kamene v ukrutném kopci a podobně nezáživnými věcmi. Kdež to UCI je hodně divácky atraktivní. Jsou to přeskoky v 5m výšce do 3m vzdálenosti, výskoky na 1,5m kámen do zadního z metrovýho rozjezdu a podobný nadlidský úkony : )

Ale podle mě je to jediná cesta, která vede ke zvýšení zájmovosti tohoto sportu. Jak se někdo prcá zabláceným kopcem nahoru, to nikoho nezajímá. Lidi chtějí vidět krev a tak pokud je u sportu velké riziko pádu, stává se divácky atraktivnějším = slyší na to sponzoři = trial poroste daleko rychleji kupředu a my můžeme okoukávat nové a nové prvky, které ufoni z Francie a Španělska vymyslí : )

Naposledy editováno 09.10.2010 21:58:36

9.10.2010 v 22:10 | Nahoru | #116
PetrS> To Kebysovo Echo nema chybu. Sam jsem byl do neho zamilovanej. Ale to ZHI a i Pit od Zorza jsou pekny kola.
Fotky na prekazkach zadny nemam. Mam v profilu po z.kole bez p.kola (a jednu na 20" z
Ceskyho poharu roku 1987 ) A pak ve svym vlakne Fyzicka priprava na okruh. Pres zimu budu chodit do haly v Brne za profikama a snad Vespa pujde taky a cvakne me (jezdi enduro, trial a ma krasnyho Pitbulla 06 ze slovace).
Ja jezdil pred 23lety a tento rok jsem si koupil kolo. Uz jsem trochu proniknul do taju skoku po z.kole. Je to nadhera. Brzdi me zraneni (ne z padu, ale ze stari).
Je skvely pocit dat side hopem ciste 65cm... Ale umim jen z obou kol. Ze zadniho to zatim zkousim na mensi...

9.10.2010 v 22:19 | Nahoru | #117
PetrS> lip bych to nesformuloval. Souhlas 100%

Jinak ty tvoje vykony jsou hooodne nadlidsky
ja uz jsem jasne veteran, ale bavi me jizda novym stylem.

9.10.2010 v 22:53 | Nahoru | #118
DavidH> Jo, to ZHIčko bylo taky moc pěkný, ale za ty prachy je to Echo lepší volba : )

Na tu z roku 87 jsem koukal. Docela sranda, v tý době jsem se narodil

Jsem rád, že i ty jako pamětník a průkopník českého trialu nejsi podobnej morous jak vedení českého BT a rád se učíš novým věcem. Škoda, že takových není víc, protože tímto způsobem budeme za chvíli jediná země, kde se bude jezdit BIU a ze světa k nám budou jezdit jak do skanzenu, aby si připomněli začátky biketrialu naživo : ))

Připravuješ se příští rok na nějaké závody na šestce?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial

10.10.2010 v 18:46 | Nahoru | #119
PetrS> Já nesoudím nikoho. Jdu si svou cestou. Dělám co mě baví, zlepšuji se a snažím se pomoci tomu, kdo o to žádá.
Že je něco v BIU špatně je vidět i na www.biketrial.cz Někdo se na něco zeptá a pokud neodpoví Nimrod nebo já (a dříve velmi zasvěceně Tryner) tak má smůlu. Nevím zda ti lidi vyhořeli, či jsou tak nafoukaný, či jen prostě nic nevědí a tak poradit nemohou...

Jinak k šestce. Já už chtěl přejít na moto trial, ale nejde to. mám nějaký nenaplněný sny z roku 1997 a tak si chci sám sobě dokázat, že jsem na to, jezdit MR šestek měl Teď jsem v Brně za 2:20,0 a uspokojí mě čas 2:16,0. Nebude to lehké, ale na to seru. Prostě mám jasno, co chci... Bez závodů ale takový čas na 11 let staré R6 nejde zajet. Snad by to šlo zajet v agenturách v nejrychlejší skupině, kam bych už snad mohl patřit.

Byl jsi s Kebym dnes na téninku?

10.10.2010 v 22:57 | Nahoru | #120
DavidH> No, já pamatuji doby, kdy na bt.cz přibylo klidně i 10 topiců denně : ) To tam ale ještě přispíval Bass, který měl asi největší technickou základnu na fóru. Ale ty doby jsou už pryč : )

No, 2:16 na veteránovi, to máš co dělat : )) Ale ne že by to nešlo, jen to chce trochu víc tahat za heft : ))) Ale věřím, že to pro tebe nebude problém : ) A až dáš 2:16, pak přijde mototrial? Mě ten sport fakt chytnul a byť jsem na tom chtěl jezdit převážně enduro, tak teď mám jasno a čistokrevný trial je fakt pecka : )

JJ, byli jsme na tréninku a shodou okolností jsme se tam potkali s Vlastou Čiháčkem. Takže aspoň mohl vidět v akci nejlepšího trialistu v ČR : ) A že tam dneska fakt dával, gap do předního asi 2,8 m s tím, že skákal ještě cca. 40 cm vysoko do převýšení. Fakt pacoš : )