na me Yuki mam problem v tom ze vecinou brzda uz tak od pulky zaberu packy brzdy slusne... a taky nekdy ji zmacknu nafest uplne a nedostavi se plnej brzdnej ucinek... kapaliny je dost, 100% nikde netece ani neutika.. hacicky sou puvodni nemeneny, je to nekdy dost neprijemny, ma na to vliv teplota? dneska byla venku celkem kosa.. driv se to stalo spis vymecne... bylo teplejc ale to je spis nahoda... kapalina to musi zvladat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s kotoucovou brzdou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s kotoucovou brzdou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s kotoucovou brzdou
1 reakcí na tento příspěvek Problem s kotoucovou brzdou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s kotoucovou brzdou
panc. nemusí, odvzdušni a je to ;)
http://www.scootland.cz/jaknato/Pbrzdy/
nebo : Odvzdušnění brzdového systému
V brzdovém systému nesmí být vzduchové bubliny. Při výměně nebo i po čase používání může do brzdového systému proniknout vzduch, což má za následek horší brzdný účinek. Pozná se to podle toho, že při stisknutí je páčka jako „gumová“ a při vícenásobném stisku tvrdne.
Pro odvzdušnění hadiček odšroubujte horní víčko a nasaďte hadičku se stříkačkou resp. vakuový odvzdušňovací přístroj na odvzdušňovací šroub a povolte jej. Zároveň se tím vytvoří podtlak. Po odsátí veškerého vzduchu, šroub zase dotáhnout. Šroub má na konci kužel a tudíž není nutno ho dotahovat velkou silou, aby nedošlo k prasknutí brzdiče. Tento podtlak se stříkačkou resp. vakuovým odvzdušňovacím přístrojem je-li nutno opakovat a přitom kontrolovat, zda je v nádobce dostatek brzdové kapaliny a nenasáváme vzduch. Nádobku nezapomenout doplnit na rysku.