globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Udržba 4T motoru
STARÉ
Dobrej,
ja se chci zeptat u 4T motoru jak je nutná často údržba hlavne u cross motorek,a co se všechno na udržbu dělá ??a jak je to drahý??
Ja si chci pořídit nejakou 4T cross motorku a nevím jak je to s udržbou lesti se má o to nejak starat krom vyměnování oleje,jsem slyšel že nekdo dava seřizovat ventily tak jak se to často děla kolik to stojí,a co se stane když to neudělám prostě všechno o udržbe 4T motoru.
Díky moc
.............................................................................................
Uzavřeno 04.08.2010 v 16:36 uživatelem primax69

Otevřeno 13.02.2011 v 14:41 uživatelem primax69
.............................................................................................
Nový dotaz

zdarec,chci se vás zeptat když si koupím 4T enduro motorku, např. CRF 450r, jak to bude s motorem,s ventilema a měněním oleje ?po jaké době se musí ventily nastavit popřípadě koupit nové,a po jaké době se mění oil,no vůbec všechno co se kolem takovýchto udržbových věcí pohybuje.dík

Nedivte se proč jsem to tak udělal,nechci zasírat forům a zakládat nové téma


Naposledy editováno 14.02.2011 08:59:59

(reakce na) Udržba 4T motoru

16.3.2010 v 18:13 | Nahoru | #181
primax69> to muze byt super svezeni taky by se mi to libilo mit na ni kde jezdit nebo dodavku ale to uz je trosku nekde jinde cenove a taky ten provoz ale mit trat tak prodavam tt a kupuju krosku

Udržba 4T motoru

16.3.2010 v 18:16 | Nahoru | #182
treba u moji tt maximalne ventily olej filtr......do ostre bych sel radeji do 2t me sedi vic a taky asi nebude tak nakladny provoz a proc chces ostrou motorku jel jsi na tom nekdy

(reakce na) Udržba 4T motoru

16.3.2010 v 18:18 | Nahoru | #183

primax69>http://www.motoinzerce.cz/motorky/ktm/381719-144.html
a jake može být tohle ?



tyjo to za ty prachy co máš rozhodně nepořídíš

1 reakcí na tento příspěvek Udržba 4T motoru

16.3.2010 v 18:50 | Nahoru | #184
taky jsem měl v patnácti 175 zetku a mám jí furt, minulej rok jsem jí za věrné služby dopřál komplet GO...

(reakce na) Udržba 4T motoru

16.3.2010 v 18:59 | Nahoru | #185

Williams>taky jsem měl v patnácti 175 zetku a mám jí furt, minulej rok jsem jí za věrné služby dopřál komplet GO...



ja už ji boužel nemám byla už taková hodně crash když sem ji nevozel rozhodně se nepodobala originalu tak sem z ni vykuchal motor rozpůlil vyměnil ložiska a lítala jak blázen spíš sem se na ní naučil jezdit po zadním měl sem jí zpřevodovanou a na prdel šla fakt pěkně měl sem 175'356

Udržba 4T motoru

16.3.2010 v 19:43 | Nahoru | #186
akorad tenkrat jme ty motorky kupovali za petikilo nebo litr slivovice ted uz zacinaji byt v cene ale zazitky to byli luxusni a samozrejme i ty pady pak ta krasna vune v dilne kdyz jsme je davali do kupy....dnes uz je to hodne o penezich

2 reakcí na tento příspěvek Udržba 4T motoru

16.3.2010 v 19:56 | Nahoru | #187
ja vím dřív to byvalo dobrý,ja by jsem chtel aby byla taka doba jak dřív kdy benzín stal pár pár haleřu,kdy nejlepší motorky byly jawy

Udržba 4T motoru

16.3.2010 v 20:01 | Nahoru | #188
ja myslim ze pro tebe bude ta jawa nejlepsi stroj pokud nechces tu 350 sezen si 250 nebo 175 a budes v pohode a poradnou motorku kup az budes mit prachy

(reakce na) Udržba 4T motoru

16.3.2010 v 20:04 | Nahoru | #189
primax69> dřív to měla sví plus i mínus benzín stál možná drobný,ale ta vejplata taky byla drobná chápeš..no by ste se divily dneska se dá taky sehnat za babku,ale to chce vědět kde hledat

1 reakcí na tento příspěvek Udržba 4T motoru

16.3.2010 v 20:08 | Nahoru | #190
Chlape kup si Hondu XLR 125 je to 4T a žere 1 Kč na 1 Km.
tady je jedna s papírama
Synovec ji jezdí a pohoda. Čus

Naposledy editováno 16.03.2010 20:09:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Udržba 4T motoru

16.3.2010 v 21:15 | Nahoru | #191

Marty_G>Chlape kup si Hondu XLR 125 je to 4T a žere 1 Kč na 1 Km.
tady je jedna s papírama
Synovec ji jezdí a pohoda. Čus


...ale on chce něco od 10-15 tis. ....někde na první straně to píše. Jinak XLR bych v těch 16-ti bral nejvíc.Na to že je to dváca je to poměrně velký enduro. Tady měl chlapík v motokšeftě moc pěkný XLR,...furt jsem do táty hustil, že ať se na ty houby vyprdne na toho svýho skůtra, že něco takového by bylo daleko lepší,...ale on prostě nechce.

(reakce na) Udržba 4T motoru

16.3.2010 v 21:57 | Nahoru | #192

Matess727x>...ale on chce něco od 10-15 tis. ....někde na první straně to píše. Jinak XLR bych v těch 16-ti bral nejvíc.Na to že je to dváca je to poměrně velký enduro. Tady měl chlapík v motokšeftě moc pěkný XLR,...furt jsem do táty hustil, že ať se na ty houby vyprdne na toho svýho skůtra, že něco takového by bylo daleko lepší,...ale on prostě nechce.



Tak musíš na tátu zatlačit. Můj táta ji synovcovi jezdí a jak si chrochtá to je mu 72. Jinak tady je za za 11 tis bez TP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Udržba 4T motoru

16.3.2010 v 22:10 | Nahoru | #193
primax69> Máš moje sympatie. Taky jsem jako klouček ladil Pařeza a tak. Když nejsou money co naděláš. Aspoň si toho co koupíš budeš vážit a to je dobře. držim palec.

(reakce na) Udržba 4T motoru

16.3.2010 v 22:14 | Nahoru | #194

Marty_G>primax69> Máš moje sympatie. Taky jsem jako klouček ladil Pařeza a tak. Když nejsou money co naděláš. Aspoň si toho co koupíš budeš vážit a to je dobře. držim palec.


...s tím souhlasím. nedávno se tu někde ptal 15-ti letej klouček, jestli je lepší si koupit za 150 kolíků novou motorku, nebo raději jetou, páč bude za čas potřebovat ještě tak 200 na auto. Jsem se ptal, kde v 15-ti vezme 150 tisíc,...a on že prý tatínek dá. Takže je třeba Primaxi přitlačit taťku ke zdi.

1 reakcí na tento příspěvek Udržba 4T motoru

17.3.2010 v 07:38 | Nahoru | #195
Jak tu někteří křičí nesmysly, že se čína rozsype, než dojede k lesu, tomu se musim smát. A taky rady typu "kup zadřenou KX", to sem se málem pochcal smíchy... Jinak, žádná motorka nejezdí věčně a u offroadu to platí trojnásob. Ať máš čínu, japonce či jawu/čz, hrabat se v tom budeš tak jako tak. Třeba brácha si před pár lety koupil ojetý endurko Honda MTX 100 a byla to noční můra. Věčně to bylo vysypaný, žralo to jak tank a ceny náhradních dílů-hrůza. Teď má číňana a nestěžuje si, díly za hubičku a spotřeba jak babeta...

1 reakcí na tento příspěvek Udržba 4T motoru

17.3.2010 v 07:44 | Nahoru | #196
Alex de Large: No s těma off-roadama nepřeháněj,....tam je ve výdrži rozdíl dost markantní.Neříkám,...že některý číny,...snad možná 2-3 fabrik (QuingQi, Lifan) jsou už na celkem slušné úrovni, ale takto obecně bych to určitě nesrovnával.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Udržba 4T motoru

17.3.2010 v 07:55 | Nahoru | #197

Matess727x>Alex de Large: No s těma off-roadama nepřeháněj,....tam je ve výdrži rozdíl dost markantní.Neříkám,...že některý číny,...snad možná 2-3 fabrik (QuingQi, Lifan) jsou už na celkem slušné úrovni, ale takto obecně bych to určitě nesrovnával.


Jasně, srovnávám spíš novou čínu vs. 10 let jetej japonec. Ty náklady na údržbu tam prostě sou i u toho japonce. Třeba kamarádi co maj DT 125R a KTM EXC 250 by mohli povyprávět, co to stojí... Ale o tom to je, každá sranda něco stojí a že offroad je kurevská sranda!

(reakce na) Udržba 4T motoru

17.3.2010 v 08:18 | Nahoru | #198

Diamonds_T.>Motodědek> Když vidím v čem jezdíš, tak bys tam měl být možná už dávno ty. Ušanka a vaťák . Skleróza na staré kolena to je svinstvo. Jinak klobouk dolů, my se toho možná ani nedožijeme.


Co se divíš vole, je krize, každej nemá na čupr vohoz od Foxu. Náhodou takovej starej totalitní vaťák nemá do mrazu konkurenci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Udržba 4T motoru

17.3.2010 v 08:30 | Nahoru | #199

Alex_de_Large>Jasně, srovnávám spíš novou čínu vs. 10 let jetej japonec. Ty náklady na údržbu tam prostě sou i u toho japonce. Třeba kamarádi co maj DT 125R a KTM EXC 250 by mohli povyprávět, co to stojí... Ale o tom to je, každá sranda něco stojí a že offroad je kurevská sranda!


...já jsem měl na mysli spíše nějaké náročnější celodenní off,....tam je to trochu o něčem jiném. My měli doma Yuki TR 200 (QuingQi Motors),...jako na poblbnutí kolem komína super, ale na nějaký náročmější off-road co jezdím na Kawě bych si na tom netroufl.

(reakce na) Udržba 4T motoru

17.3.2010 v 12:24 | Nahoru | #200

Alex_de_Large> A taky rady typu "kup zadřenou KX", to sem se málem pochcal smíchy...



bral jsem to jako příklad pro ostatní, co si dokáží moto udělat sami... 3x jsme už koupily zadřenou KX 250 vždy kolem 5 000 - 7 000 a asi by jsi se divil na jak málo tě pak celkově vyjde... je hodně lidí co motorům nerozumí a někteří jsou schopní do 2T motorky nedávat olej... tak to pak prodávají levně...

(reakce na) Udržba 4T motoru

17.3.2010 v 12:56 | Nahoru | #201

Matess727x>...já jsem měl na mysli spíše nějaké náročnější celodenní off,....tam je to trochu o něčem jiném. My měli doma Yuki TR 200 (QuingQi Motors),...jako na poblbnutí kolem komína super, ale na nějaký náročmější off-road co jezdím na Kawě bych si na tom netroufl.


To je jasný, spíš sem to myslel tady ohledně požadavků tazatele, polňačky mezi vesnicema a hospodama a občas trochu poorat lesejk. I když, takovej Ivo Kaštan jel na pitu i jihoamerickej Dakar, sice nedojel, ale odvahu na to měl

Udržba 4T motoru

17.3.2010 v 15:31 | Nahoru | #202
Co třeba tahle ČZ ??? Ale je to moc daleko no

Udržba 4T motoru

17.3.2010 v 15:44 | Nahoru | #203
Docela prdel číst ty úryvky:):)
Čeplin------ jo jo čz250/513 masakr:):) tu bych doporučoval

1 reakcí na tento příspěvek Udržba 4T motoru

17.3.2010 v 15:46 | Nahoru | #204
tu hondu XLR 125 by jsem bral,skusím tatu ukecat :d

(reakce na) Udržba 4T motoru

17.3.2010 v 16:12 | Nahoru | #205

primax69>tu hondu XLR 125 by jsem bral,skusím tatu ukecat :d


Uvidíš jak se to podaří. Podle mne 2T i 125 je na přechod z Jawa Pionýr masakr a dopadne nedobře. Nepojezdíš si a naleleš si hubu. Na 2T enduro je potřeba mít něco najeto podle mne.

Udržba 4T motoru

17.3.2010 v 17:40 | Nahoru | #206
honda MTX 125 jaky má výkon a spotřebu ??

Udržba 4T motoru

18.3.2010 v 09:51 | Nahoru | #207
Co třeba Jawa Mosquito.Málo peněz,málo benzínu a vyblbneš se.

(reakce na) Udržba 4T motoru

18.3.2010 v 14:01 | Nahoru | #208

primax69>kdyz se sype a neni to nic hrozneho nevadí horsí je kdyz je neco s motorem,s kladicem a izolepou se dá všechno opravit ,ono se to sype hlavně kvuly tomu že tam nejsou pružne podložky atd. tak se ty šrouby vyšroubovávají,no a když jich upadne víc tak upadne kus motorky



Tak toto je fakt dooost dobrý příspěvek jak na čínu.

1 reakcí na tento příspěvek Udržba 4T motoru

18.3.2010 v 15:28 | Nahoru | #209
můžete mi nekdo říct kolik ta honda MTX 125 žere ??

(reakce na) Udržba 4T motoru

18.3.2010 v 17:29 | Nahoru | #210
primax69>
Ahoj čítám že si veme ty 4 litry, v terénu počítej tak s 5 litrama.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R XT_600 11 13.5.2024 v 09:08 Vlnič
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R Hrobnik2005 6 22.2.2024 v 15:00 assassin
Špatný volnoběh CRF Honda CRF 450R kenzian 1 5.1.2024 v 18:46 assassin
vule vrtulky na vodni pumpe Honda CRF 450R tomikovic 3 4.1.2024 v 20:29 tomikovic


TOPlist