globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
 
6.2.2010 v 10:12
temat co je vhodne koupit do zacatku je tu mraky,kazdy ma na to jiny nazor.
Tak jen kliknete prosim.Nechci se hadat,pripadne prosazovat svuj nazor.
Myslim ze anketa sama vyvrati to co vetsina z vas tvrdi.


Naposledy editováno 06.02.2010 10:14:40
Anketa: Z ceho plyne pro zacinajiciho nejvetsi nebezpeci?
váha motorky
1%
12
výkon motorky
5%
41
top speed motorky
0%
3
obsah motorky
0%
2
typ motorky
0%
2
nezkusenost nezavisle na typu motky
62%
523
jeho vlastní hlava
31%
264

Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

14.2.2010 v 18:31 | Nahoru | #91
Holt motorku rozjede kdejaký blbec ale zastavit to už chce fištrona

(reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

14.2.2010 v 22:08 | Nahoru | #92

Hondza>Dave81> Já teda souhlasím s tím, že na motorky by se mělo postupně. Ale asi je trochu jiná situace u holek - ony zjistí, že se jim motorky líbí až v pozdějším věku, většinou když začnou s klukem jezdit jako batoh a pak to chtěj vyzkoušet taky. Ale už nemaj čas si projít všema těma pinckama a Jawkama.. Navíc ony začínají postupně na čemkoliv, ať už maj pod sebou mašinu silnou nebo slabou - prostě pomaličku polehoučku přidávaj. Nejdou na to tak zběsile a vydrží jezdit dlouho pomalu i na silných bestiích. Nějak nejsou tolik soutěživý. Takže většinou řeší úplně jiný rizika než chlapy - nejde o sílu motorky, ale většinou o výšku, váhu, ovladatelnost, krásu atd..
Podle mě většinou holky "jezdí hlavou" a to víc než kdejaký zkušený kolíci..


Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

26.2.2010 v 22:56 | Nahoru | #93
Kdepak, největší problém je v hlavě, protože se jezdí bezhlavě a z toho pak vzniknou nehody pohlavní...

(reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

26.2.2010 v 23:15 | Nahoru | #94

SCANDAL>největší nebezpečí pro začátečníky je seznámení s motorkáři.cz



Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

27.2.2010 v 22:18 | Nahoru | #95
Hele je to fakt tezke rozhodovani...Na cem zacit?ptas se? Logicky na slabsim brcku! Ale myslim si ze i tak dost lidi tady nesedelo hned na rakete typu supersport a jsou ...nebo spis nejsou!Jde to s dobou.Zacnes na Stadionovi a umiras na CBR 1000RR. Neni to jedno? Je to podle me takhle. Ziskas nejak 100kc a vis ze moc parady za to nebude.Ale pozor..!Najednou jsi nekde prisel k milionu a..? Zacne tanec!====== Mas pionyrka...jdes na vychazku!Ale pozor...! casem sednes na supersport a..? Zacne zase ten tanec! Treba blby prirovnani ale podstata toho cloveka je stejna! Reknu Ti to asi tak..Mel jsem slabsi motku potom jeste jednu potom se to nedalo a sel jsem do japona. 1..2..3..a ted ctvrtej stroj a sam na sobe pozoruju ze i ja se casto pristihnu neporazenej a vitez ve vsech momentech. Chyba!!! Tady to zacina ..a tady bohuzel i konci!!! Udelej si o tom sam svuj nazor ale nejsem zase tak daleko od pravdy. Neminim zde nikoho poucovat ani nabadat k opaku ale zamysli se co jsem timto slohovym ukolem vlastne vyjadril!

1 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

8.3.2010 v 22:07 | Nahoru | #96
Myslím že základ je se nebát se motorky ale mít neustále respekt. Jak přestaneš tak ležíš. Další problém je v začátečnících kteří se snaží stačit ostatním ale zároveň i v těch co už maj nějakej ten tisíc odjetej a to v tom že se jim snaží ukázat záda. No a VŮl - ten kdo se jim na ně snaží dejchat.

Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

12.3.2010 v 14:08 | Nahoru | #97
Začatečnik ma mět moto pomalou tak do 50km h.Mé začatky na mopedu S 11.Klopim zatačky kolem řeky asi 45km h proti mě to samo ale na fichtlu neveděli jsme o sobe,taktak jsm uhl.Nic se nestalo.Jindy,jedu si tak 40 najednou kanal bez vika prednim kolem do kanalu kotrmelec a jen doktor na chirdě to trochu pošil.Na pincku ten uz jel aji 60,jedu si to tak s chaty opivněné a usnul sem,najedno rana a zbudim se na plotě hlavo dule pouze ze zlomenym nártem.Ještě par karambolu bylo.Clovek se musi omlátit pek zjisti že to bolí a začne použivat mozek.Mět tenkrat něco rychléjšiho tak tady davno nejsu. Lepši je byt v 10 doma než v 9 na ARU.

(reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

12.3.2010 v 17:26 | Nahoru | #98

NoFear4>dveste koni do zacatku pod prdel zadny problem rikam to furt!!!
Je to o hlavě!


Tak v tomhle máš synku 100 procentní pravdu ! Je to o hlavě.
S kamarádem jsme dokonce nedávno vedli řeč,jestli je lepší začínat na "slabší" -třeba
Suzuki Bandit 650 nebo rovnou na - třeba litrovém 150k Fazeru.
Tak ten Bandit asi bude vhodnější.Ale pro toho,kdo začne rovnou na tom,
příkladně nadupaném Fazeru,a bude k němu přistupovat s patřičným respektem a s rozumem v hrsti,tak pro toho bude přestup na jakuokoliv jinou motorku,třeba na toho Bandita, podstatně jednodušší,než třeba přestup z Bandita na Litrového Fazera.
Na té slabší si totiž zvykne přidávat plyn směle i v náklonu,při prudším podřazování se také nic moc neděje a tyhle návyky se mohou stát, při přechodu na vyšší kubaturu,osudné.
Ale zase by to měla jistit hlava.

Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

12.3.2010 v 20:27 | Nahoru | #99
Z vlastni zkusenosti bych dnes radeji zacinal na sestce nez na jawe..jawu jsem mimo silnici poslal nekolikrat protoze nebrzdila a jak to clovek naklopil tak uz se valel, zato fazer to zatacelo presne kam jsem chtel brzdilo to a kdyz jsem za to prvni mesic netahal tak byla mirna jak jawicka, pomalu jsem zkousel co umi, a po 2 sosnovych uz sem si na ni dost jisty..ale nerikam ze kdyby byla driv prilezitost, tak ze bych nechtel zacit na dvace, ale jawu uz nikdy!!

Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

13.3.2010 v 17:35 | Nahoru | #100
HOld každý je strujcem svého štěstí. Jawa jede jawa sedi kdo ma jawu ten si medi.O Hondě to plati taky.

1 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

14.3.2010 v 00:29 | Nahoru | #101
Čet jsem hezký přirovnání, a myslím, že na začátky na motorce se hodí taky:

Každej začíná s plným pytlem štěstí a prázdným pytlem zkušeností.
Vtip je v tom, naplnit ten druhej pytel dřív, než mu dojde ten první.

Silná motorka do začátku znamená podle mě jenom to, že se z toho prvního pytle rozhazuje víc, než je nutný. Sice to nemusí nutně znamenat průser, ale rozhodně to pro průser vytváří předpoklady

Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

26.3.2010 v 14:26 | Nahoru | #102
po prvním pruseru si to uvědomi většina pokud to přežije.

(reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

26.3.2010 v 20:11 | Nahoru | #103

masertds>Myslím že základ je se nebát se motorky ale mít neustále respekt. Jak přestaneš tak ležíš. Další problém je v začátečnících kteří se snaží stačit ostatním ale zároveň i v těch co už maj nějakej ten tisíc odjetej a to v tom že se jim snaží ukázat záda. No a VŮl - ten kdo se jim na ně snaží dejchat.



Není co dodat...

k-h600

Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

10.4.2010 v 17:39 | Nahoru | #104
Tímto si vás dovoluji upozornit
na svým způsobem jedinečnou akci motorkářů v ČR

Reflexní víkend ČR 2010, 21.-23.května.2010

www.motorkari.cz/detail-akce/

Diskuze probíhá

www.motorkari.cz/forum-detail/

k-h600

Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

30.4.2010 v 03:15 | Nahoru | #105
Podle mě je důležitý mít respekt z motorky,ale nebát se a ti sráč*,co si po pár jízdách v motoškole koupí litra,balí na ně buchty a jezdí jako šupáci, jsou největší mamrd*.Každej motorkář začínal na Jawě a pokračoval kubatúrama nahoru,začíná se od nuly

Naposledy editováno 30.04.2010 17:44:45

Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

30.4.2010 v 08:30 | Nahoru | #106
Největší nebezpečí je když si bude číst Tvoje namistrovaný příspěvky

Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

30.4.2010 v 17:44 | Nahoru | #107
A tím narážíš na koho chlape?

(reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

24.5.2010 v 01:39 | Nahoru | #108

Hondza>Dave81> Já teda souhlasím s tím, že na motorky by se mělo postupně. Ale asi je trochu jiná situace u holek - ony zjistí, že se jim motorky líbí až v pozdějším věku, většinou když začnou s klukem jezdit jako batoh a pak to chtěj vyzkoušet taky. Ale už nemaj čas si projít všema těma pinckama a Jawkama.. Navíc ony začínají postupně na čemkoliv, ať už maj pod sebou mašinu silnou nebo slabou - prostě pomaličku polehoučku přidávaj. Nejdou na to tak zběsile a vydrží jezdit dlouho pomalu i na silných bestiích. Nějak nejsou tolik soutěživý. Takže většinou řeší úplně jiný rizika než chlapy - nejde o sílu motorky, ale většinou o výšku, váhu, ovladatelnost, krásu atd..
Podle mě většinou holky "jezdí hlavou" a to víc než kdejaký zkušený kolíci..



díkes , to bylo od Tebe hezký ..

Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

7.7.2010 v 19:22 | Nahoru | #109
Myslim, ze se musi postupne hlavne kvuli vaze. Ja nemam s vahou problem, ale pamatuji si jak jsem od 14ti let sel nahoru - Stadion asi 60 kg, 50tka Aprilia skutr 100 kg, Honda Sh300i 170 kg, CBF600S 220 kg. Vzdy byl postup nahoru sakra citit a prvnich 1000 km jsem s tim nikdy nebyl srostly. A to mam sam 100 kg a merim 190 !
Zadne holce bez zkusenosti bych rozhodne nedoporucil vse preskocit a jit hned na sestku. Vaha je myslim pro 45 kilovou mouchu jeste daleko vic znat a riskuje pady na miste a pri manevrovani. Pokud by mela zacit, myslim ze na skodu neni neco jako Honda VTR 250. Ma to asi 160 kg a 22 kw. Po 5.000-10.000 km s tim babovka sroste a prechod na sestku je pak OK.

Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

26.7.2010 v 03:45 | Nahoru | #110
Podle mě je také zapotřebí aby respektovalo okolí motorkáře:
"Jen ať si jede dárce orgánů" a najedou svejma luxusníma bourákama do středu silnice.
Myslím, že takováto situace panuje na silnicích. Kolik motorkářu mělo Vážnou dopravní nehodu
kvůli své chybě a kolik kvůli bezohledným řidičům 4 a více kolových strojů?

Já osobně když vidím ve zpětném zrcátku motorku, tak se slušně uhnu ke straně a ještě mi za to slušně poděkujou. Vždy mi bleskne hlavou myšlenka, že to může být který koliv můj známý.

1 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

5.8.2010 v 10:22 | Nahoru | #111
Ti co tady mluví o hlavě, by s ní měli začít myslet. Che tu dával příklad od "letectva" a nebyl daleko. Hlava je jen počítač co zpracovává relativní vjemy "čidel"(očí, Gček při brždění a akceleraci, odstředivý síly atd). Nikde v hlavě není jasná tabulka, váhy, rychlosti a brzdnýho účinku např. abys hned od začátku věděl přesný kalkuly jak, kde a kdy. Je to prostě o zkušenosti, odhadu a návycích, vhodnejch reakcích na nečekaný podněty. Neříkám, že někdo musí zákonitě umřít bez zkušeností na supersportu, ale poměr maximální rychlosti, výkonu, poteciálu rámu a brzd oproti zkušenostem jdoucí k nekonečnu neskýtá jedinci mnoho výhledu do budoucna. Respektive hutnej výkon, hutná maximálka, hutný brzdy a nulový zkušenosti - rovná se koleda koleda Štěpáne ...
A několik lidí tady taky řeklo tu úžasnou pravdu ...završení mnoha životů mělo podobu věty ..." tý vole, po třech měsících a jak mi to už jde ! "

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

5.8.2010 v 10:27 | Nahoru | #112
t_freedom> Fšecko má nakonec i svý kladný stránky mrtvej blbec neznamená pro lidstvo fatální ztrátu

(reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

5.8.2010 v 12:14 | Nahoru | #113

Che>t_freedom> Fšecko má nakonec i svý kladný stránky mrtvej blbec neznamená pro lidstvo fatální ztrátu



když on to nemusí bejt vždy blbec(nezkušený, nebo ten to přecenil své síly není apriori blb)...chyby děláme všichni, neb je to v lidské povaze ... horší je to, že takový chybující sebou častokrát vezme i jiné a vždy způsobí trauma účastníkům krambolu a svým bližním.
Když ovšem vidím blba...arogance, bezohlednost, ostrá nebezpečná jízda(a všechny tyto pojmy jsou vždy relativní a každý má v posuzování hranice jinak položené) ...líto mi ho není...jen mám strach o sebe a jiný lidi na silnici...

zapomněli jsme taky zmínit jeden jasnej rys kterej je "mrtvolám" na dvou kolech vlastní ...nedostatek pokory.

(reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

5.8.2010 v 12:21 | Nahoru | #114

NoFear4>dveste koni do zacatku pod prdel zadny problem rikam to furt!!!
Je to o hlavě!



Tak za prvé, "není to o hlavě". O hlavě může být třeba povídka, film, článek v novinách apod. Správně česky je "záleží na hlavě", nebo ještě lépe, "záleží na tom, co má kdo v hlavě".

Za druhé, ty otázky jsou manipulativní.

Za třetí, i když to má začínající jezdec v hlavě v pořádku, nemusí silnou motorku zvládnout, protože ještě nemá vyvinuty požadované reflexy, a tak se může snadno dopustit chyb jako nezvládnutý rozjezd (velmi nebezpečné např. v situace, když se při vjezdu na hlavní potřebuje rychle "trefit" do díry mezi projíždějícími auty". Dále je to i brzdění, podřazování apod. Zkrátka a dobře, vždy je lepší začínat na něčem slabším. Už tady o tom několikrát pár lidí psalo - jak si pořídilo silnou motorku, a natolik se s ní trápili, že neměli z jízdy žádný požitek, takže raději přešli na slabší.

2 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

5.8.2010 v 12:48 | Nahoru | #115
Vy si tady ale pletete dve veci.Zvladnout a ridit silnou motorku dokaze i holka ktera nikdy nejela ani na kole.....,ale druha vec je jestli s tim dokaze jezdit tak aby se nevybourala.
A ja rikam ze dokaze,pokud projde dobrym kurzem a pomalu se vsechno nauci.
A to ze sebou muze trisknout vubec o nicem nevypovida,protoze sebou triskne kazdou chvili nekdo kdo je i Xkrat zkusenejsi nez ona zacatecnice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

5.8.2010 v 13:21 | Nahoru | #116

NoFear4>Vy si tady ale pletete dve veci.Zvladnout a ridit silnou motorku dokaze i holka ktera nikdy nejela ani na kole.....,ale druha vec je jestli s tim dokaze jezdit tak aby se nevybourala.
A ja rikam ze dokaze,pokud projde dobrym kurzem a pomalu se vsechno nauci.
A to ze sebou muze trisknout vubec o nicem nevypovida,protoze sebou triskne kazdou chvili nekdo kdo je i Xkrat zkusenejsi nez ona zacatecnice.



Mě zase příjde , že se pleteš ty , když máš dojem, že my se pleteme ...ale mě příjdou Repulsionovi argumenty ohledně reflexů, navyků a schopností docela logický ...
Jestli máš dítě ...proč mu nedáš do ruky letlampu ?
A ty dvě věci co píšeš ty si taky nějak protiřečej...tedy hypoteticky
...takže někdo kdo zvládá a umí řídit silnou motorku ...a vzápětí nedokáže jezdit tak aby se nevyboural(pokud pomineme chybu třetí osoby)...asi tu motorku nezvládá a neumí řídit ...ne? Nebo jak to vidíš ? (nezapomeň že vylučuju chybu někoho cizího...ať nedemagoříš )

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

5.8.2010 v 13:28 | Nahoru | #117
t_freedom> Posadil jsem mladou na ZX10 ikdyz nikdy neridila ani skutr a odvezla me 15km po okrsce bez nejmensich problemu.....co z toho plyne??

(reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

5.8.2010 v 13:29 | Nahoru | #118

Joyrider>Čet jsem hezký přirovnání, a myslím, že na začátky na motorce se hodí taky:

Každej začíná s plným pytlem štěstí a prázdným pytlem zkušeností.
Vtip je v tom, naplnit ten druhej pytel dřív, než mu dojde ten první.

Silná motorka do začátku znamená podle mě jenom to, že se z toho prvního pytle rozhazuje víc, než je nutný. Sice to nemusí nutně znamenat průser, ale rozhodně to pro průser vytváří předpoklady



AMEN

(reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

5.8.2010 v 13:33 | Nahoru | #119
NoFear4>
(seděl si za ní, takže v tom tak úplně "sama" nebyla - stabilita, nohy atd.)

Plyne z toho několik možných hypotéz: můžem je rozebrat ...

Ale ! důležitý je to co z toho neplyne - neplyne z toho to, že umí řidit a že se na tom líp naučí než na šlabší a lehčí mašině... to je snad jasný

(reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

5.8.2010 v 13:35 | Nahoru | #120

NoFear4>t_freedom> Posadil jsem mladou na ZX10 ikdyz nikdy neridila ani skutr a odvezla me 15km po okrsce bez nejmensich problemu.....co z toho plyne??



Nic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist