globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jincheng JC100-7
11.4.2010 v 14:45
Má někdo servisní zkušenosti s tímhle srandovním čopřikem?

Jincheng JC100-7

11.4.2010 v 14:58 | Nahoru | #1
Kde je fotka?

Jincheng JC100-7

11.4.2010 v 15:10 | Nahoru | #2
No, jak čeho,.. motor je kopie Honda DAX a ten už bych uměl rozložit a složit i poslepu. Zbytek bude klasika čína, nic složitýho,..

1 reakcí na tento příspěvek Jincheng JC100-7

11.4.2010 v 15:13 | Nahoru | #3
Žádnou fotku jsem nevkládal,název ti musí stačit

Nehledám v tom vědu,ale líná huba-holý neštěstí,co Fiffiq?

1 reakcí na tento příspěvek Jincheng JC100-7

11.4.2010 v 15:46 | Nahoru | #4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jincheng JC100-7

11.4.2010 v 15:48 | Nahoru | #5

Haesty>Tady katalog-motocyklu.cz/img/jincheng-jc-100-7-1.jpg
a ještě tady jincheng.katalog-motocyklu.cz/motocykl/jincheng-jc-100-7/



Poptával jsem SERVISNÍ infa a ne pičoviny

(reakce na) Jincheng JC100-7

11.4.2010 v 15:55 | Nahoru | #6

Camča_v>Poptával jsem SERVISNÍ infa a ne pičoviny



Měl jsem dát ,,Odpovědět''.To patřilo Pepovi GSX-R
Myslel jsem,že tě zajímají specifikace jako třeba

Název modelu: Jincheng JC 100-7
Kategorie: Silniční motocykly, Do 125 ccm
Modelový rok: 2007
Řada: Jincheng JC 100
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu
Hmotnost: 89 kg
Typ rámu: trubkový
Materiál rámu: ocel
⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu
Druh motoru: stojatý
Takt motoru: čtyřdobý
Chlazení: vzduchem
Sekundární převod: řetěz
Rozvod: nespecifikováno
Příprava směsi: karburátor
Emise: neuvedeno
Startér: elektrický/nožní spouštěč
Zdvihový objem: 97.2 ccm
Vrtání: 51.0 mm
Zdvih: 49.5 mm
Kompresní poměr: 8.8:1
Počet válců: 1
Počet rychlostních stupňů (manuál): 4
⇓ Jízdní výkon motocyklu
Točivý moment: 6.4 Nm při 5000 otáčkách
Výkon motoru: 4.7 kW / 6.4 koní při 7500 otáčkách
Max. rychlost: 80 km/h
⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva
Druh paliva: Natural 95
Objem nádrže: 8.0 litrů
Spotřeba paliva: 1.7 litrů na 100 kilometrů
⇓ Ostatní vlastnosti a parametry
Brzdy přední: kotoučové
Brzdy zadní: bubnové
Sériový rozměr pneu vpředu: 0
Sériový rozměr pneu vzadu: 0
Kde koupit:

Je to čína(nebo korea,co já vim),takže kdo ví...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jincheng JC100-7

11.4.2010 v 17:38 | Nahoru | #7

Camča_v>Žádnou fotku jsem nevkládal,název ti musí stačit

Nehledám v tom vědu,ale líná huba-holý neštěstí,co Fiffiq?



Tyhle motory jsou dobře vymyšlený. Japonci je dobře vymysleli a číňani je dobře okopírovali. Pokud mu dáváš olej a nedáváš mu něják extra pod kotel, vydrží ten motor hodně a hodně. Na delší cesty je lepší k tomu pořídit třeba olejový chladič od Takegavy.

I když teď na to koukam, co tam je vlastně za motor? Na fotce malý zelený mi přijde žeklasickej OHC ležatej a jinde zase stojatej, tak nevim, každopádně je to dost podobný s produkcí Yuki a s tou je to tak stejně,.. hlavně svědomitá péče a případné čínské bambusové doplňky vyměnit - lanka atp. .

(reakce na) Jincheng JC100-7

11.4.2010 v 17:53 | Nahoru | #8
FiffiQ> Tady jsou trochu lepší fotky

1 reakcí na tento příspěvek Jincheng JC100-7

11.4.2010 v 18:50 | Nahoru | #9
Hoši to je krám,to byste se fakt posrali.Technický řešení a zpracování - lakatoš hadr
Je to klasika OHC ležák

(reakce na) Jincheng JC100-7

11.4.2010 v 19:00 | Nahoru | #10
Camča_v> A ty jsi to chtěl koupit,nebo to byla jen čirá zvědavost?

1 reakcí na tento příspěvek Jincheng JC100-7

11.4.2010 v 19:16 | Nahoru | #11
dělám na tom servis

(reakce na) Jincheng JC100-7

11.4.2010 v 19:28 | Nahoru | #12
Camča_v> ajajaj Tak to ti nezávidím

1 reakcí na tento příspěvek Jincheng JC100-7

11.4.2010 v 19:30 | Nahoru | #13
Není to náhodou stejná motorka jako Kentoya Blow-Up?

(reakce na) Jincheng JC100-7

11.4.2010 v 19:45 | Nahoru | #14

MiDv>Není to náhodou stejná motorka jako Kentoya Blow-Up?



To je vono

Jincheng JC100-7

14.4.2010 v 20:47 | Nahoru | #15
Kauza "jincheng" pokračuje

Zadní kolo vs. Camča_v - 0:1

Jízda na podhuštěném kole způsobila vtažení zahnutého ventilu do ráfku.Ventil se již někdo pokoušel vypáčit asi šroubovákem a vytáhnout kleštěmi,což mělo za následek zničení ventilu.Celé diskové kolo jsem rozšrouboval,abych se přesvědčil,že ventil už opravdu nelze zachránit.Duše ven,rozměr 4-14 a již zmíněný zahnutý ventil.Internet takovou věc nezná,neznají ji ani prodejci čínských mrdek,neznají ji ani v servisu Barum-Continental.Zde jsem se ale s hodným pánem domluvil na tom,že mi přelepí samotný ventil.Takže duše je OK.
Další výmrd mě čekal s total protrženýma silentblokama rozety.Naštěstí jsem našel vhodnou hadici,která odpovídala vnitřním průměrem akorát čínským futýrkům.Vnější průměr bylo nutno dobrousit na brusce nakulato,aby gumy padly akorát do pouzder,z kterých jsem vyřezal zbytky roztrhaných původních silentbloků.

Podotýkám,že motocykl má najeto 5 000 km

Jincheng JC100-7

14.4.2010 v 20:56 | Nahoru | #16
..

[img]

Jincheng JC100-7

14.4.2010 v 20:57 | Nahoru | #17
..

[img]

Jincheng JC100-7

14.4.2010 v 20:58 | Nahoru | #18
..

[img]

Jincheng JC100-7

14.4.2010 v 20:59 | Nahoru | #19
..

[img]

Jincheng JC100-7

14.4.2010 v 21:00 | Nahoru | #20
..

[img]

Jincheng JC100-7

14.4.2010 v 21:01 | Nahoru | #21
..

[img]

Jincheng JC100-7

14.4.2010 v 21:02 | Nahoru | #22
..

[img]

Jincheng JC100-7

14.4.2010 v 21:03 | Nahoru | #23
..

[img]

Jincheng JC100-7

14.4.2010 v 21:04 | Nahoru | #24
..

[img]

Jincheng JC100-7

14.4.2010 v 21:05 | Nahoru | #25
..

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zatmavení blinkrů Čína Ostatní Ezmo 23 17.3.2024 v 16:32 H-D82
čínský skútr 50cc 4T nestartuje Čína Ostatní Domak 10 9.5.2023 v 21:24 Domak
čím zalepit šteft do válce Čína Ostatní elvis78 16 1.12.2022 v 12:10 elvis78
gtweagheeh Čína Ostatní Legolasss 6 21.8.2022 v 10:57 assassin
Problém s demontáži ozubeného kola Čína Ostatní riderfery 2 29.6.2022 v 14:27 riderfery


TOPlist