globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vymazání řídící jednotky u Busy
1.4.2010 v 11:20
Zdravým všechny sokolníky. Nevíte někdo,jak vpodstatě zresetovat řídící jednotku u Busy,popřípadě jestli se to vůbec musí provádět. Jde mi o to,že jsem čistil škrtící klapky a nastavil jsem správně to čidlo snímače polohy škrtící klapky. Jenže busá má hroznej propad výkonu pod 3000 ot a navíc celkovej průběh výkonu je jinej,než byl před čištěním. Když jsem tohle prováděl s autem,tak se navíc musela zresetovat řídící jednotka.Tam to bylo odpojení od baterky a 1 min stát na brzdě. Není něco podobnýho u busy? Protože po ubrání plynu si střelí do trombónu a to rozhodně dobrý není-a nepište,že je to super že pod plyném hází lišáky.Je to hezký,ale né dobrý a navíc ten průběh výkonu je nějakej rozhozenej. Dík za rady

Vymazání řídící jednotky u Busy

1.4.2010 v 11:31 | Nahoru | #1
rozhodne se nic neresetuje. pokud si se ve vstrikovani vrtal, prosel bych si vsechno peclive znovu, nezpojenej nakej podtlak, nejaka netesnost.. plus samo nastaveni synchronizace nejdriv a pak nastaveni senzoru polohy klapky...

BTW nastavoval si ten senzor v diagnostickem rezimu podle carek na displeji?

1 reakcí na tento příspěvek Vymazání řídící jednotky u Busy

1.4.2010 v 11:48 | Nahoru | #2
jj přesně tak.Podle displeje. Jinak se vstřikováním sem nic nedělal. Jen vyčistění klapek,nastavení volnoběhu-protože okamžitě byl po vyčištění na 2000 ot/min a nastavení toho čidla. Nic víc.

Vymazání řídící jednotky u Busy

1.4.2010 v 12:10 | Nahoru | #3
no mozna by to chtelo nejdriv synchro... v tom rezimu co pises to jede podle cidla podtlaku.. tzn v tom hrdle kde je to cidlo pripojene zkoukni jestli neni nejaka netesnost, neprisava si to jinde apod...

Vymazání řídící jednotky u Busy

1.4.2010 v 12:16 | Nahoru | #4
ok dneska na to vlítnu a uvidím

Vymazání řídící jednotky u Busy

1.4.2010 v 12:41 | Nahoru | #5
ja som mal parkrat na buse vstrekovanie von a cistil som ho,potom podtlaky a nastavit snimac polohy skrt.klapky a nikdy sa nic nepohorsilo.na nieco si musel zabudnut

Vymazání řídící jednotky u Busy

1.4.2010 v 12:43 | Nahoru | #6
Pokud se něco nezměnilo tak až po k7 není možno vstoupit do řídící jednotky s výjimkou ůpravy palivový mapy přes velkej konektor a přes malej nastavit TPsensor jak píše kolega.Samotnej TPsensor můžeš ještě proměřit a hodnoty jsou 1,3 pri zavřeným a 4,5 kiloom při plným otevření.Nastavení TPsensoru lze taky provést podle měřáku a hodnoty jsou 1,1V při zavřeným a 4,3V při fullgas.Stěžejní je synchronizace podtlaků.

1 reakcí na tento příspěvek Vymazání řídící jednotky u Busy

1.4.2010 v 15:17 | Nahoru | #7
Značkuju mám stejnej neli horší problém u skola.kdybych to tu všechno popisoval, bylo by to na celou stránku.

(reakce na) Vymazání řídící jednotky u Busy

1.4.2010 v 15:49 | Nahoru | #8
mr.mickey> Neváhej udělej si kafe sedni a piš ikdyby toho byly dvě stránky,od toho tohle je.Cokoli co kdo řešil ať ůspěšně či nikoli může někomu pomoct neboť poměry který fungujou v autorizovanejch servisech jsou naprosto katastrofální.

1 reakcí na tento příspěvek Vymazání řídící jednotky u Busy

1.4.2010 v 16:40 | Nahoru | #9
fajne... takže, pacik o tom už ode mě něco ví...ALE , koupil sem busu, všechno bylo v pořádku, všechno krásně šlapalo, spotřeba libová, výkon krásnej.Ke konci minulé sezony mi začala zdechat při razantnějším brzdění, nebo dokonce i když sem jel.Párkrát zdechla i na volnoběh. V tu dobu sem pořizoval laďáky od creptusu, tak sem je nasadil a problémy se nejak extra nezvětšily ale ani nezmenšily.Podotýkám KNko tam už bylo. Tak sem to enjak dojezdil do října, a pak sem si řekl že to stejně musim kuchnout celý skrz leštění rámu, tak že se na to podívám.Mezitím kamarád co mi s tím pomáhá koupil taky busu ale s rozbitou klikovkou.Vzhledem k tomu že já sem měl rám dlouhou dobu pryč a on zase neměl motor, tak jsme dali dohromady jednu motorku(můj motor a jeho rám) a zkusili onu závadu odstranit.Po radě pacika jsme udělali podtlaky, seštelovali čidlo škrtící klapky a všechno se jevilo relativně v pořádku.Asi dvakrát jsme to projeli, ale decentně protože byla ještě hodně velká kosa, myslim že to bylo někdy po štědrym dnu. Teď v březnu mi byl dodělám leštěný rám, tak jsme přehodili motor zpátky a nastal ten samý, neli spíš horší problém.Zdechalo to snad pořád, i při blbým přidání plynu.Když to bylo studený tak se to ještě dalo, ale po pár minutách to nešlo ani pořádně vytočit. Tak jsme všechno znova kontrolovali, dali nový svíce, vyčistili filtry, i ty který byly už čistý. vyměnili postupně všechny možný čidla, svody, výfuky za origo, dokonce i kabelový svazek, pak i řídící jednotku, palubku a co já vím co ještě.Pořád bez větší změny.Momentálně to má na volnoběh dost divný chod, nevím jak ho tu popsat, a když se člověk rozjíždí tak mám pocit jakoby jeden nebo dva válce prostě z nejakýho důvodu nechtěly.Chytnou se až tak u 5 ti tisíc.Ale do červenýho to nevytočim.Střílí to z vyfuku jak blbý, což taky ze začátku nedělalo. Když sme dělali teď kontrolně podtlaky pár dní zpátky,tak sem tam dal pruhledný hadičky a u 3. a 4. válce sem měl pocit jakob y šla zpátky do těch hadiček směs, nebo pára. Má někdo nejakýho tipa?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymazání řídící jednotky u Busy

1.4.2010 v 21:10 | Nahoru | #10

mr.mickey>fajne... takže, pacik o tom už ode mě něco ví...ALE , koupil sem busu, všechno bylo v pořádku, všechno krásně šlapalo, spotřeba libová, výkon krásnej.Ke konci minulé sezony mi začala zdechat při razantnějším brzdění, nebo dokonce i když sem jel.Párkrát zdechla i na volnoběh. V tu dobu sem pořizoval laďáky od creptusu, tak sem je nasadil a problémy se nejak extra nezvětšily ale ani nezmenšily.Podotýkám KNko tam už bylo. Tak sem to enjak dojezdil do října, a pak sem si řekl že to stejně musim kuchnout celý skrz leštění rámu, tak že se na to podívám.Mezitím kamarád co mi s tím pomáhá koupil taky busu ale s rozbitou klikovkou.Vzhledem k tomu že já sem měl rám dlouhou dobu pryč a on zase neměl motor, tak jsme dali dohromady jednu motorku(můj motor a jeho rám) a zkusili onu závadu odstranit.Po radě pacika jsme udělali podtlaky, seštelovali čidlo škrtící klapky a všechno se jevilo relativně v pořádku.Asi dvakrát jsme to projeli, ale decentně protože byla ještě hodně velká kosa, myslim že to bylo někdy po štědrym dnu. Teď v březnu mi byl dodělám leštěný rám, tak jsme přehodili motor zpátky a nastal ten samý, neli spíš horší problém.Zdechalo to snad pořád, i při blbým přidání plynu.Když to bylo studený tak se to ještě dalo, ale po pár minutách to nešlo ani pořádně vytočit. Tak jsme všechno znova kontrolovali, dali nový svíce, vyčistili filtry, i ty který byly už čistý. vyměnili postupně všechny možný čidla, svody, výfuky za origo, dokonce i kabelový svazek, pak i řídící jednotku, palubku a co já vím co ještě.Pořád bez větší změny.Momentálně to má na volnoběh dost divný chod, nevím jak ho tu popsat, a když se člověk rozjíždí tak mám pocit jakoby jeden nebo dva válce prostě z nejakýho důvodu nechtěly.Chytnou se až tak u 5 ti tisíc.Ale do červenýho to nevytočim.Střílí to z vyfuku jak blbý, což taky ze začátku nedělalo. Když sme dělali teď kontrolně podtlaky pár dní zpátky,tak sem tam dal pruhledný hadičky a u 3. a 4. válce sem měl pocit jakob y šla zpátky do těch hadiček směs, nebo pára. Má někdo nejakýho tipa?



a nemohla by to být taková banalita jako zanesený filtr palivovýho čerpadla, nebo přímo chyba v čerpadle?

Píšu to proto, že něčim podobným jsem si prošel(nejezdil jsem kvůli tomu pořádně skoro půl sezony) a taky hledal chybu všude možně od náklonovýho čidla, přes vypínač na stojánku, CDI ap. a nakonec jsem rozdělal čerpadlo, vymyl filtr a bylo po problému.Byla to předchozí Busa 99ka.
Můj dobrej kámoš měl podobný problém taky, ale ten měl pro změnu v prdeli celý čerpadlo,asi nedávalo dostatečnej tlak a pak ještě musel vyměnit trisky...

Někdy je lepší, začít u těch nejbanálnějších potencionelních závad, než rovnou měnit čidla a kabeláž...

(reakce na) Vymazání řídící jednotky u Busy

1.4.2010 v 21:12 | Nahoru | #11

Durex>jj přesně tak.Podle displeje. Jinak se vstřikováním sem nic nedělal. Jen vyčistění klapek,nastavení volnoběhu-protože okamžitě byl po vyčištění na 2000 ot/min a nastavení toho čidla. Nic víc.



zajímavý, to jsem nikdy neřešil a popravdě bych ani nevěděl , jak na to.
To mi budeš muset někdy vysvětlit,jak se to dělá, ať jsem zas o trochu chytřejší...

edit: i když ono by asi stačilo pořádně omrknout manuál, tam člověk vyčte skoro vše...

Naposledy editováno 01.04.2010 21:13:32

(reakce na) Vymazání řídící jednotky u Busy

1.4.2010 v 23:41 | Nahoru | #12

mari>a nemohla by to být taková banalita jako zanesený filtr palivovýho čerpadla, nebo přímo chyba v čerpadle?

Píšu to proto, že něčim podobným jsem si prošel(nejezdil jsem kvůli tomu pořádně skoro půl sezony) a taky hledal chybu všude možně od náklonovýho čidla, přes vypínač na stojánku, CDI ap. a nakonec jsem rozdělal čerpadlo, vymyl filtr a bylo po problému.Byla to předchozí Busa 99ka.
Můj dobrej kámoš měl podobný problém taky, ale ten měl pro změnu v prdeli celý čerpadlo,asi nedávalo dostatečnej tlak a pak ještě musel vyměnit trisky...

Někdy je lepší, začít u těch nejbanálnějších potencionelních závad, než rovnou měnit čidla a kabeláž...


Po čerparle a tryskách sem šel jako první,komplet vyčisštěno, a trysky krásně rozprašují.To samo filtr v nádrži.Ještě zkusím dat trysky na ultrazvukový čištění.Jinak náklonový čidlo a čidlo stojánku bylo taky vyzkoušeno.

1 reakcí na tento příspěvek Vymazání řídící jednotky u Busy

2.4.2010 v 09:10 | Nahoru | #13
Tak chlapy vyřešíno! Znáte to příslový: Dvakrát měř a jednou řež? Tak já od včerejška jsem vymyslel další. Třikrát kontroluj zda máš zapojený všechny podtlakový hadice a pak vyjeď! Sundal jsem airbox a zjistil,je zespodu uprostřed boxu jsem nepřipojil tu malou podtlakovku,která ovládá ten ventil v airboxu!Protože když jsem čistil klapky,tak aby mi nepřekážela,tak jsem si jí chytil k rámu ke svazku kabelů a pak jsem na ni zapoměl. Takže asi tak

1 reakcí na tento příspěvek Vymazání řídící jednotky u Busy

2.4.2010 v 09:14 | Nahoru | #14
Teď mě napadá.Kdyby někdo měl problém s výkonem svého stroje teď myslím začátečníky-co si hayabusu právě koupily,tak znám způsob,jak jí seškrtit zhruba tak na 100k. Sice budete jezdit za 15l/100 ale celá úprava nezabere víc jak 10 minut a drahej nejsem.Jo a ještě ode mě dostanete domů hadici jako bonus

(reakce na) Vymazání řídící jednotky u Busy

2.4.2010 v 09:27 | Nahoru | #15

Durex>Teď mě napadá.Kdyby někdo měl problém s výkonem svého stroje teď myslím začátečníky-co si hayabusu právě koupily,tak znám způsob,jak jí seškrtit zhruba tak na 100k. Sice budete jezdit za 15l/100 ale celá úprava nezabere víc jak 10 minut a drahej nejsem.Jo a ještě ode mě dostanete domů hadici jako bonus



znám úspornější způsob, zarážka na plyn

(reakce na) Vymazání řídící jednotky u Busy

2.4.2010 v 09:59 | Nahoru | #16

Durex>Tak chlapy vyřešíno! Znáte to příslový: Dvakrát měř a jednou řež? Tak já od včerejška jsem vymyslel další. Třikrát kontroluj zda máš zapojený všechny podtlakový hadice a pak vyjeď! Sundal jsem airbox a zjistil,je zespodu uprostřed boxu jsem nepřipojil tu malou podtlakovku,která ovládá ten ventil v airboxu!Protože když jsem čistil klapky,tak aby mi nepřekážela,tak jsem si jí chytil k rámu ke svazku kabelů a pak jsem na ni zapoměl. Takže asi tak



sem ti to rikal ze si nezapojil nakej podtlak:)

1 reakcí na tento příspěvek Vymazání řídící jednotky u Busy

2.4.2010 v 11:05 | Nahoru | #17
mickey: no to je celkem orisek, jestli to po pridani strili, zdecha .. vypada to ze je to chudy... tzn bud dava ridici jednotka malo na zaklade nakyho cidla, nebo je tam malej tlak benzinu... v prvnim pripade to chce promerit, ale mozna spis prohazet cidla co to ovlivnuji, treba z te druhe busy, v druhem pripade cerpadlo nebo regultor tlaku... ten je myslim na railu se vstrikovacema, kouknul bych na nej... zdechani pri brzdeni ale dela nejaka zavada cerpadlo-regulator... protoze treba TLka bezne chcipaj pri prudkym brzdeni kdyz uz je v nadrzi po dne benzinu, cerpadlo neda tlak..

u tech cidel .. kdyby to blblo jen na nizky otacky tak to podtlakova + korekce teplota/tlak
kdyz i v otackach tak cidlo otacek a klapky...

jinak by strileni mohlo delat i ze to pali jinde nez ma.. zase cidlo polohy vacky(otacky) a kostry u civek, kostra ridici jednotky atd

(reakce na) Vymazání řídící jednotky u Busy

2.4.2010 v 11:52 | Nahoru | #18
assassin> snad veškerý čidla sem přeházel z té druhé.Asi zkusim vyměnit ještě celý čerpadlo.Máš pravdu že TLko mi to dělalo, když sem měl málo benálu, tak to při brzdění někdy zdechlo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist