P.S. Je to vhodný nástroj pro trening šlapaček, tak snad nejsem moc mimo mísu.
Fanda.Šáňa>No, tak jsem koupil to Monty, jak DavidH přeposlal ten inzerát. Pán mi k tomu dal jak tu odpruženou, tak pevnou vidlici. Jen tu kotoučovou brzdu ne, tu už někdy dříve odmontoval a někam zašantral, takže jsem namontoval pevnou vidlici, na které je čelisťová Magura. Teď bojuji s touhle přední brzdou, protože ji našteluju a ona se po pár zmáčknutích zablokuje a jeden nebo druhý ze špuntů se nevrátí, takže to furt brzdí. Zkusím sehnat tu kotoučovku a kotouč, pak můžu libovolně měnit přední vidli - pevnou nebo odpruženou. Procházel jsem různé inzeráty, ale zatím jsem na nic nenarazil - jestli vůbec půjde jen přední brzda sehnat.
Co se jízdy nebo spíš nejízdy týče, jsem pěkný kopyto. Jezdit se na tom zas tak moc nedá a to poskakování mi moc nejde, u většího kola mi to nedělalo takový problém jako tady. No uvidíme.
Ahoj. Super, že další nadšenec skočil do kola.
Pokud ta Magura zlobí tak vyčistit. Jinak se s tím moc asi dělat nedá. Náhradní brzdič stojí 700 (1). Většinou se ale vyplatí kopit novou (cca 2000,-). Věřím, ale, že v servisu u Dresslera by třeba přišli na něco, co ti zatím uteklo a seřídí ji... (www.dressler.cz)
Ta ráfková Magura je na př. kolo spíše pro zkušenějšího jezdce. Vozí ji špičkový biketrialisti. Hůře se dávkuje než kotoučovka. Má tendenci se projevovat On/Off. Ideální na zadní brzdu, kdy opravdu potřebuješ aby se sekla a nedošlo k protočení kola. Za tím účelem se třeba ráfky brousí úhlovou bruskou (svislý drážky kolmo na střed kola).
Pokud nejsi pozér, tak ti s přehledem poslouží mechanická kotoučovka Avid BB7: Avid BB7, brzdič s kotoučem (zvol 185mm) + páku brzdy (bohužel je jen v páru: Brzd.páka Avid speed dial7 Tu vozí i naprostá špička. Já s kolem koupil i levnější Avid BB5:nejlevnější ok řešení Avid BB5 a po výměně brzdového obložení nemám problém. Právě brzdové obložení je v trialu klíčové.Je nutný si uvědomit, že se brzdy u trialu nezahřívají. Na kotouče je proto potřeba použít obložení z organické směsi. Mám tyto od skvělého biketrialisty Máry Trynera: brzd.desky a2z-fastop .
Pokud chceš hydraulickou kotoučovku, tak ta Magura Louise co ti doporučil Vespa se montovala na ty nejdražší biketrialový kola. Určitě je super (Vespa ji má na kole). Jinak chybu jistě neuděláš s brzdou Hope mono trial. Ale je to pecka. 4800,-Kč.
Použití pevné nebo odpružené vidle je taky zajímavé dilema. Tedy jen pro nás, kteří máme kolo jako doplněk k trialové motorce. Kdo chce lítat kameny a palety, ten jistě dá bez pochyb pevnou. Ale na odpružené vidli lze dobře trénovat sladění rychlosti těla při odhazování př.kola. Mnoho lidí je moc rychlých a cuká s sebou a nesladí se s rychlostí roztahování a stlačování vidle. Pro motorku naprosto klíčové...
1 reakcí na tento příspěvek kolo, tedy bicykl nejen pro trial
Zlé jazyky tvrdí, že je název odvozen od datumů výroby zúčastněných jezdců, ale my se nenecháme zmást, neb víme, že je to podle stáří pleček na kterých se závodilo...
výsledky Retrorace
Jirka.M
Datum: 09.05.2010 11:35 Typ: nabídka
Rubrika: Nabídka Název: Zoo pitbull LEVNĚ
Jméno: Kristian E-mail: Kristiankrupa@seznam.cz Telefon: Adresa:
Kolo je celkem v dobrém stavu až na pravou kliku v které se udělala vůle a trochu se gigle ale ještě něco vydrží .Rám:zoo pitbull 2005 Vidlice:echo urban Zadní ráfek:echo SL Náboj:echo Pláště.maxis málo jeté Přední ráfek a náboj nějakej no name ale slušný Kliky:monty Střed:trialtech Zadní brzda: magura špalíky rockman představec :zhi volnoběžka echo SL icq 356 350 692 Možno prodat i na díly . Cena 9.000,-
Jen pozor, že pokud se "gigle" klika, tak je navždy mrtvá a zřejmě bude mrtvý i střed šlapání. Nejlevnější 128mm ISIS střed šlapání 830,- a kliky 1690,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial
Jirka.M>DavidH> Retro race se povedl, ani jsem netušil, že TC50 vůbec nebrzdilo a nechápu, jak jsme na tom mohli sjíždět ty krpály
Jj. Brzdový gumky komouš dodal za 1,6Kčs. Co na tom, že stály za houno a hned jsem je nahradil gumkama RINO za 60Kčs. Mototrial šel ještě dál a koupil Campagnola na černým trhu za 100KSČ! To brzdilo i ve vodě suprově.
Obstál jsi skvěle, neb být na stejné pozici jako Pepé Dressler není jen tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial
Retro byl opravdu jen TRIAL & FUN
Dnes jsem měl v péči Trawnikáře odsud z motorkářů. Snad jsem v něm zažehl plamínek pro biketrial. Trialovku Betku už má jeho brácha, úspěšný to absolvent letošního erzbergu...
Teda lilo z nás jak z koňů, ale nešlo jinak...
1 reakcí na tento příspěvek kolo, tedy bicykl nejen pro trial
Na kole je super že i ve městě můžu trénovat každej den.. stačí i blbých 10 minut denně a výsledky přijdou mnohem rychleji než na motorce na kterou se dostanu max jednou za týden.
A taky je to dobrej tělocvik.. mám sedavý zaměstnání takže fyzička čím dál horší, snažil jsem se běhat nebo chodit do posilovny, ale nebavilo mě to a musel jsem se nutit.. kdežto bajkování mě baví :)
1 reakcí na tento příspěvek kolo, tedy bicykl nejen pro trial
Tady jede jen v treclách, ale chránič si vzal...
1 reakcí na tento příspěvek kolo, tedy bicykl nejen pro trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial
DavidH>Pěkně Vespiku. Jen když vidím tvý holý nohy, tak pouvažuj o chrániči holeně alespoň pro svou front nohu (u tebe pravá). Až se ti rozlítnou nohy ( a že se ti rozlítnou), tak z tebe nebude crčet krev...
Tady jede jen v treclách, ale chránič si vzal...
ó děkuji
Krev už crčela, ale vždycky se škrábnu jen při tlačení kola :))
Ale jo, chrániče si pořídím. Je to specificky trialový vybavení, nebo by je mohli mít i v obyč cyklo obchodě? Takovou věc bych si rád nepřed vyzkoušel..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial
Můžeš je u mě vyzkoušet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial
vizuálně se mě celkem líbí tyhle
http://www.dressler.cz/scripts/podrobnosti.php?IDZ=2547
Kotníky si taky odírám
Je nutná ochrana i zadní části nohy? (lýtka?) a nebo to tam není exponovaný?
Já se celkem dost potím, tak čím míň neoprenů a popruhů tím líp..
Naposledy editováno 27.07.2010 09:39:15
Jinak lýtko mám potetovaný od pinů pedálu taky. No prostě jsou ostrý a to jsem se jen lehce otřel.
Na druhou stranu za mlada jsem jezdil bez chráničů a i po letech si kamarád vzpomene, že kdykoli k nám přijel, tak mně crčela krev z holeně. Mám vysekaný důlky v kosti dodnes...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial
Zil>teda to je fak bomba...víceméně vůbec nechápu,jak se to dá na kole takhle udělat a to ani teoreticky....
Nic si z toho nedělej... To nechápe nikdo. Je dobrej.
Teď mě naprosto dostalo toto: videjko z Dressler campu 2010
Na začátku ukázka z retro "rejsu"
Naprosto mě rozsekal v 15" ten mega gap. To už nejde pochopit...
A Vašek Kolář v 1:30-1:40 minutě. To je poezie...
Pak pěkně Fiky v 2:09
a na závěr neskutečný polet na opěradlo lavičky (2:17)... To je pacient. Kdyby mu klouzla brzda tak si snad zláme nohy...
The best je ale ten klučina na plastovém oři (1:08-1:15 minuta). Ten nemá chybu. Talent od boha
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial
DavidH>Nic si z toho nedělej... To nechápe nikdo. Je dobrej.
...myslel jsem Vespu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial
Zil>...myslel jsem Vespu
Však David taky (vtip)
Jinak to ale není zas až taková "magie", vem si že pěšky zcela bez námahy vyskočíš třeba půl metru.. no a kolo který ssebou pak "táhneš" má jen 10kg, navíc funguje jako "kladkostroj" pomocí kterýho při tom výskoku zapojíš víc svalů. Takže energie v tý soustavě je, a je to pak jen otázka správnýho přesměrování.
Včera jsme dali s Davidem tréning a ukázal mě jak jezdit jako naprcaná bělica
1 reakcí na tento příspěvek kolo, tedy bicykl nejen pro trial
3 reakcí na tento příspěvek kolo, tedy bicykl nejen pro trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolo, tedy bicykl nejen pro trial
V začátku ale stejně začínáš rovnováhou na místě a odhazováním předního a zadního kola, a to jde na obyčejným kole líp.
Pokud bys chtěl něco zkusit tak tyhle prvky jsou úplnej základ a dají se dělat stejně dobře na klasickým kole:
Jinak kdo by chtěl to trainingový video celý, tak hledat na http://uloz.to "Ryan Leech" a je tam cca 500mb rar archiv