globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 660 californian
17.1.2010 v 16:08
Mě by zajímalo jestli by tato jawka měla u motorkářů šanci na úspěch, přežila by na trhu, pokud by se vzráběla?
Ale želbohu je to enem studie na kousku papíru. :
[URL=
Anketa: Líbí se Vám tato studie?
ano
79%
149
ne
16%
31
možná bych jí koupil
5%
9

Jawa 660 californian

17.1.2010 v 19:35 | Nahoru | #31
zadní blatník chrom, přední trochu přiříznout, a na motor aspoň imitací žebrování, pak by to šlo

(reakce na) Jawa 660 californian

17.1.2010 v 19:39 | Nahoru | #32

Wario>retro motorky byla jediná cesta jak ven z jawácké krize (oživení 500OHC , Perák , californian atd ) , bohužel docela zaspali ...

Pro zajímavost Triumphu hlavě díky retro modelů stoupá zisk a prodejnost i době "krize" oproti minulým rokům a to na všech kontinentech .



Jsi taky myslím
Ale jsou to chuji, tak dojebat ikonu.....

Jawa 660 californian

17.1.2010 v 19:46 | Nahoru | #33
Konečně pěkná Jawa.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian

17.1.2010 v 19:50 | Nahoru | #34
když už sem se s tim dělal, tak to tu tim taky zaplevelim

Jawa 660 californian

17.1.2010 v 20:05 | Nahoru | #35
Až začne dělat Jawa dvouválce do V tak nekoupím nic jinýho.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian

17.1.2010 v 20:32 | Nahoru | #36
Sny jsou pěkné ale stále jsou to jen sny.
Realita s Jawou je někde uplně jinde.

Ten italskej návrh je opravdu pěknej ale pokud by se čirou náhodou ještě jawa o něco pokusila tak tipuju že to bude výtvor jako je tady obrázek s tím dvojválcem Lifan
To už by bylo lepší aby to fakt zavřely než takovou ostudu.

R.I.P.

(reakce na) Jawa 660 californian

17.1.2010 v 20:40 | Nahoru | #37

Yankee_BiG>Sny jsou pěkné ale stále jsou to jen sny.
Realita s Jawou je někde uplně jinde.

Ten italskej návrh je opravdu pěknej ale pokud by se čirou náhodou ještě jawa o něco pokusila tak tipuju že to bude výtvor jako je tady obrázek s tím dvojválcem Lifan
To už by bylo lepší aby to fakt zavřely než takovou ostudu.

R.I.P.


Je to fuck divný výtvor, zadní část to hnusnou jak lucyfer cypa

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian

17.1.2010 v 22:28 | Nahoru | #38
Dokud jawa nebude mít kvalitní českej motor, nikdy to nebude jawa. Dovede si někdo představit, že by triumph, nebo moto guzzi kupovali u někoho motory? to by dávno byly tam, kde je dnes jawa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 californian

17.1.2010 v 22:32 | Nahoru | #39

Dave81>Dokud jawa nebude mít kvalitní českej motor, nikdy to nebude jawa. Dovede si někdo představit, že by triumph, nebo moto guzzi kupovali u někoho motory? to by dávno byly tam, kde je dnes jawa.



BMW dělá mofory v číně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 californian

17.1.2010 v 22:34 | Nahoru | #40
aifel202> No jo, ale jsou to motory BMW, nikde nic nekoupili, jen to vyráběj v číně, v továrně BMW. S tim problém vůbec nemám, to je něco úplně jinýho, než aby se vykašlali na výrobu motorů a koupili něco z číny či odkudkoliv odjinud.

(reakce na) Jawa 660 californian

17.1.2010 v 22:43 | Nahoru | #41

Dave81>aifel202> No jo, ale jsou to motory BMW, nikde nic nekoupili, jen to vyráběj v číně, v továrně BMW. S tim problém vůbec nemám, to je něco úplně jinýho, než aby se vykašlali na výrobu motorů a koupili něco z číny či odkudkoliv odjinud.


Je to ROTAX.

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian

17.1.2010 v 22:46 | Nahoru | #42
Co já vim, tak BMW používal rotax v 1válci, ta motorka pro mě už nebyla BMW, to je pravda, ale tak pokud se jednalo o jeden model, aby doplnily celou výrobní řadu dá se to chápat, ale nechápu Jawu, která chce vyrábět motorky a neumí vyrobit jedinej motor, tim musej začít.

Jinak Jawa rotax už nepoužívá, ne? Možná se pletu, ale měl jsem za to, že 650tka byl rotax, ale 660tka je Minarelli

Naposledy editováno 17.01.2010 22:50:24

(reakce na) Jawa 660 californian

17.1.2010 v 22:50 | Nahoru | #43
Dave81> jinak pro bmw dělá mmotory Kymco na Taiwanu... myslim ze to je pro 800 a 650.

(reakce na) Jawa 660 californian

17.1.2010 v 23:06 | Nahoru | #44
No doufam ze k vyrobe tady tohoto nikdy nedojde. Vypada to jak nejaka cinska slatanina.
Ani ta jejich 650 se me nelibi.



Naposledy editováno 17.01.2010 23:13:56

(reakce na) Jawa 660 californian

17.1.2010 v 23:12 | Nahoru | #45

Wario>retro motorky byla jediná cesta jak ven z jawácké krize (oživení 500OHC , Perák , californian atd ) , bohužel docela zaspali ...

Pro zajímavost Triumphu hlavě díky retro modelů stoupá zisk a prodejnost i době "krize" oproti minulým rokům a to na všech kontinentech .



Si myslim to same. Jinak ta "italska" Califa se me libi i s tim motorem bez zebrovani. Otazkou zustava kolik by to stalo a kolik lidi by to koupilo. Myslim si ale ze by se klasicke retra prodavali lepe.

(reakce na) Jawa 660 californian

17.1.2010 v 23:49 | Nahoru | #46

Dave81>Co já vim, tak BMW používal rotax v 1válci, ta motorka pro mě už nebyla BMW, to je pravda, ale tak pokud se jednalo o jeden model, aby doplnily celou výrobní řadu dá se to chápat, ale nechápu Jawu, která chce vyrábět motorky a neumí vyrobit jedinej motor, tim musej začít.

Jinak Jawa rotax už nepoužívá, ne? Možná se pletu, ale měl jsem za to, že 650tka byl rotax, ale 660tka je Minarelli



Jjj 650 rotax, 660 Minareli.
Ale já mluvil o rotaxu BMW, a né o JAWA 650 rotax

(reakce na) Jawa 660 californian

18.1.2010 v 11:23 | Nahoru | #47

fvp>Studie je to pekna, nicmene ve skutecnosti je to nerealne. Cena by byla minimalne stejna (podle me mnohem vyssi) jako u soucasne produkce Jawy (produkce je silne nadnesenej vyraz). Za cenu 160t a vejs by si tohle koupilo jen par nadsencu, stejne jako jejich 650. Pokud se Jawe nepodari, a zatim dela vsechno proto aby ne, udelat opravdu "masovku", tak se z tech sracek nevyhrabou...osobne si myslim, ze je cas aby to v Tynci uz definitivne zavreli.

Naprostej souhlas...myslím že měli už dost času něco prodejnýho vymyslet...bohužel

Jawa 660 californian

19.1.2010 v 11:45 | Nahoru | #48
motorka pekna,ale pri cenovy politice Jawy kdy dnesni modely prodavaj za 150000Kc,by tahle stala tak 170000-180000 a to si myslim ze uz by nikdo krom nejakeho nadsence nedal.
nehlede nato ze za +- 200000Kc se daji koupit podle meho lepsi motorky,jako je treba
Moto guzzi V7 classic,Triumph bonneville,scrambler nebo thruxton

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian

20.1.2010 v 00:27 | Nahoru | #49
Mě by zajímalo kolik z 93 hlasujících pro ANO by si jí koupilo!!!!
Typuji 12lidí.

(reakce na) Jawa 660 californian

20.1.2010 v 09:50 | Nahoru | #50

srsen600>Mě by zajímalo kolik z 93 hlasujících pro ANO by si jí koupilo!!!!
Typuji 12lidí.

to je poměrně dost né? když si vemeš že 1000 lidí by dalo ano a z toho by si ji koupilo 120 tak to je moc pěkný číslo.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian

20.1.2010 v 22:16 | Nahoru | #51
kdyby ta 660 calif stala do 150 tacu a v odpovidajici kvalite,tak by tam tech padesat lidicek, mozna nestihalo vyrabet.....i ja bych do ni sel..okamzite!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 californian

20.1.2010 v 22:22 | Nahoru | #52
nejtek> jenže ve stokusových sériích (hodně optimistický), se na tu cenu nedostane v odpovídající kvalitě nikdo...

(reakce na) Jawa 660 californian

21.1.2010 v 13:09 | Nahoru | #53
Vasili>
mam 650 rotax stylku vyrobni cislo asi 56 a najeto ma cca 9000km a krom toho ze si obcas palim podrazku o vyfuk, tak zadnej problem.
Kdyz jsem ji kupoval,tak jsem vazne asi posledni 3 noci nespal jestli delam dobre...
Po ujeti prvnich par kilometru jsem se zacal usmivat jak pekne jede a mam zni radost do dneska.....

Naposledy editováno 07.02.2010 09:39:19

Jawa 660 californian

24.1.2010 v 12:46 | Nahoru | #54
Když už motoscoot vyvíjí toho novýho velorexa,tak by moh postavit i tohletoho califa
Já ale nevim,proč se k tomuhle Jawa tváří tak macešsky,to je takovej problém postavit model 1:1 nebo na rám budoucí 660ky sportard nahňácat jinou nádrž a pár laminátovejch dodělků a dotáhnout to na výstavu ať si to lidi okouknou a pak by viděli sami jestli by do toho mělo cenu jít či ne.
Jawa je v takové situaci,v jaké je a měli by se stébla chytat a lézt nám lidem do zadku a né si hrát na hrdiny a věřit v zázraky toť můj názor

Jawa 660 californian

6.2.2010 v 18:47 | Nahoru | #55
ta první je pěkná, kdyby stála do 150tyček tak jí taky beru, ta druhá s tím motorem do V je takovej bastl...

(reakce na) Jawa 660 californian

6.2.2010 v 21:08 | Nahoru | #56
Dave81> řadovej dvouvál osmikilo dělá pro BMW Rotax

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian

9.2.2010 v 17:49 | Nahoru | #57
jestli to je nějaká ofiko studie tak se moc nevytáhli, je to jen vykradenej Triumph Bonneville

Jawa 660 californian

9.2.2010 v 17:55 | Nahoru | #58
pěkná, ale jako vzducháč by byůa hezčí.. prostě by to chtělo víc žeber a chromu

Jawa 660 californian

18.4.2010 v 10:31 | Nahoru | #59
Já osobně bych ten italskej návrh bral všema deseti kdyby byla za rozumnej peníz a rozumnej je u mě tak do těch 170 000, ale stejně je nemám tak že nic.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian

26.4.2010 v 22:11 | Nahoru | #60
Je krasna..... , Jawa jak ma byt, ze se toho navrhu nechyti... Motor se mi zda byt ok, k cemu taky "retro" zebra? Tohle je totiz presne motorka jak ma byt, bez tech vsech zbytecnejch plastu, okrasnych picovin, proste masina na takovy to kazdodeni jezdeni, pristupna, jednoducha. Bych ji bral hned, proc ji sakra nedelaj? Za takovou bych pustil i toho svyho Triumpha (Scrambler) do sveta.

Edit: proste v jednoduchosti je krasa...., to se i designu tyce.

Naposledy editováno 26.04.2010 22:13:02
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Starý motor Jawa Nezařazené Dajdo84 5 6.4.2021 v 10:48 Dolin
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené FiZzeR 58 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené Johny79 23 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené Bert-Jawatesty 12 1.6.2019 v 12:34 MartinED250
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené chmatak1973 4 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i


TOPlist