Jde mi spíš o to, že se mi tu zjevil lauf Termignoni pro ZX6R a sám mám V-Twin, tak jestli je zde v konstrukci rozdíl.
Co menší výrobci? Dělaj v tom nějakej konstrukční rozdíl?
Díky
Naposledy editováno 15.02.2010 11:26:28
1 reakcí na tento příspěvek Teorie konstrukce koncovky
Každej typ motorky bude mít rozdíly ať už v průměru vnitřní, venkovní trubky, tvaru nebo v délce atd. takže rozdíly tam stopro budou. Ono slovo Laděný není od ladit zvuk, ale ladit motor ( tuning )
1 reakcí na tento příspěvek Teorie konstrukce koncovky
a vykašli se na to, laďáky akorát otravujou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie konstrukce koncovky
3 reakcí na tento příspěvek Teorie konstrukce koncovky
zakladni rozdil je ve svodech a ty nejspis neresis protoze tam je rozdil jasnej hned:)
BTW vyfukem pomoci dvouvalci je celkem obtizne.. to v cem spociva vyhoda "otevreneho" vyfuku je totiz to ze je mensim odporem pro odchazejici spaliny, ve vysokejch otackach je lepsi kdyz je ten odpor malej .. taky vetsinou u 4valcu se ziska vyfukem nakej ten konik navic ... protoze jedou-a pouzivaji se hlavne nahore. u dvouvalcu nahore zadnej extra vykon neni, kdyz das pruchozi vyfuk dostanes v tom maximu kdyz jo dobre 2koniky.. ale v mensich otackach ti muze smes vylitat do vyfuku a pojede to vyrazne hur nez se serii.. ja mam vyfuky BOS.. primo na TL a kdyz se z vyfuku vynda ta tlumici vlozka motorka do nakejch 6-7tis skoro nejede...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie konstrukce koncovky
E: jinak samo jde jen o koncovku, nebo tlumič.....tlumič, silnič, speciální naástavec pro sestřelování policejních helikoptér :D
Naposledy editováno 15.02.2010 11:26:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie konstrukce koncovky
m8rinek>assassin> Díky za radu, uvidíme po brzdě, problém je, že na Hawka výfuk v rozumnym stavu neseženu a z Revere to prostě není ono :(.
ja myslim ze u vetsiny tlumicu co bys tam narouboval nepoznas rozdil ani v kladnem ani v zapornem smyslu.. asi bych zkusil cokoliv co bude po ruce..
E: pro případné prohlížeče :)) všimněte si, že je Hawk asi nejbastlenější motorkou světa :))). Asi dost velkej prostor pro vlastní kreativitu :D. Některý úpravy jsou supr:).
Naposledy editováno 15.02.2010 11:31:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie konstrukce koncovky
assassin>BTW vyfukem pomoci dvouvalci je celkem obtizne.. to v cem spociva vyhoda "otevreneho" vyfuku je totiz to ze je mensim odporem pro odchazejici spaliny, ve vysokejch otackach je lepsi kdyz je ten odpor malej .. taky vetsinou u 4valcu se ziska vyfukem nakej ten konik navic ... protoze jedou-a pouzivaji se hlavne nahore. u dvouvalcu nahore zadnej extra vykon neni, kdyz das pruchozi vyfuk dostanes v tom maximu kdyz jo dobre 2koniky.. ale v mensich otackach ti muze smes vylitat do vyfuku a pojede to vyrazne hur nez se serii.. ja mam vyfuky BOS.. primo na TL a kdyz se z vyfuku vynda ta tlumici vlozka motorka do nakejch 6-7tis skoro nejede...
silne zalezi na tom, akemu dvojvalcu pomahas vyfukom. kedy velmi davno som mal vt600 shadow na ktoru som nacapil dg hard crome vyfuk, vyrobil K&N filter a zmenil trysku a ihlu v karburatore. moto bola na brzde a ziskala 25% vykonu oproti neupravenej verzii (co bolo uzasnych 45 koni - ci kolko - na kolese ).
Blackadder>silne zalezi na tom, akemu dvojvalcu pomahas vyfukom. kedy velmi davno som mal vt600 shadow na ktoru som nacapil dg hard crome vyfuk, vyrobil K&N filter a zmenil trysku a ihlu v karburatore. moto bola na brzde a ziskala 25% vykonu oproti neupravenej verzii (co bolo uzasnych 45 koni - ci kolko - na kolese ).
no ono to moje TL s tima kuchlejma tlumivkama treba na brzde ve spicce da taky vic nez serie, co je to platny kdyz to nejede v mem "oblibenem" pasmu :)
dvouvalce jsou proste na vyfuk nachylnejsi, u R4 staci naka derava roura... ale co se tyka koncovky tak to zas nebude tak tragicky...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie konstrukce koncovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie konstrukce koncovky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie konstrukce koncovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie konstrukce koncovky
Veverko, že ty jsi místo učení chodil za školu louskat ořechy. Výkon je vyjmenované slovo po V ( výtok,výfuck, výkon atd. ) proto je tam Y.
Ladis1>[quote]Veverka1>assassin> Nesouhlasím s tím že ti otevřená koncovka přidá na víkonu, spíše naopak že ubere na víkonu ale přidá od spodu.
Veverko, že ty jsi místo učení chodil za školu louskat ořechy. Výkon je vyjmenované slovo po V ( výtok,výfuck, výkon atd. ) proto je tam Y.
Tak ted jsi tomu dal.
Veverka1>assassin> Nesouhlasím s tím že ti otevřená koncovka přidá na víkonu, spíše naopak že ubere na víkonu ale přidá od spodu. Ve vysokých otáčkách motor potřebuje spětné rázy ne? Takhle sem si vždycky myslel že to funguje a potvrdilo se to i u mě v praxi. A to jsem dokonce zkoušel několikrát přehazovat výfuky abych porovnal rozdíl. A řekl bych že vrch se nijak nezlepšil možná spíše horší ale střední a hlavně nízké otáčky jsou mnohem lepší.
myslim ze je to prave naopak.. ve vysokejch tockach nema cas vylitat smes do vyfuku, ta je rada ze se dostane do valce, proto je ve vysokejch tockach dobry kdyz ma sani i vyfuk co nejmensi odpor... v nizkejch to tak neni proto se dela promena dylka sani.. v nizkejch dlouhe sani.. a privera ve vyfuku, v nizkejch je privrena...
Riddick>pepek9> divné, já to cítil jinak... Papírově to dokázat nemohu, ale bylo mi jasně citelný, že se motorka lépe vytáčí až do červeného.
V2 je na vyfuky celkem haklivy, respektive ze na ne ruzne reaguje.. prave proto ze u V2 jde o nizke otacky... treba RSV pojedou s hodne "pruchozima" vyfukama dobre, dole stejne nic moc a nahore muze bejt znat narust...