mám malý problém. Mám GSX-R 750 r.v.92. Moto je po kompletním servisu před zimou. celou zimu stála v garáži. Občas jsem tam zašel a nahodil motor. Vše OK, až do dnešního dne. Motorka chytla na sitič v pohodě. Než se stačila pořádně chytnout v otáčkách, sitič jsem vypl a motorka v tu chvíli chcípla. Pak jsem to zkoušel znovu a znovu a nic. Pak se ozvala rána z výfuku, no prostě to asi střelil nespálený benzín. Motorka už pak nechytla ani se sitičem ani bez něj. Baterka je už KO, tak to nabíjím. Poradíte?????? přechlastal jsem to???? jsou to karbce. Na svíčky se nedostanu jsou pod nádrží. Dostal jsem se na 2 krajní, byly zalité benzínem. Je nějaký způsob jak to dát dokupy bez demontáže nádrže??? poraďte. Dík.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde nastartovat motor
Luke-78>rupair> Zdravím, díky za vzácné a dokonalé rady. Opravdu jsem nečekal, že se budu muset drbat pouze 2 minuty se sundáním nádrže. Ptal jsem se na to, jestli se nenajde nějaká finta, abych tu nádrž sundávat nemusel, ale to ty asi nečteš viď?????No, neva. Co se týče předních kotoučů, se raději ani vyjadřovat nebudu. To že tam jsou šroubky na demontáž, pozná i moje jink nezkušená 4letá dcerka.Neva. Jen jsem reagoval na to, co ty umělče píšeš. Nevím na čem jezdíš, ale já tedaa běžně na cestěě nádrž sundavat nemusím. Jinak teda ještě jednou dík za radu a příjemný večer.
Asi jsi to nepochopil,právě se starýma GSXR-ma mám spoustu zkušeností...Roky na tom stundriduji a i teď mám ještě jedno GXR1100W (r.v.96)...Z mé strany to byly dobře míněný rady...Nemůžu za to,že ty jsi kopyto....S tou nádrží to neojebeš - už ti to došlo,ty "finto"??? Pokud ne .Tak je mi tě líto.Pokud nechceš rady poslouchat,tak si o ně nepiš! NGK mohou i po jednom uchcaným startu jít do věčných lovišť,samozřejmě to nebývá pravidlem...Každopádně ve tvém případě už je mi celkem putna co budeš se svou motorkou nadále vyvádět.(..původní záměr byl,že ti přinejhorším,nějakej klíč dovezu,ale už mi došlo,že by to byl nejspíš marnej boj)...
P.S.Ještě poslední rada "zadara",když už jsi mi popřál ten "příjemný večer"...Před sundánim té nádrže ještě musíš odpojit čidlo...ale to ty už asi vlastně všechno stejně dávno víš...
Naposledy editováno 21.02.2010 23:44:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde nastartovat motor
kakabus>Žádný nový svíčky, to nastartuješ, žádný obavy (vsadil bych boty). Maximálně svíčky vyčisti, pak je to tutovka. Měl sem dvě motorky, který by měly bejt náchylný na uchcání svíček a nikdy mi neodešly ani po několika špatných startech (způsobených třeba slabou baterkou). Co se může stát je to, že když to jenom dycky na chvíli nahodíš v garáži, tak to dost dlouho jde na sytič, směs je bohatší a svíčky se zasíraj..pak to necháš chvíli na volnoběh, ale to se zase nestačej opálit..normální jízdou v provozních otáčkách se to zase opálí v pohodě (pokud máš seřízený karburátory). NGK dávaj z prvovýroby do spousty japonců i jiných a není pravda, že sou náchylnější na "uchcání". Sou dobrý jako jakákoliv jiná "značka", jiný nekupuju. A co to je "studenej start"?? To je snad každej, ne? Nebo nahříváte motorku před nastartováním přímotopem nebo co? To sou rady zase.
Studený starty v zimě,je to tam brouku Pytlíku jasně a srozumitelně napsáno (když píšu pro Lamy,píšu pro jistotu i to,že šroubky se povolují proti směru hodinových ručiček....S těma botama bych být tebou dvakrát nehazardoval,mohl by jsi odejít naboso !Studený start pro "Evženy": Studený start motoru vyžaduje obohacení směsi z důvodu kondenzace par na studených stěnách potrubí. Tím, že část paliva „ztratíme“ na stěnách, finální směs ve válci se nijak výrazně neliší od ideálního složení, právě za předpokladu celkového obohacení v sání. Samozřejmě nastavení přesně v tomto režimu lze řešit pouze vstřikováním se zpětnou vazbou. U klasického šoupátkového karburátoru je množství vzduchu závislé na natočení plynové rukojeti a při akceleraci je nutné směs obohatit. Vysvětlení dojde dále u popisu karburátoru. Volnoběžný systém je často nastaven na chudší směs a má svůj vlastní okruh, stejně jako svůj okruh má i sytič....
1 reakcí na tento příspěvek nejde nastartovat motor
Proto jsem se ptal, jestli tam není nějaká fintička.
Taky musim sundavat nadrz, kdyz jsem ji sundaval uz asi po desaty behem par tydnu, tak jsem dal aspon delsi hadicky na benzin, aby se dala nadrz posunout na misto sedla a byl pristup na motor a karbce. Usetri se nejspinavejsi a potencialne nejnebezpecnejsi cast, vysroubovat par suchych sroubku od kapotaze uz je prkotina.
Mně se něco podobnýho stalo vloni (i když jsem jí nechodil startovat), taky jsem to uchlastal a po vyndání a očištění svíček, po předchozím sundání nádrže jsem zjistil, že ačkoli jsem baterku nabíjel celou zimu, tak je v baterkovým nebi. Musel jsem koupit novou. A bylo po problému, svíčky mám původní NKG.
...cestou se naštěstí dobila i baterka, takže pak už jsem startoval v pohodě
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |