Určitě sis dobře rozmyslel proč ji chceš, takže zápory i klady jsou Ti jasný. Ve zkratce - rám je historie ( od trubek nemůžeš čekat zázraky ) - ale myslím, že to je naprosto ucházející, s tím chlazením oleje, osobně neznám nikoho komu by tekl chladič jen pro nic za nic,obvykle to je mechanické porušení, ne tlakem oleje, ale možný je všechno, zadní tlumiče tekly u starších modelů, u novějších sem o tom neslyšel, obecně, když si je jednou nastavíš, tak není důvod se v tom dál vrtat a tím je riziko, že potečou, menší. Ložiska v rozetě dostávají na prdel, vem v úvahu váhu motorky a výkon ( není se co divit, ale cena ložiska zas není taková palba - gumy Ti sežere mnohem dřív ). Motor je nezmar, a osobně myslím, že je tak výkonově utaženej, že tě přežije. Pokud do ní půjdeš a neočekáváš jízdní vlastnosti sporta, tak si buď jistej, že tě jízda na ní naprosto uchvátí. Jestli si nejsi jistej, tak si sebou vem někoho kdo Ti to omrkne a poradí. Moje rada - mrkni na desky, kotouče a při jizdě zkus řízení - ložiska v krku taky dostávají docela zabrat ( při 60 km/h to vyzkoušej - jestli se rozkmitají řídítka tak jsou načatý nebo jen povolený ). Přeju Ti dobrej kup a hodně super zážitků se 14tkou.
, upřímně, každá motorka má nějaký slabý místečko, na každé se něco sype. Buď ji chceš a pak ji bereš se vším všudy, nebo budeš muset hledat jinde.
Naposledy editováno 25.05.2010 14:30:36