hodlam si podle tohohle návodu: http://www.georgeb.wz.cz/vyhrivani.htm udelat vyhrivani ale vzhledem k tomu ze to vyhcazi na 2-5 A při dvou řidítkách tak mě zajímá jakej výkon má magneto v tomhle stroji jestli si takovejhle odběr můžu dovolit nebo ne... páč co by se stalo při přetížení by nebylo moc levný :(( :/ :marod: :puke:
1 reakcí na tento příspěvek Výkon magneta u Yuki125 - vyhrivani riditek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon magneta u Yuki125 - vyhrivani riditek
1 reakcí na tento příspěvek Výkon magneta u Yuki125 - vyhrivani riditek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon magneta u Yuki125 - vyhrivani riditek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon magneta u Yuki125 - vyhrivani riditek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon magneta u Yuki125 - vyhrivani riditek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon magneta u Yuki125 - vyhrivani riditek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon magneta u Yuki125 - vyhrivani riditek
zde velký článek o dynamách atd... http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=380
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon magneta u Yuki125 - vyhrivani riditek
aaischa píše: Číkus> elektrika pro mě problém neni vim jak to všecko udělat ale vzhledme k tomu že nemam servisní manuál ani nikdo taky na foru mi neporadil kde ho sehnat tak ty parametry vážně nemůžu zistit :(
zde velký článek o dynamách atd... http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=380
Sehnat nějaké podklady k motorkám tohoto dovozce je skutečně nemožné. Už jsem tady prosil o pomoc jednu naši motorkářskou kolegyni, která k nim má přístup, ale nedočkal jsem se ani odpovědi:polib si....Asi to tam mají přísné. A to jsem chtěl jen oficiální seřizovací hodnoty, když mi jeden "odborný" zástupce totálně rozštoloval motorku. *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon magneta u Yuki125 - vyhrivani riditek
1 reakcí na tento příspěvek Výkon magneta u Yuki125 - vyhrivani riditek
jinak klasické hefty budou lepší jak to co máš v odkazu ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon magneta u Yuki125 - vyhrivani riditek
Máš pravdu. Jsem autorem oné konstrukce a mám již dvě verze. Na Jawě mám vyhřívání, které jsem dokumentoval na webu a není tepelná izolace mezi závažíčkem a topným tělískem. Topí to hezky pokud je to zapnuté na větší výkon(LM317) Ovšem na Jawě mám alternátor 185W, tak s tím nemám problém.
Nově na Hondě mám již mezi závažíčkem a topným tělískem tepelněizolační gumu a závažíčko je přišroubováno šroubem M6. Tedy závažíčko je při jízdě studené a zde nedochází ke ztrátě tepla. Trubka řidítek tolik tepla neodvede už kvůli tomu, že hned vedle gripu je plastová krabička s ovladači a dál se už teplo moc nepřenese. Gumový grip převádí teplo poměrně dobře. U Hondy při teplotě okolo 15°C na vyšší stupeň vyhřívání už trochu pálí.
Takové jsou zkušenosti a časem tyto zkušenosti uvedu na webu a provedu nějaké objektivní měření(průběh teploty,průběh odebíraného výkonu atd.).