Tak jen kliknete prosim.Nechci se hadat,pripadne prosazovat svuj nazor.
Myslim ze anketa sama vyvrati to co vetsina z vas tvrdi.
Naposledy editováno 06.02.2010 10:14:40
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
Sleeper1>Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z domněnky, že přežije na supersportu...
imho
dveste koni do zacatku pod prdel zadny problem rikam to furt!!!
Je to o hlavě!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
NoFear4>Je to o hlavě!
Jo, tahle hláška je nejvíc, kor když to nějakej truhlík nakuká mladý buchtě, co neseděla ani na fichtlu...
Hele ať si každej dělá co chce. Jezdím navštěvovat kámoše do rehab. centra v Kladrubech a tam si člověk mrtě uvědomí, že zdraví je fakt jen jedno...!
NoFear4>dveste koni do zacatku pod prdel zadny problem rikam to furt!!!
Je to o hlavě!
Tak v tomhle máš synku 100 procentní pravdu ! Je to o hlavě.
S kamarádem jsme dokonce nedávno vedli řeč,jestli je lepší začínat na "slabší" -třeba
Suzuki Bandit 650 nebo rovnou na - třeba litrovém 150k Fazeru.
Tak ten Bandit asi bude vhodnější.Ale pro toho,kdo začne rovnou na tom,
příkladně nadupaném Fazeru,a bude k němu přistupovat s patřičným respektem a s rozumem v hrsti,tak pro toho bude přestup na jakuokoliv jinou motorku,třeba na toho Bandita, podstatně jednodušší,než třeba přestup z Bandita na Litrového Fazera.
Na té slabší si totiž zvykne přidávat plyn směle i v náklonu,při prudším podřazování se také nic moc neděje a tyhle návyky se mohou stát, při přechodu na vyšší kubaturu,osudné.
Ale zase by to měla jistit hlava.
NoFear4>dveste koni do zacatku pod prdel zadny problem rikam to furt!!!
Je to o hlavě!
Tak za prvé, "není to o hlavě". O hlavě může být třeba povídka, film, článek v novinách apod. Správně česky je "záleží na hlavě", nebo ještě lépe, "záleží na tom, co má kdo v hlavě".
Za druhé, ty otázky jsou manipulativní.
Za třetí, i když to má začínající jezdec v hlavě v pořádku, nemusí silnou motorku zvládnout, protože ještě nemá vyvinuty požadované reflexy, a tak se může snadno dopustit chyb jako nezvládnutý rozjezd (velmi nebezpečné např. v situace, když se při vjezdu na hlavní potřebuje rychle "trefit" do díry mezi projíždějícími auty". Dále je to i brzdění, podřazování apod. Zkrátka a dobře, vždy je lepší začínat na něčem slabším. Už tady o tom několikrát pár lidí psalo - jak si pořídilo silnou motorku, a natolik se s ní trápili, že neměli z jízdy žádný požitek, takže raději přešli na slabší.