globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení rozvodů help!-překlad manualu
 
29.10.2007 v 17:36
Ahoj koupil jsem nepojízdnou Hondu VF 750 s rozdělanýmu rovody predních válců a hrabal jsem se v tom celý víkend ale už z toho nejsem moudrej prtoto sem píši
značku na altíku jsem nastavil podle manualu F 2-4 a hned jsem viděl že vačkové hřídele jsou posunuty nybdrz jsem vyndal listu maznice atd,nastavil saci vacku na rysky vodorovne s hlavou a pak nasledne i vyfukovou vacku vsechno sedelo perfetkne vse jsem poskladal do kupy a tocim klicem pres altik ale v jednom miste se motor sekne potoze podle mě písr narazi do ventilu.
koukal jsem a dole jsou vyfukove ventily leveho valce.
pritom znacku na altiku jsem mel na spravnem miste,obe rysky vackove hridele byly vodorovne s hlavou - ted otazka jak poznam ze jednotlivou hridel kdyz otocoim o 180 stupnu tak mi rysky budou taky sedet ale nebudou ve spravne poloze.tohle jediny reseni me napadlo co muze byt spatne,jneze pokud jsem dobre pochoppil manual na odlitku u retezoveho kola musi byt proi nastavovaci poloze videt na kazdem hrideli nahore IN a EX - to jsem mel takze asi nehrozilo otoceni hridele o 180 stupnu uz jsem z toho jelen,mrknete na manual jestli vas neco napada.

nevite jak je tam resen napinak retezu??nic jsem na bloku nenasel jen jakysi odlitek co je soucasti bloku ale napinak nikde zadny,hridele sli dobre vyndat i nandat ale pripada mi ze by mel byt retez vice napnuty.
diky za kazdou radu

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení rozvodů help!-překlad manualu

20.11.2007 v 20:28 | Nahoru | #1
myslis ze saci? protoze to s tema vulema je na vyfukove vacce,ikdyz jsem mel dole hlavu tak na pístech byli vidět takový špinavé kroužky od vyfukových ventilu,myslíš že to muže dělat i spatne nastavení o jeden zub?? protoze kdyz se dotyka ventil pist tak ma rozvodak tendeci preskocit na vyfukove vacce,kdyz jsem sundal horni listu a nechal ho preskocit tak bylo vsechno ok

(reakce na) Nastavení rozvodů help!-překlad manualu

20.11.2007 v 20:44 | Nahoru | #2
Kovi_VTR>no vis, zacnu s popisem od HU ve strihu ventilu. Kdy se vyfukovy ventil zavira a saci otevira (prekryti). Vyfukove se obvykle zavrou dejme tomu 30° za HU, saci uz se zacaly otvirat 30° pred HU. Pist dosahne DU a zacne se zase zvedat nahoru, saci ventily uz se pomalu zavrely a nekde 30° za HU uz by mely byt uplne zavrene. Takze pri protaceni motoru starterem dycky pri pohybu pistu po tech 30° nez se od DU zavrou saci ventily, se nasata smes vrati zpet a realna komprese je nizsi nez teoreticka.

No a pokud bude saci vacka jeste vic zpozdena se zavrenim za DU tak se jeste vic smesi vrati zpet a meritelna komprese bude jeste nizsi.

Ale opravdu se mi to zda divne, vypada to vazne na spatne slozene rozvody a posunute casovani. Nak

PS. abych to doplnil, zmenou vuli ventilu lehce ovlivnujes i jejich casovani...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist