1 reakcí na tento příspěvek Přepnutí na rezervu
Je umístěn pod spodní nádrží u kyvky a nevhodně izolován proti vodě. Od silnice se tam často dostává vlhkost (také tam může stékat kondenzát z nádrže), ventil pak špatně chodí (elektromagnet to neutáhne), až nakonec zarezne a přestane přepínat.
Řešení je demontovat spodní nádrž, ventil vytáhnout a vyčistit, příp. promazat (nejsem si jist, zdali by to šlo přegalvanizovat, už si to moc nepamatuju, jak ten díl vypadal).
Ale příčina samozřejmě může být i jinde- kabeláž, studený spoj, vadný přepínač...
Toto je z jineho fora(K1400) mam podobny problem,rezerva stale plna,ale benzin zadnej netece.takze hlidam KM,nejak se mi v tom nechce vrtat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |