globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003
19.3.2010 v 23:00
Ahoj bikeri,mám k Vám takovou otázku.Dnes jsem vyrazil na chvíli se svojí baby se jen tak mrknout po okolí a jak jsem projížděl okolo svého známého tak poslouchal jak mi to řve,jelikož tam pořád nemám ladák tak jezdím jsem na těch pár chvil vyjel jen s čistě svodem a tak to při 8 tisících pěkně trápilo kolem jdoucí lidi co mě potkali.Jak jsem dorazil dom tak šel za mnou a říkal,že si myslí že mám v háji předstih,že mi to pálí dřív a že je to způsobené netěsnící hlavou.Když jsem na ní jel tak mi nic podezřelého nebylo mašina se chovala velmi dobře a tak nevím.Je mi to trochu trapné,ale chci se zeptat radši Vás jste v tom zkušenější přece předstih se nedá poznat jen podle zvuku nebo snad jo????????A ještě když na tom není ladák a pak ta teorie s tou netěsnící hlavou nikdy jsem nic takového neslyšel a proto musím nad tím pořád přemýšlet.Tak mi poradíte???Jak se pozná špatně nastavený předstih,vím že u auta se tím dá doladit volnoběh,když chcípá apod.ale že by to bylo způsobeno netěsnící hlavou????To snad ne tak poradˇte prosím

Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

19.3.2010 v 23:06 | Nahoru | #1
Ty seš asi dobrá Langusta !!!
Čemu se divíš když jezdíš bez Výfuku
Nasaď vyfuk a máš po rozladěném předstihu
Jak tak koukám ny tvý přispěvky popř založený temata
Vem raději do rukou opratě Na motorky se vyser

Naposledy editováno 19.03.2010 23:09:13

2 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 01:56 | Nahoru | #2
Nastavení předstihu- na tom nic neni.
stačí ti jenom šuplera, žárovka a měrka.
nejdřív nastavíš odtrh, tzn že nejvetší mezera mezi kladivkama bude.... to už si nepamatuju, myslimže 0,3 mm, v originálním nářadí k motorce by měly byt dva tenký plíšky snýtovaný k sobě.
jeden kontakt je napevno, proti němu chodí kladivko, ten co je napevno je na šroubku, kterým se to šteluje.
A potom vlastní předstih:
najdeš si horní úvrať a píst pootočíš desítkou klíčem na klice o 3mm zpátky, tzn 3mm před uvrať. jako hlubkoměr do díry od svíčky použij šupleru. na žárovce musíš mít přidělaný dráty a jeden drát připevni na pevné kontakt, druhé na kladivko. píst máš před úvratí takže povol šroubky držící spodní desku která je na příslušné válec (myslim že na pravé) kde máš nastavené píst a pootáčením celou deskou najdeš místo, ve kterým se bude žárovka rozsvěcovat a zhášet, místo kontaktu kladivek. no a zatáhneš. seštelovaný, takže druhé válec a horní desku tím samým způsobem...

ALE POZOR!! Tohle nastavení funguje jen na originální výfuk!!!

A proč jezdíš bez výfuku - komu tím prospěješ??

Naposledy editováno 20.03.2010 02:37:34

(reakce na) Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 08:00 | Nahoru | #3
juras> chtěl jsem se zeptat,jelikož vím,že před sundáním koncovky ten předstih rozeštelovaný určitě nebyl a co se mě týče tak nemám ten pocit,že by byl rozeštelovaný tak jak to poznám,že mám špatný předstih????Jo a tu koncovku jsem sundal z toho důvodu,jelikož sem trochu zvednul zadek a tak mi už nesouhlasil svod tak si nechávám dělat nový mezisvod,ale včera bylo teplo a předtím jeden den tak jsem to nevydržel a musel jsem vyjet,i když to bylo jen na 20 minut,ale ruka už mě opravdu hodně svrběla.Tak jak poznám,že mám špatný předstih???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 08:02 | Nahoru | #4
juras> a ještě jsem se chtěl zeptat,jelikož mi má už příští týden dojít mezisvod tak zda,když dám svojí originál koncovku zpět zda to nebude dobré??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 09:13 | Nahoru | #5
Wiliam.L> ty si dobrý agent kamaráde a ten tvůj kámoš ještě větší
U japonských motorek se už nějaký ten pátek používá bezkontaktní zapalování a předstih je tam pevně určen řídící jednotkou pro určité otáčky a nejde nijak nastavit(pokud nemáš teda programovatelnou jednotku, např. Ignitech). Jinak změřit ho můžeš stroboskopem a základní předstih bývá obvykle vyznačen na pulzním rotoru snímaček otáček na klikové hřídeli.
A to s tou netěsnící hlavou. Když říkáš že motorka jede dobře jak má, tak buď v klidu s hlavou nic nemáš. Kdyby netěsnila hlava, bude ti zpod ní chcát olej a taky ti poteče voda do oleje a nebudeš mít správnou kompresi ve válcích, což může dojít až k tomu že bude tak malá, že nenastartuješ a motorku rozjedeš jedině roztlačením, ale stejně pojede bídně.
Podívaj se na motor jestli ti pod hlavou neteče ojel, taky vyndej dolévací víčko oleje, jestli na něm není emulze(taková bílá sračka) od vody a taky se mrkni do chladiče a expanzní nádobky, jestli máš dostatek vody(chladící kapaliny). Případně si nech někde změřit tlaky. Ale myslím že je všechno OK a kámoš si z tebe dělal akorát prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 11:22 | Nahoru | #6
[quote]mischa638>Wiliam.L> ty si dobrý agent kamaráde a ten tvůj kámoš ještě větší
U japonských motorek se už nějaký ten pátek používá bezkontaktní zapalování a předstih je tam pevně určen řídící jednotkou pro určité otáčky a nejde nijak nastavit(pokud nemáš teda programovatelnou jednotku, např. Ignitech). Jinak změřit ho můžeš stroboskopem a základní předstih bývá obvykle vyznačen na pulzním rotoru snímaček otáček na klikové hřídeli.
A to s tou netěsnící hlavou. Když říkáš že motorka jede dobře jak má, tak buď v klidu s hlavou nic nemáš. Kdyby netěsnila hlava, bude ti zpod ní chcát olej a taky ti poteče voda do oleje a nebudeš mít správnou kompresi ve válcích, což může dojít až k tomu že bude tak malá, že nenastartuješ a motorku rozjedeš jedině roztlačením, ale stejně pojede bídně.
Podívaj se na motor jestli ti pod hlavou neteče ojel, taky vyndej dolévací víčko oleje, jestli na něm není emulze(taková bílá sračka) od vody a taky se mrkni do chladiče a expanzní nádobky, jestli máš dostatek vody(chladící kapaliny). Případně si nech někde změřit tlaky. Ale myslím že je všechno OK a kámoš si z tebe dělal akorát prdel

JJ,souhlasim :D prej vem merku a nastav kladivka :D

Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 11:48 | Nahoru | #7
Jestli spíš kámoše netočil ten kravál a soudě podle toho, že o technice motky asi fakt nic nevíš, Ti nechtěl nasadit brouka do hlavy, aby si s tim na pár dní dal pokoj, než Ti příde ten mezikus.

Jinak kladívka - na gixeru - hodně dobrý, dost sem se nasmál, děkuju!!

Naposledy editováno 20.03.2010 11:52:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 12:16 | Nahoru | #8
StiefTomas>chtěl jsem se zeptat tedˇjsem vytáhl motku ven a dobře ji omrkl a nic jsem jiného nenašel než jen tu emulzi na tom víčku od oleje.Ale je divné že koukal jsem na vodu a voda se mi vůbec neztrácí ani se to nehřeje teplota se drží na cca 75-80 stupních takže pohodička,dále hlava se mi zdá ok jelikož nikde nic neteče jak olej tak voda tak opravdu nevím,možná mě jen napadlo jelikož jsem ji byl nucen několikrát vypustit olej a pak ho zpátky nalít tak jsem to dělal přes trychtíř se kterým jsem předtím dolíval vodu tak mě napadlo zda třeba zbytky kapek na trychtíři se nesmíchaly s olejem a tedˇto dělá takovouto emulzi.Zkuste někdo poradit prosím nevím si rady co by to mohlo být?

Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 13:12 | Nahoru | #9
taky dobře jede neškube,chytá na první chytnutí není nejmenší problém tak nevím,tedˇjsem ještě vypustil trochu vody abych se podíval jestli tam třeba není skvrna,ale nic jsem nenašel sice když se podívám hodně pozorně tak tam vidím úplně nepatrně skoro zanedbatelně náznak nějaké skvrny,ale říkám si jestli to třeba není tím jak jsem to lil do chladiče přes trychtíř a tím jsem nedávno lil olej tak fakt nevím sice jsem ho předtím zkoušel vymejt a vypadal že to bylo čisté ale je možné že nějaký ten olej tam mohl zůstat tak nevím jinak moto se mi zdá v pořádku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 13:51 | Nahoru | #10
Wiliam.L> Tak lít olej trychtýřem od vody, jestli si ho před tím nevytřel nebo nevyfoukal je pěkná.... Tak s tou emulzí to zase není dogma. Pokud motorku pořádně nezahřeješ nebo je chladno, tak po krátké jízdě tam ta emulze vetšinou bude ikdyž je motor v pořádku. Protože když máš studený motor a začneš ho zahřívat tak se ti tam vždy vysráží voda, samozřejmě nějaká ta kapka, ne víc (stejný efekt jak když máš brýle a dojdeš ze zimy do tepla tak se ti orosí a to samé se děje v motoru). Proto po krátkých jízdách nebo když je zima se na dolévacím víčku oleje trochu emulze objeví. Ale když ji utřes a pak pořádně zahraješ motor, po delší jízdě tak by tam už být neměla.
Jinak počkej na mezisvod, nasaď ho tam a jezdi a neřeš takové pičoviny, jako že máš na GSXR špatný předstih že ti to řekl kámoš cos kolem něj projel, že poznal uchem

Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 14:51 | Nahoru | #11
No coment

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 15:01 | Nahoru | #12
mischa638> prominˇže tě pořád otravuju,ale dobře to beru,ale co když tu emulzi nemám jen na víčku ale i uvnitř motoru tl už by se přeci nemohlo vysrážet jen z toho jak říkáš nebo snad jo??A pak vypustil jsem celý olej kouknul na něj a žádná známka po vodě je úplně normální žádná emulze,žádný kola na hladině tak nevím co s tím.Máš nějaké nápady???

(reakce na) Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 16:05 | Nahoru | #13
Wiliam.L> Nezlob se na mě, ale myslim si, že máš motku v pořádku a pokud nebudeš pokračovat ve svych opravách a zjišťování případnejch závad, tak to tak zůstane. Styl jízdy teď vůbec nepočítam.

Najdi někoto technicky znalýho, ať tě do motorů zasvětí. Ale ne toho co Ti řikal, že máš blbě předstih A nebo, nevim jestli to eště existuje, ale já když sem se jako malej žačínal šťourat v motorech, přečet sem knížku Technická rukověť motocyklisty a hodně věcí sem tam zjistil!!! Pak bych tepřiv bral do ruky nářadí

Naposledy editováno 20.03.2010 16:19:29

Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 16:17 | Nahoru | #14
ty kravo hodne dobry jestli si vubec zapl kohoutek na benzin

(reakce na) Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 21:52 | Nahoru | #15

Wiliam.L>mischa638> prominˇže tě pořád otravuju,ale dobře to beru,ale co když tu emulzi nemám jen na víčku ale i uvnitř motoru tl už by se přeci nemohlo vysrážet jen z toho jak říkáš nebo snad jo??A pak vypustil jsem celý olej kouknul na něj a žádná známka po vodě je úplně normální žádná emulze,žádný kola na hladině tak nevím co s tím.Máš nějaké nápady???



Prosimte nalej do motky olej jaky ma bejt a kolik ho tam ma bejt,vymen filtr a nehrab uz nato.Kdyz jezdis bez laufu,tak si to dela co chce,pac nemas zpetnej zadnej tlak a mas jeste ochuzenou smes.Pockej normalne az ti prijde mezisvod,namontuj ho a normalne jezdi.A hlavne nedavej na rady,ze mas neco jako spatnej predstih.Ten se u modernich masin ridi sam.

(reakce na) Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

20.3.2010 v 23:43 | Nahoru | #16

mischa638>Wiliam.L> ty si dobrý agent kamaráde a ten tvůj kámoš ještě větší
U japonských motorek se už nějaký ten pátek používá bezkontaktní zapalování a předstih je tam pevně určen řídící jednotkou pro určité otáčky a nejde nijak nastavit(pokud nemáš teda programovatelnou jednotku, např. Ignitech). Jinak změřit ho můžeš stroboskopem a základní předstih bývá obvykle vyznačen na pulzním rotoru snímaček otáček na klikové hřídeli...



A tys to zkazil

Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

22.3.2010 v 07:16 | Nahoru | #17
lidi ještě mě tak napadlo třeba sice nevím jestli tedˇneřeknu kravinu,ale měnil jsem vzduchovej filtr tak jestli třeba to není způsobené tím,že špatně těsní a jde tam více vzduchu a vlhkosti než by mělo???Ale říkám možná,že je to blbost tak se mi moc nesmějte

Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

22.3.2010 v 08:37 | Nahoru | #18
Pokud jsi menil vzduchovy filtr za jiny, propustnejsi, treba K&N tak tam urcite vzduchu jde vice... Ja bych tam dal zpatky hlavne ten vyfuk, pokud mas originalni tak urcite

1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

22.3.2010 v 08:52 | Nahoru | #19
wiliam: si z nas delas prdel co? jestli ne tak to odvez do servisu, myslim ze jim udelas radost...

(reakce na) Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

22.3.2010 v 14:01 | Nahoru | #20
assassin> ten si prdel nedělá , ale příspěvky má fakt hutný

1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

22.3.2010 v 14:05 | Nahoru | #21
William.L> Prosím udělej jednu věc pro sebe a motorku. Vem klíčky od ní, techničák a napiš bianko darovací smlouvu a pošli to na mou adresu, včetně místa kde ta motorka bude stát. Ty se nezabiješ a motorku aspoň nedoku..ví takovej ferda jako jsi ty

(reakce na) Rada ohledně předstihu na Gsxr600 2003

22.3.2010 v 19:24 | Nahoru | #22
Bludevil> dobře
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist