globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ideální velikost trysky pro otevřené NSR
12.5.2010 v 23:07
Mám objednaný otevřený sání a přemejšlym, jakou k němu vzít hlavní trysku. Zavřený NSR s originálním airboxem má z výroby 135ku. Kolikátku by mělo mít otevřený NSR s otevřeným sáním aby to jelo co nejlíp? 145? 150?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:09 | Nahoru | #1
Co to je otevřený sání?

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:14 | Nahoru | #2

BagoBorec>Co to je otevřený sání?



To by mě taky zajímalo... já osobně znám jen přímý nebo náporový

1 reakcí na tento příspěvek Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:17 | Nahoru | #3
u 2T je thle dost diskutovaná otázka..ja bych Ti doporučil, mit v co nejlepším pořádku puvodni stav pravidelně čistit vzduchovy filtr, decarbonizovat vyfuk, starat se o motor...
tak v garaži si to těžko odladiš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:22 | Nahoru | #4

Axel>u 2T je thle dost diskutovaná otázka..ja bych Ti doporučil, mit v co nejlepším pořádku puvodni stav pravidelně čistit vzduchovy filtr, decarbonizovat vyfuk, starat se o motor...
tak v garaži si to těžko odladiš...



No já tam právě po předchozím majiteli mám trysku, která tam vůbec bejt nemá, tak jsem myslel že bych to vzal jedním vrzem s tím vzducháčem a rovnou objednal větší trysku místo originální. Když už jsem investoval tolik peněz a času do výměny 4T za 2T, tak ať to taky pořádně jede :)

1 reakcí na tento příspěvek Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:25 | Nahoru | #5
get-hype> Už nám řekneš, co je to to otevřený sání?

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:28 | Nahoru | #6
Tafi.> Sání s otevřenym filtrem by bylo možná líp řečeno

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:30 | Nahoru | #7

get-hype>No já tam právě po předchozím majiteli mám trysku, která tam vůbec bejt nemá, tak jsem myslel že bych to vzal jedním vrzem s tím vzducháčem a rovnou objednal větší trysku místo originální. Když už jsem investoval tolik peněz a času do výměny 4T za 2T, tak ať to taky pořádně jede :)



tak..zaleži na Tobě,zkusit to mužeš...ja bych teda zustal u "tovarniho nasaveni-klasicky airbox,tryska, co tam ma byt podle manualu a origo vyfuk.. jestli chceš davat teda nějake přime sani-košík? tak si přiobjedne tak čtyry větší trysky, začni laditod nejbohatší....odladiš odle svíčky....taky bys měl timpadem nějk pořešit koncovku.

Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:30 | Nahoru | #8
Dabel> Tak to je prosim tě sání přímé ;)... (může bejt i náporové)

Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:31 | Nahoru | #9
Tyvole v životě jsem neviděl otevřenej filtr
ale asi myslíš filtr s vyšší propustností(a asi bavlněnej)
a nepotěšim tě - každej motor(obzvlášť u dvoutaktu) je trošku jinak zajetej a má trošku jiný potřeby.Technologicky asi ani nejde postavit dva úplně totožný motory.Takže nelze jednoznačně říct která tryska bude nejlepší - chce to zkusit, případně (a to v ideálním případě) zajet na brzdu a doladit a odzkoušet ty trysky tam...

1 reakcí na tento příspěvek Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:37 | Nahoru | #10
Bago> Ty jsi neviděl otevřenej vzducháč? a jak teda říkáš tomudle?

1 reakcí na tento příspěvek Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:38 | Nahoru | #11
Ale já osobně si myslím, že pokud tam má jen přímí sání (né náporový!) tak je to jedno, protože motor si stejně veme jen kolik potřebuje (rozdíl je minimální)

Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:44 | Nahoru | #12
musíš si to odladit a koukat na svíčku aby měla správnou barvu.jinak doporučuju nechat to co tam dal výrobce...stim filtrem ti to bude akorát víc řvát a žrát..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:44 | Nahoru | #13
Tafi.> A co rozdíl v podtlaku? Benzín se saje podtlakem. Pokud dáš filtr s větší propustností, tak se zmenší podtlak a bude to chudé Jako automechanik by si tohle měl vědět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:48 | Nahoru | #14

Fidži.V-Strom>Tafi.> A co rozdíl v podtlaku? Benzín se saje podtlakem. Pokud dáš filtr s větší propustností, tak se zmenší podtlak a bude to chudé Jako automechanik by si tohle měl vědět.



my sání rozebíráme až teď... myslíš, že by jsi mi k tomu mohl napsat víc? Máme takovýho debilního učitele co tam už vůbec nemá bejt a ví o tom prd

EDIT: Benzín se nasává podtlakem ve válci ne? jakej na to teda má vliv filtr? Jakože bude mít ten filtr menší odpor?? kdyžtak PM

Naposledy editováno 12.05.2010 23:50:30

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

12.5.2010 v 23:48 | Nahoru | #15

Fidži.V-Strom>Tafi.> A co rozdíl v podtlaku? Benzín se saje podtlakem. Pokud dáš filtr s větší propustností, tak se zmenší podtlak a bude to chudé Jako automechanik by si tohle měl vědět.



Nehledě na to že tím filtrem prostě projde více vzduchu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 00:00 | Nahoru | #16
Tafi.> Válec dělá určitý podtlak a karburátor je nastaven tak, aby při aktuálním složení sání namíchal v určitém poměru vzduch/benzín. Vznikající podtlak se vyrovnává z míst, odkud je to možné. Čili z filtru(vzduch) a karburátoru(benzín). Pokud ty dáš propustný filtr, tak změníš ty poměry, protože to půjde snáz tudy, kde je menší odpor. Čili to nasaje více vzduchu a méně benzínu. Je to jako kdybys měl dvě brčka v pití. Jedno malé, jedno velké. Velkým budeš sát 2x tolik co malým. Pokud ještě zvětšíš to brčko, tak budeš sát tím malým o to méně, kolik saješ víc tím velým. Snad si mě pochopil.

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 00:02 | Nahoru | #17

Fidži.V-Strom>Tafi.> Válec dělá určitý podtlak a karburátor je nastaven tak, aby při aktuálním složení sání namíchal v určitém poměru vzduch/benzín. Vznikající podtlak se vyrovnává z míst, odkud je to možné. Čili z filtru(vzduch) a karburátoru(benzín). Pokud ty dáš propustný filtr, tak změníš ty poměry, protože to půjde snáz tudy, kde je menší odpor. Čili to nasaje více vzduchu a méně benzínu. Je to jako kdybys měl dvě brčka v pití. Jedno malé, jedno velké. Velkým budeš sát 2x tolik co malým. Pokud ještě zvětšíš to brčko, tak budeš sát tím malým o to méně, kolik saješ víc tím velým. Snad si mě pochopil.



Jo tak sem si to myslel správně ... dík...

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 00:03 | Nahoru | #18

Tafi.>Bago> Ty jsi neviděl otevřenej vzducháč? a jak teda říkáš tomudle?


No jako skutečně se přiznám, že spojení slov otevřený a filtr mi přijde minimálně padlý na hlavu.Kdyby byl filtr otevřenej tak přece nefiltruje ne?

1 reakcí na tento příspěvek Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 00:22 | Nahoru | #19
já měl NSR původně uzavřené na 80km/h, původní majitel se s tím nesral, ty původní trysky na 80km/h projel vrtačkou a hned to bylo vyřešené, neřešil bych nějaké kupovaní

Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 08:12 | Nahoru | #20
Jawa 350 typ 634 byl také škrcen restrikcí v sání airboxu, takže by se dalo říct, že odstraněním restrikce- labyrintu, se sání "otevřelo"

2 reakcí na tento příspěvek Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 13:41 | Nahoru | #21
Já ji na nsr mám už asi 2 roky, také jsem ji dal když jsem koupil ten filtr( otevřený nebo přímý ja nevim prostě podobný tomu co je naobrázku výše) a koupil větší trysku, nevim přesně ale větší než 140 asi nebyla. Rozdíl jsem nepoznal(to jsem čekal) a na spotřebě jsem taky nic nepoznal. Měl jsem i iridiovou svíčku. Myslim, že je to zbytečná úprava, po které zlepšení nepřijde, ale nic se tím nezkazí.

rich.puzzle>já měl NSR původně uzavřené na 80km/h, původní majitel se s tím nesral, ty původní trysky na 80km/h projel vrtačkou a hned to bylo vyřešené, neřešil bych nějaké kupovaní



NSR se nikdy přes trysky nezavírala, a kdyby jsi tu trysku viděl jak vypadá, tak to sem o tom provrtávání nenapíšeš

Naposledy editováno 13.05.2010 13:42:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 14:22 | Nahoru | #22

rich.puzzle>já měl NSR původně uzavřené na 80km/h, původní majitel se s tím nesral, ty původní trysky na 80km/h projel vrtačkou a hned to bylo vyřešené, neřešil bych nějaké kupovaní


Tak to určitě jelo moc pěkně. Pěkná blbost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 14:24 | Nahoru | #23

Hummer>Tak to určitě jelo moc pěkně. Pěkná blbost.



Proč? Nebo sem jediný kdo chápe rich.puzzlův příspěvek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 15:43 | Nahoru | #24
maras> Taky nechápu proč by nešla tryska vyvrtat. Vždyť se to běžně dělá.

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 17:07 | Nahoru | #25

Desmond>...a koupil větší trysku, nevim přesně ale větší než 140 asi nebyla. ...



Tak to byla možná právě ta chyba. Když dáváš sportovní filtr, musíš vždycky dát trysku o 10-20 čísel větší než je originál, u NSR 145-155. Měl jsi moc chudou směs, výkon ti musel naopak klesnout. Buď rád, že jsi si tím neusmažil válec

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 17:12 | Nahoru | #26

get-hype>Tak to byla možná právě ta chyba. Když dáváš sportovní filtr, musíš vždycky dát trysku o 10-20 čísel větší než je originál, u NSR 145-155. Měl jsi moc chudou směs, výkon ti musel naopak klesnout. Buď rád, že jsi si tím neusmažil válec



hohóó...to je omyl...chuda směs neznamena nižší výkon, u 2T závoďáku se dokonce při špičkovych otačkach směs zaměrně ochuzuje..ale už je tam složita elektronika, ktera hjlida teplotu a samozapaly, at nedojde k propálení pístu...u klasickych 2T znamená chuda směs celke jasne propalen pistu, proto se dava spíše bohatší...

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 17:14 | Nahoru | #27

get-hype>Tak to byla možná právě ta chyba. Když dáváš sportovní filtr, musíš vždycky dát trysku o 10-20 čísel větší než je originál, u NSR 145-155. Měl jsi moc chudou směs, výkon ti musel naopak klesnout. Buď rád, že jsi si tím neusmažil válec



Právě že s chudou směsi jede motor skvěle, líp než s bohatou, ale dochází k jevu který nebudu blíže specifikovat, protože nevím jak se nazývá, který propaluje písty apod. Mě poser co ta mládež o tech 2T ví

e: než sem to sesmolil axel to stihl dřív

Naposledy editováno 13.05.2010 17:15:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 17:17 | Nahoru | #28

Fidži.V-Strom>maras> Taky nechápu proč by nešla tryska vyvrtat. Vždyť se to běžně dělá.



no ale motorka tryskou skrtit nejde... musela by byt mala tryska-malo paliva, restriktor-malo vzduchu... kdyby na normalni prurez karbce byla mala tryska bude to chude...

tzn bud je info nekompletni nebo je to blbost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 17:18 | Nahoru | #29

assassin>no ale motorka tryskou skrtit nejde... musela by byt mala tryska-malo paliva, restriktor-malo vzduchu... kdyby na normalni prurez karbce byla mala tryska bude to chude...

tzn bud je info nekompletni nebo je to blbost...



Nevím jestli sem něčím vyjímečným, ale mě nějakým logickým úsudkem došlo že asi těžko otvíral NSR omezené na 80km provrtáváním trysek...to se do toho zase serou lidi kteří o tom ví prd a čtou jen to co chtějí

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 17:19 | Nahoru | #30

get-hype>Tak to byla možná právě ta chyba. Když dáváš sportovní filtr, musíš vždycky dát trysku o 10-20 čísel větší než je originál, u NSR 145-155. Měl jsi moc chudou směs, výkon ti musel naopak klesnout. Buď rád, že jsi si tím neusmažil válec



ty jo orientujes se v tom tak ze ostatnim udelujes rady a pritom se na to same ptas uz v uvodnim prispevku? to jsem z toho jelen.. ladeni 2t je trosku vyssi level, nechci te nejak odrazovat nebo podcenovat, ale myslim ze na to zatim nemas... byl bych rad ze to jede a nevrtl bych se do toho...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist