o co mi jde:
hned ze startu uvádím,že se mi nejedná o zvýšení výkonu a už vůbec ne o výrobu kraválu-spíše naopak.na své exc 450-2006 mám origo výfuk a bez úprav.i tak když tomu dám umí zařvat.včera jsem potkal borečka se stejnou motorkou jako mám já a na ní výfuk DOMA RACING a zvuk byl fakt parádní.řekl bych,že i v plném výkonu byl tišší a navíc byl tón posazený o hodně níž,takže krásně bublal narozdíl od zvuku mého výfuku,který dost pronikavě jakoby prdí a prská..
nečekám,že mi taky někdo hodí podrobný návod jak na to,ale celkem by mě zajímaly změny chování výfuku v závislosti na délce,jeho objemu,množstní vaty,upořádání a průměry dírek v trubce co je uvnitř a pod.,případně odkazy na stránky s podobným tématem.....
PS:některé to možná překvapí,ale o rady "tak si ho kup" nemám zájem.jednak už přesně stejný nekoupím a navíc částky za nový jsou nemalé.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výroba laďáku na ktm exc 450
Vevnitř by to mělo vypadat asi takhle, kromě posledního obrázku, toho si nevšímej.
[img] si jistej z kterýho konce se výfuk pro výměnu vaty má roznýtovat, pravděpodobně asi z vstupního, já jsem na svým měnil z konce, jenže mám starší model a navíc šroubky, ne nýtky.
Vatu používám izolační ze stavebnin protože je po ruce, možná trochu míň vydrží ale kravál tlumí a je za dobrou cenu (0,-) Ale v každým slušným motocross obchodě koupíš kolem 300,- pytel s vatou spešl do výfuku, nebo dokonce předformovanou "deku".
Cpu ji tam celkem natěsno, ale ne vyloženě na krev.
A nýtky velký nerezový, hliníkový vydrží možná tak jednu jízdu..
Takže přecpi a uvidíš jak to bude mít pěknej zvuk, rozhodně půjde jak si přeješ víc do hloubky.
Mě v mým výfuku chyběla zhruba čtvrtina vaty a už to byla jasná změna.
Naposledy editováno 04.06.2010 20:09:17