bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..zrychleni: Busa vs. zbytek
5.2.2010 v 16:16
Hodne se tady mluvi o jednotlivych motorkach, ale chtel bych vedet, jak je na tom ve zrychleni Busa proti zbytku sveta. Jde mi o dve veci:
1. pocit ze zrychleni
2. fakticke zrychleni
Prosim, aby psali pouze ti, kteri budto maji Busu nebo maji neco jineho a meli moznost primeho srovnani. Nejlepe dve motorky jedouci kolem sebe. A zrychleni z nuly, napr. ze stovky a napr. ze 200km/h.
Je uz vicemene jedno, jestli jde o starou nebo novou busu, rad si prectu oboji.

1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 17:29 | Nahoru | #61
se supersportama ji nikdo nesrovnava ani to nejde, hned od zacatku je to hypersport a bohuzel jedina odpoved na hayu byla zx12,ale ani busa ani ninja nikdy nebylyjako cestaky no tak asi tak.nekomu vyhovuje jako cestak nekomu jako sport.za mne je to sport na cestovani bych si vybral neco jineho treba fjr nebo neco podobneho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 17:36 | Nahoru | #62
adahaya> loni nebo predloni v Brne na motoskole nebo na volnym jezdeni s nama jezdil chlapik s Hayabusou... porad daleko vzadu a nadaval na tezkou ovladatelnost

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 17:42 | Nahoru | #63
adahaya> je mi jedno kolik vazi pilot, ta motorka tezka je a tim se diskvalifikuje zejmena z tech zatacek, ktere tu kdosi predtim vyzdvihoval jako rovnocennou partii pro Hayabusu....mylne.
To ze jsi skrtal vyfukem u SRADa je zvlastni, ja skrtal s Akrapem i se seriovym nejdrive kapotazi u alternatoru. Nicmene nechces tim rici ze Hayabusa nema nizko seriovy vyfuk?!

K podvodku: pochopitelne vim ze ma nastavitelny podvozek, ale zkus ho nastavit tak, aby ti motoka pod akceleraci znatelne "neklekla". Zvlast s tvou vahou jsi v koncich. Prilis uzke nastaveni tlumeni (urcite alespon komprese) a pro tvou vahu jiste i mekka pruzina. Nenastavis "sportovne" ani SAG.

btw> Sam jsi Hayabusu zaradil mezi Hypersporty.

Citace z Wiki, napr o sportovnim kompromisu a cestovnejsim posezu:

Hyper sport
Hyper sport bikes, also known as hyperbikes, are very large-displacement sport bikes with a strong emphasis on top speed and acceleration. They are typically powered by motors displacing 1,100 cc (67.1 cu in) to 1,400 cc (85.4 cu in). Hyper sport bikes are bigger and heavier than super bikes, with wet weights generally between 550 lb (249 kg) and 600 lb (272 kg). The increased weight compromises racetrack capabilities such as braking and handling in favor of stability at speeds that can exceed 180 mph (290 km/h). This compromise also allows manufacturers to design much more comfortable rider ergonomics.
Examples include the Honda CBR1100XX, Kawasaki Ninja ZX-14, and Suzuki Hayabusa.

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 17:44 | Nahoru | #64

Skalda>adahaya> loni nebo predloni v Brne na motoskole nebo na volnym jezdeni s nama jezdil chlapik s Hayabusou... porad daleko vzadu a nadaval na tezkou ovladatelnost



Pochopitelne. V CEC s nama jezdil kluk s novou H. a prestoze mu to docela slo, tak nemel sanci na slusny cas. A navic si odrel vyfuky...

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 18:37 | Nahoru | #65

Raptor.1>Milý yeuope, pro hocha sedlajícího 2T 350ku Jawu bude jak pocitové, tak faktické zrychlení Hayabusy vpravdě ukrutné, to mi věř.


To teda jo

1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 18:57 | Nahoru | #66
Milý yeuope myslím, že po Jawce budeš vypadat na Buse přinejlepším takhle
Big bang theory, od dob přátel nejlepší sitcom

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 19:06 | Nahoru | #67

1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 20:02 | Nahoru | #68
skaldo mel sem vfr stejnou jako ty 5 sezon a nesnaz se mi namluvit,ze je lepe ovladatena nez busa,to bych se smichy asi roztrhl.nic proti vfr je to skvely stroj se kterym mam jen dobre zkusenosti,ale haya je ovladatelnosti a vlastne vsim krom pohodli mnohem lepsi asi tak

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 20:03 | Nahoru | #69
adahaya> dovolil bych si nevedet o tom, ze jsem ti neco namlouval

1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 20:11 | Nahoru | #70
no psal si ze v brne jezdil nekde vzadu typek a stezoval ze je tezka a neovladatelna,v tom pripade to bylo asi ridicem a ne motkou ni??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 20:46 | Nahoru | #71

hewlett>Off-topic: hmmm - dvanáct hrnků je zaprvé v modelech 760i a Li, nikoliv 750 a zadruhé, je to 6-ti litr.

Tohle nejni pravda, měl jsem tu čest vlastnit E32 - 750i z roku 1988 a byl to samozřejmě 12 válec o obsahu cca 5OOO ccm a výkonu 220 kW, vlastnil jsem i E38 - 750i z roku 1997 a to byl samozřejmě obsah cca 5400 ccm o výkonu 240 kW a taky dvanáctihrnec, momentálně vlastním E38 - 740i o výkonu 210 kW /jízdní vlastnosti včetně zrychlení hooooodně podobné mimo zvuku, který má samozřejmě osmiválec lepší/ novější modely sedmiček jsou značeny 750 a 760 a dvanáctka je jen ten šestilitr, na kterého momentálně šetřím. To jen tak pro úplnost aby bylo jasno, že to co je psáno v příspěvku je částečně kravina

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 21:02 | Nahoru | #72
adahaya> jo, to jsem psal... jakozto fakt. do jaky miry to bylo jezdcem a do jaky motorkou to nevim, ale pro predmet diskuze postaci, pokud to nebude vyhradne jen jezdcem, ne?

..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 23:16 | Nahoru | #73
Já nevím, že to někdo stále nepobírá Je přeci nad slunce jasné, že dlouhá a těžká mašina typu busy je minimálně tak dobře ovladatelná jako malý a lehký ss...

..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 23:22 | Nahoru | #74
šílenej fofr

Haybusa 500 HP

..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 07:32 | Nahoru | #75
Týýý jo,to je zas téma . ALE: Busisté nepíší,protože vědí

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 08:02 | Nahoru | #76

jirik.uchytil>Tohle nejni pravda, měl jsem tu čest vlastnit E32 - 750i z roku 1988 a byl to samozřejmě 12 válec o obsahu cca 5OOO ccm a výkonu 220 kW, vlastnil jsem i E38 - 750i z roku 1997 a to byl samozřejmě obsah cca 5400 ccm o výkonu 240 kW a taky dvanáctihrnec, momentálně vlastním E38 - 740i o výkonu 210 kW /jízdní vlastnosti včetně zrychlení hooooodně podobné mimo zvuku, který má samozřejmě osmiválec lepší/ novější modely sedmiček jsou značeny 750 a 760 a dvanáctka je jen ten šestilitr, na kterého momentálně šetřím. To jen tak pro úplnost aby bylo jasno, že to co je psáno v příspěvku je částečně kravina



pravda,přesně tak......měl jsem M5 /34/ ....a dodnes na to vzpomínám a je to 20 let


Název modelu: BMW 7 (E32) 750i V8
Kategorie: Sedan, Limuzína
Datum uvedení na trh: 1986
Řada: BMW 7
Vyráběn: 1986 - 1994
⇓ Karoserie, podvozek a další fyzické parametry vozidla
Rozměry (v x š x d): 4910 x 1845 x 1400 mm
Rozvor náprav: 2833 mm
Počet dveří: 4
Počet míst: 5
Pohotovostní hmotnost: 1720 kg
Hmotnost bržděného přívěsu: 1900 kg
Objem zavazadlového prostoru (min./max.): 500 litrů
⇓ Motor, pohonná soustava vozu
Druh motoru: V-motor
Umístění motoru: vpředu podélně
Příprava směsi: vícebodové vstřikování
Přeplňování: není
Zdvihový objem: 4988 ccm
Počet válců: 12
Počet ventilů: 24
Poháněná náprava: zadní

Naposledy editováno 08.02.2010 08:05:27

..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 09:52 | Nahoru | #77
V lednovém Motohouse je srovnání Busy, nějaké sériové šestky a něčeho z WSBK. Jestli si vzpomenu, tak pro prdel naskenuju tu stránku a mrsknu ji sem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 10:26 | Nahoru | #78
k těm testům na str.1 - o ničem nevypovídaji. je to subjektivní věc, která se mění s proměnnou a tou je hmotnost a zkušenost jezdce.

test např. Motorradu se tedy může lišit od testu jinýho časopisu. uvedený údaje mi přijdou zcestný a zavádějící ne-li přímo "vyžádaný" nějakym prodejcem určitý značky motorek

stejně na tom teď bude nejlíp nový bmw s1000rr který natrhne prdel čemukoliv co se na silnicích momentálně pohybuje

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 10:36 | Nahoru | #79
Dolík....> zrychleni pri rozjezdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 10:37 | Nahoru | #80

peteFZet>k těm testům na str.1 - o ničem nevypovídaji. je to subjektivní věc, která se mění s proměnnou a tou je hmotnost a zkušenost jezdce.



To neni az tak pravda, od 100mph zadnou zkusenost nepotrebujes a hmotnost jezdce to nijak vyrazne neovlivnuje. To by se pak nemuselo srovnavat nic.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 11:07 | Nahoru | #81
Bubrak ZX10R> ale jo, ať si každej srovnává co uzná za vhodný

hmotnost hraje roli, to je přeci neoddiskutovatelná veličina, která zatěžuje motorku ať už má 5 a nebo 180 koní...

možnost je, nevim jestli to jde, měřit zrychlení na brzdě kdyby člověk stál vedle motorky a držel se jen heftu s plynem, tomu by se dalo pak trošku věřit...

nevim ale jestli je možný měřit rychlost (km/h) na brzdě
takže možná plácám blbosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 11:15 | Nahoru | #82

peteFZet>Bubrak ZX10R>

hmotnost hraje roli, to je přeci neoddiskutovatelná veličina, která zatěžuje motorku ať už má 5 a nebo 180 koní...



Roli hraje, ale kdyz das stejnyho cloveka na 2 motorky, tak kazda bude akcelerovat s podobnym rozdilem at ten clovek ma 70 nebo 100 kg. Samozrejme pro priklad na Buse ma narust hmotnosti jezdce asi mensi vliv nez na ZX10R, ale porad ne tak markantni, podle me.

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 12:34 | Nahoru | #83
Bubrak ZX10R> jo to jo,
ale test z jednoho časopisu se bude lišit od testu z jinýho časáku,
právě proto že jeden redaktor má 100 kilo a druhej 50 i s postelí

..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 15:31 | Nahoru | #84
A ti, kteří se na takto šíleně zrychlujících motorkách neudrží, pro ty existuje Ariel Atom, či KTM X-bow.

1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 16:10 | Nahoru | #85
Největší zrychlení? Zkus si dát 5 krušovickejch piv a pak uvidíš takový zrychlení až poběžíš na hajzl, že i hayabuzna bude šnek proti tobě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 16:18 | Nahoru | #86
Alex_de_Large>V tom případě ještě větším žihadlem je jedna šaratice...

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 16:42 | Nahoru | #87

jirik.uchytil>Tohle nejni pravda, měl jsem tu čest vlastnit E32 - 750i z roku 1988 a byl to samozřejmě 12 válec o obsahu cca 5OOO ccm a výkonu 220 kW, vlastnil jsem i E38 - 750i z roku 1997 a to byl samozřejmě obsah cca 5400 ccm o výkonu 240 kW a taky dvanáctihrnec, momentálně vlastním E38 - 740i o výkonu 210 kW /jízdní vlastnosti včetně zrychlení hooooodně podobné mimo zvuku, který má samozřejmě osmiválec lepší/ novější modely sedmiček jsou značeny 750 a 760 a dvanáctka je jen ten šestilitr, na kterého momentálně šetřím. To jen tak pro úplnost aby bylo jasno, že to co je psáno v příspěvku je částečně kravina


Já zas šetřim na nový slipy, včera sem si dal těch 5 krušovic a nějak sem to nestih...

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 16:57 | Nahoru | #88

Dancer>Alex_de_Large>V tom případě ještě větším žihadlem je jedna šaratice...



Pane kolego, nedelejte nam z toho tady Gastro koutek.

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 18:35 | Nahoru | #89

peteFZet>Bubrak ZX10R> ale jo, ať si každej srovnává co uzná za vhodný

hmotnost hraje roli, to je přeci neoddiskutovatelná veličina, která zatěžuje motorku ať už má 5 a nebo 180 koní...

možnost je, nevim jestli to jde, měřit zrychlení na brzdě kdyby člověk stál vedle motorky a držel se jen heftu s plynem, tomu by se dalo pak trošku věřit...

nevim ale jestli je možný měřit rychlost (km/h) na brzdě
takže možná plácám blbosti


Měřit zrychlení na brzdě lze, ale vyjde z toho leda kravina. Rozhodně ne objektivní výsledek.

1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek

8.2.2010 v 18:41 | Nahoru | #90
Stejne mi pripada, ze nektera temata jsou tu zakladana umele a umyslne, jen aby se tu neco delo.

Preci neni mozny, aby otazky tohoto typu (od yeuyopa) byly mysleny vazne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist