1 reakcí na tento příspěvek Jincheng JC100-7
Nehledám v tom vědu,ale líná huba-holý neštěstí,co Fiffiq?
1 reakcí na tento příspěvek Jincheng JC100-7
a ještě tady jincheng.katalog-motocyklu.cz/motocykl/jincheng-jc-100-7/
Naposledy editováno 11.04.2010 15:46:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jincheng JC100-7
Haesty>Tady katalog-motocyklu.cz/img/jincheng-jc-100-7-1.jpg
a ještě tady jincheng.katalog-motocyklu.cz/motocykl/jincheng-jc-100-7/
Poptával jsem SERVISNÍ infa a ne pičoviny
Camča_v>Poptával jsem SERVISNÍ infa a ne pičoviny
Měl jsem dát ,,Odpovědět''.To patřilo Pepovi GSX-R
Myslel jsem,že tě zajímají specifikace jako třeba
Název modelu: Jincheng JC 100-7
Kategorie: Silniční motocykly, Do 125 ccm
Modelový rok: 2007
Řada: Jincheng JC 100
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu
Hmotnost: 89 kg
Typ rámu: trubkový
Materiál rámu: ocel
⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu
Druh motoru: stojatý
Takt motoru: čtyřdobý
Chlazení: vzduchem
Sekundární převod: řetěz
Rozvod: nespecifikováno
Příprava směsi: karburátor
Emise: neuvedeno
Startér: elektrický/nožní spouštěč
Zdvihový objem: 97.2 ccm
Vrtání: 51.0 mm
Zdvih: 49.5 mm
Kompresní poměr: 8.8:1
Počet válců: 1
Počet rychlostních stupňů (manuál): 4
⇓ Jízdní výkon motocyklu
Točivý moment: 6.4 Nm při 5000 otáčkách
Výkon motoru: 4.7 kW / 6.4 koní při 7500 otáčkách
Max. rychlost: 80 km/h
⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva
Druh paliva: Natural 95
Objem nádrže: 8.0 litrů
Spotřeba paliva: 1.7 litrů na 100 kilometrů
⇓ Ostatní vlastnosti a parametry
Brzdy přední: kotoučové
Brzdy zadní: bubnové
Sériový rozměr pneu vpředu: 0
Sériový rozměr pneu vzadu: 0
Kde koupit:
Je to čína(nebo korea,co já vim),takže kdo ví...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jincheng JC100-7
Camča_v>Žádnou fotku jsem nevkládal,název ti musí stačit
Nehledám v tom vědu,ale líná huba-holý neštěstí,co Fiffiq?
Tyhle motory jsou dobře vymyšlený. Japonci je dobře vymysleli a číňani je dobře okopírovali. Pokud mu dáváš olej a nedáváš mu něják extra pod kotel, vydrží ten motor hodně a hodně. Na delší cesty je lepší k tomu pořídit třeba olejový chladič od Takegavy.
I když teď na to koukam, co tam je vlastně za motor? Na fotce malý zelený mi přijde žeklasickej OHC ležatej a jinde zase stojatej, tak nevim, každopádně je to dost podobný s produkcí Yuki a s tou je to tak stejně,.. hlavně svědomitá péče a případné čínské bambusové doplňky vyměnit - lanka atp. .
1 reakcí na tento příspěvek Jincheng JC100-7
Je to klasika OHC ležák
1 reakcí na tento příspěvek Jincheng JC100-7
1 reakcí na tento příspěvek Jincheng JC100-7
Zadní kolo vs. Camča_v - 0:1
Jízda na podhuštěném kole způsobila vtažení zahnutého ventilu do ráfku.Ventil se již někdo pokoušel vypáčit asi šroubovákem a vytáhnout kleštěmi,což mělo za následek zničení ventilu.Celé diskové kolo jsem rozšrouboval,abych se přesvědčil,že ventil už opravdu nelze zachránit.Duše ven,rozměr 4-14 a již zmíněný zahnutý ventil.Internet takovou věc nezná,neznají ji ani prodejci čínských mrdek,neznají ji ani v servisu Barum-Continental.Zde jsem se ale s hodným pánem domluvil na tom,že mi přelepí samotný ventil.Takže duše je OK.
Další výmrd mě čekal s total protrženýma silentblokama rozety.Naštěstí jsem našel vhodnou hadici,která odpovídala vnitřním průměrem akorát čínským futýrkům.Vnější průměr bylo nutno dobrousit na brusce nakulato,aby gumy padly akorát do pouzder,z kterých jsem vyřezal zbytky roztrhaných původních silentbloků.
Podotýkám,že motocykl má najeto 5 000 km
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zatmavení blinkrů Čína Ostatní | Ezmo | 23 | 17.3.2024 v 16:32 H-D82 |
čínský skútr 50cc 4T nestartuje Čína Ostatní | Domak | 10 | 9.5.2023 v 21:24 Domak |
čím zalepit šteft do válce Čína Ostatní | elvis78 | 16 | 1.12.2022 v 12:10 elvis78 |
gtweagheeh Čína Ostatní | Legolasss | 6 | 21.8.2022 v 10:57 assassin |
Problém s demontáži ozubeného kola Čína Ostatní | riderfery | 2 | 29.6.2022 v 14:27 riderfery |