globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vymazání řídící jednotky u Busy
1.4.2010 v 11:20
Zdravým všechny sokolníky. Nevíte někdo,jak vpodstatě zresetovat řídící jednotku u Busy,popřípadě jestli se to vůbec musí provádět. Jde mi o to,že jsem čistil škrtící klapky a nastavil jsem správně to čidlo snímače polohy škrtící klapky. Jenže busá má hroznej propad výkonu pod 3000 ot a navíc celkovej průběh výkonu je jinej,než byl před čištěním. Když jsem tohle prováděl s autem,tak se navíc musela zresetovat řídící jednotka.Tam to bylo odpojení od baterky a 1 min stát na brzdě. Není něco podobnýho u busy? Protože po ubrání plynu si střelí do trombónu a to rozhodně dobrý není-a nepište,že je to super že pod plyném hází lišáky.Je to hezký,ale né dobrý a navíc ten průběh výkonu je nějakej rozhozenej. Dík za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymazání řídící jednotky u Busy

1.4.2010 v 21:10 | Nahoru | #1

mr.mickey>fajne... takže, pacik o tom už ode mě něco ví...ALE , koupil sem busu, všechno bylo v pořádku, všechno krásně šlapalo, spotřeba libová, výkon krásnej.Ke konci minulé sezony mi začala zdechat při razantnějším brzdění, nebo dokonce i když sem jel.Párkrát zdechla i na volnoběh. V tu dobu sem pořizoval laďáky od creptusu, tak sem je nasadil a problémy se nejak extra nezvětšily ale ani nezmenšily.Podotýkám KNko tam už bylo. Tak sem to enjak dojezdil do října, a pak sem si řekl že to stejně musim kuchnout celý skrz leštění rámu, tak že se na to podívám.Mezitím kamarád co mi s tím pomáhá koupil taky busu ale s rozbitou klikovkou.Vzhledem k tomu že já sem měl rám dlouhou dobu pryč a on zase neměl motor, tak jsme dali dohromady jednu motorku(můj motor a jeho rám) a zkusili onu závadu odstranit.Po radě pacika jsme udělali podtlaky, seštelovali čidlo škrtící klapky a všechno se jevilo relativně v pořádku.Asi dvakrát jsme to projeli, ale decentně protože byla ještě hodně velká kosa, myslim že to bylo někdy po štědrym dnu. Teď v březnu mi byl dodělám leštěný rám, tak jsme přehodili motor zpátky a nastal ten samý, neli spíš horší problém.Zdechalo to snad pořád, i při blbým přidání plynu.Když to bylo studený tak se to ještě dalo, ale po pár minutách to nešlo ani pořádně vytočit. Tak jsme všechno znova kontrolovali, dali nový svíce, vyčistili filtry, i ty který byly už čistý. vyměnili postupně všechny možný čidla, svody, výfuky za origo, dokonce i kabelový svazek, pak i řídící jednotku, palubku a co já vím co ještě.Pořád bez větší změny.Momentálně to má na volnoběh dost divný chod, nevím jak ho tu popsat, a když se člověk rozjíždí tak mám pocit jakoby jeden nebo dva válce prostě z nejakýho důvodu nechtěly.Chytnou se až tak u 5 ti tisíc.Ale do červenýho to nevytočim.Střílí to z vyfuku jak blbý, což taky ze začátku nedělalo. Když sme dělali teď kontrolně podtlaky pár dní zpátky,tak sem tam dal pruhledný hadičky a u 3. a 4. válce sem měl pocit jakob y šla zpátky do těch hadiček směs, nebo pára. Má někdo nejakýho tipa?



a nemohla by to být taková banalita jako zanesený filtr palivovýho čerpadla, nebo přímo chyba v čerpadle?

Píšu to proto, že něčim podobným jsem si prošel(nejezdil jsem kvůli tomu pořádně skoro půl sezony) a taky hledal chybu všude možně od náklonovýho čidla, přes vypínač na stojánku, CDI ap. a nakonec jsem rozdělal čerpadlo, vymyl filtr a bylo po problému.Byla to předchozí Busa 99ka.
Můj dobrej kámoš měl podobný problém taky, ale ten měl pro změnu v prdeli celý čerpadlo,asi nedávalo dostatečnej tlak a pak ještě musel vyměnit trisky...

Někdy je lepší, začít u těch nejbanálnějších potencionelních závad, než rovnou měnit čidla a kabeláž...

(reakce na) Vymazání řídící jednotky u Busy

1.4.2010 v 23:41 | Nahoru | #2

mari>a nemohla by to být taková banalita jako zanesený filtr palivovýho čerpadla, nebo přímo chyba v čerpadle?

Píšu to proto, že něčim podobným jsem si prošel(nejezdil jsem kvůli tomu pořádně skoro půl sezony) a taky hledal chybu všude možně od náklonovýho čidla, přes vypínač na stojánku, CDI ap. a nakonec jsem rozdělal čerpadlo, vymyl filtr a bylo po problému.Byla to předchozí Busa 99ka.
Můj dobrej kámoš měl podobný problém taky, ale ten měl pro změnu v prdeli celý čerpadlo,asi nedávalo dostatečnej tlak a pak ještě musel vyměnit trisky...

Někdy je lepší, začít u těch nejbanálnějších potencionelních závad, než rovnou měnit čidla a kabeláž...


Po čerparle a tryskách sem šel jako první,komplet vyčisštěno, a trysky krásně rozprašují.To samo filtr v nádrži.Ještě zkusím dat trysky na ultrazvukový čištění.Jinak náklonový čidlo a čidlo stojánku bylo taky vyzkoušeno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist