Přesedlal někdo z vás z malého GS báwa (F 650 GS/Dakar - jednobuch Rotax) na velké GS báwo (R 1100 GS, R 1150 GS/GSA, R 1200 GS/GSA)?
Pokud ano, rád bych se zeptal, jaké s tímto přechodem máte zkušenosti?
Co vám to dalo a co naopak vzalo (technicky i pocitově po stránce spokojenosti, jakož i finančně, z hlediska spolehlivosti, ovladatelnosti, servisu, pořizovacích a provozních nákladů...)?
Nelitujete toho kroku? Neslibovali jste si třeba od toho přechodu víc?
A neuvažujete někdo třeba o tom, že byste se vrátili zase zpět?
Nebo kdo sedláte velké GS báwo a malé jste předtím nikdy neměli, neuvažujete alespoň někdy o tom, že je pro vaše účely ten velký, drahý, těžký velkoobjemový dvouválec "předimenzovaný", něco jako kanon na vrabce?
Díky za názory a hlavně za cenné osobní zkušenosti.
Naposledy editováno 14.01.2010 12:59:13
2 reakcí na tento příspěvek Malé a velké GS báwo - jednobuch, boxer a zpět
Tak abych to s odstupem času i za sebe nějak zhodnotil nebo uzavřel...
U mne se nakonec konala pouze jednosměrná cesta od malého GS Báwa k boGSerovi. Našel jsem dobrého kupce na malé F 650 GS a dobrého prodejce na velké R 1100 GS, a jsem s "výměnou" malého GSa za velké GS Báwo navýsost spokojen!
Myšlenka o cestě zpět mě pak už hned od prvních jízd na R 1100 GS snad ani nikdy nenapadla, natož abych ji uskutečnil.
EDIT: vložení obrázku
Naposledy editováno 31.08.2011 15:00:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malé a velké GS báwo - jednobuch, boxer a zpět
Dovi 31.08.2011 píše:
Tak abych to s odstupem času i za sebe nějak zhodnotil nebo uzavřel...
U mne se nakonec konala pouze jednosměrná cesta od malého GS Báwa k boGSerovi. Našel jsem dobrého kupce na malé F 650 GS a dobrého prodejce na velké R 1100 GS, a jsem s "výměnou" malého GSa za velké GS Báwo navýsost spokojen!
Myšlenka o cestě zpět mě pak už hned od prvních jízd na R 1100 GS snad ani nikdy nenapadla, natož abych ji uskutečnil.
No, dneska už se nad tím musím trošku usmívat pod fousy, protože jak se říká - nikdy neříkej nikdy!
A je to přesně tak, jak kdysi zpívali V+W, že:
Nikdy nic nikdo nemá míti za definitivní
neb nikdy nikdo neví, co se může státi.
Řekne se třeba, že se to a to stane tak a tak
ono to pak dopadne docela naopak.
___
Ale konkrétně. Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou a s bagáží skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál... A že pro moje potřeby mi mírou vrchovatou a vlastně i lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
Rumunsko BMW R 1200 GS | Tom73x | 1 | 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL |
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
Centrovaní drátěných kol Praha BMW R 1200 GS Adventure | Navivai | 9 | 6.5.2024 v 16:15 FJRPEPA |