globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kaše v předním tlumiči, proč?
8.1.2010 v 22:47
Už podruhé (zase po dvou letech) měním olej v předních tlumičích a mám stejnou zkušenost jako minule. Starej olej v jednom tlumiči OK a ve druhým strašně černej a daleko hustší (minule to ale byl ten druhej tlumič, pokud sem si to poznamenal ovšem dobře). Tak sem udělal 2x proplach, ale stejně nic moc, pořád když vytékají poslední zbytky, tak je to špína (víc oleje sem neměl). Mám koupit ještě litrovku (do vidle dávám 0,3 l) a udělat ještě proplach? Říkám si, jestli abych tím, že teď ušetřím 300 nedal pak víc za repasi... Díky za rady a postřehy.
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Kaše v předním tlumiči, proč?

8.1.2010 v 23:04 | Nahoru | #1
určitě měníš i gufera vid nemáš třeba tu vidlici jeblou a nedostává seti tam bordel (tot můj názor ale asi blbost) takhle když to vylíváš je toho tam o hodně méně ?

Naposledy editováno 08.01.2010 23:05:36

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 00:37 | Nahoru | #2
Mišmaš> kdyby ji mel jeblou tak mu z toho chcije olej kdyby se tam dostaval bordel..

Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 01:59 | Nahoru | #3
spis tam bude asi nejaka usazenina, co se neproplachne dycky uplne, ale je to divny

Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 02:35 | Nahoru | #4
ze by honda?

1 reakcí na tento příspěvek Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 08:08 | Nahoru | #5
Čím to proplachuješ? Já pochopil, že olejem. Vem petrolej a pořádně to propláchni. Ten olej je moc hustý na proplach.

1 reakcí na tento příspěvek Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 08:19 | Nahoru | #6
Správná odpověď od Bakse! Propláchni to pořádně petrákem (já bych se nebál na tu chvíli ani technickýho benzinu), nech to pořádně vykapat a nalej olej.Nevypouštěj to spodem ale vyndej celou vidli z brýlí, pořádně s tím při proplachování zatřepej a vylij to vrchem. Olej veměnuj každou sezonu.Je to práce na chvíli a vidlím to udělá dobře. Nelej tam drahý oleje za 300 lahvičku ale kup si normální českej tlumičák za 75 litr (15W) a do něj kápni trochu motorovýho. Uvidíš, že to bude chodit stejně dobře (a možná líp) než na ten drahej.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 09:18 | Nahoru | #7
babajezi> ale kup si normální českej tlumičák za 75 litr (15W) a do něj kápni trochu motorovýho. Uvidíš, že to bude chodit stejně dobře (a možná líp) než na ten drahej. [/quote]
Ty woe si děláš prdel ???
Nálij tam rovnou ovocej sirup Ten je ještě levnějšíííí
Jestli šetříte až takhle !!!! tak se nedívím že motorkářu takhle ubejváááá nebo se zmrzačí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 09:33 | Nahoru | #8
gorkin: Nedělá si prdel. Takhle se normálně míchají tlumičové oleje do závodních motorek, na míru. Pokud se to mění každou sezónu, nic zvláštního se neděje. A ten český tlumičák opravdu vůbec není špatný!

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 09:41 | Nahoru | #9
1100Virago> Nooo v tomhle případě (kápni trochu) mi nepříjde jako echt míchání !!
Nechápu proč lidi vymýšli kraviny nějakým mícháním tlumičového s motorákem !!!
Ono asi někde v GARAGE jsou na tom líp !!!!Než někde kde ten tlumičový olej Vyvíjeji
Ale káždého věc !!!!

Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 09:42 | Nahoru | #10
Co to znamená český tlumičák

Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 09:47 | Nahoru | #11
to jsi nemohl myslet vazne,cos mu poradil...

2 reakcí na tento příspěvek Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 09:50 | Nahoru | #12
proč? má pravdu děláte kolem olejů moc vědu Tady se oháníte vývojem kdesi cosi ale doma si na pánev lejete nejlevnějí syntetickej hnus z Lidlu

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 10:07 | Nahoru | #13

illMedvědGuzzin>proč? má pravdu děláte kolem olejů moc vědu Tady se oháníte vývojem kdesi cosi ale doma si na pánev lejete nejlevnějí syntetickej hnus z Lidlu

svatá pravda,o tom něco vím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 10:11 | Nahoru | #14

illMedvědGuzzin>proč? má pravdu děláte kolem olejů moc vědu Tady se oháníte vývojem kdesi cosi ale doma si na pánev lejete nejlevnějí syntetickej hnus z Lidlu



Extra panenskej šikmovočko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 10:14 | Nahoru | #15

Ďuričko22>Extra panenskej šikmovočko



jo, a výrobce?

Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 10:15 | Nahoru | #16
myslím že výrobce v manuálu jasně píše,co se má kam lít,tak bych mu asi věřil a nepokoušel se kutit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 10:20 | Nahoru | #17
illMedvědGuzzin> mmmm...jeee....mmm...anglickej od...mmmm...Tesco

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 10:25 | Nahoru | #18

Ďuričko22>illMedvědGuzzin> mmmm...jeee....mmm...anglickej od...mmmm...Tesco



a jsme u toho koupíš si monini drahej jak pes a pak zjištíš že to je vyrobeno ze směsi olejů z EU - nebrat

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 10:26 | Nahoru | #19
Ďuričko22> tak to je jasná panenská směs rostlinných olejů,vagon soji a kýbl řepky.

2 reakcí na tento příspěvek Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 10:28 | Nahoru | #20
zpátky k cbf250 :)

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 10:31 | Nahoru | #21
illMedvědGuzzin> O téma musí pečovat zakladatel,mák tomu spoustu pomůcek haha

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 10:50 | Nahoru | #22

illMedvědGuzzin>zpátky k cbf250 :)

správně,vypláchnout naftou nebo petrákem,až to bude čistý,nechat pořádně vykapat a nalejt tam to,co píče výrobce a basta je to složitý?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 11:43 | Nahoru | #23

gorkin>babajezi> ale kup si normální českej tlumičák za 75 litr (15W) a do něj kápni trochu motorovýho. Uvidíš, že to bude chodit stejně dobře (a možná líp) než na ten drahej.


Ty woe si děláš prdel ???
Nálij tam rovnou ovocej sirup Ten je ještě levnějšíííí
Jestli šetříte až takhle !!!! tak se nedívím že motorkářu takhle ubejváááá nebo se zmrzačí [/quote]

Ne že bych nečekal že se nějaký odborník ozve Právě přemýšlím, jestli s tebou mám polemizovat na téma ovocného sirupu a českého tlumičáku (třeba Paramo ISO VG 15 nebo ze zahraničních třeba Mogul Silence 15 ISO VG 15; ISO 6743 HV; DIN 51 502 HVLP, ATESO za 90Kč.
Ale ty bys mě určitě zdeptal argumenty že takhle levný olej nemůže nikdy ve vidlicích Hondy fungovat.
Mě je to v podstatě jedno co si kdo do vidlic naleje.Jen mám trochu zkušeností a snažím se radit podle nich.A typy lidí co si myslí že fungovat může jenom to nejdražší taky znám.

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 11:44 | Nahoru | #24

Mišmaš>určitě měníš i gufera vid nemáš třeba tu vidlici jeblou a nedostává seti tam bordel (tot můj názor ale asi blbost) takhle když to vylíváš je toho tam o hodně méně ?


No minule tam byla jen polovina, ale nikde to nevyteklo...

PS: teď sem to neměřil

Naposledy editováno 09.01.2010 11:46:00

1 reakcí na tento příspěvek Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 11:44 | Nahoru | #25
Aha jak často se takovej olej mění? Abych něco neposral

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 11:45 | Nahoru | #26

baks>Čím to proplachuješ? Já pochopil, že olejem. Vem petrolej a pořádně to propláchni. Ten olej je moc hustý na proplach.



Toho se právě bojím, proplachovat to něčím jiným než tlumičovým olejem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 11:59 | Nahoru | #27

Mike70>Toho se právě bojím, proplachovat to něčím jiným než tlumičovým olejem



Podívej se prosím, co v tý vidlici je a z čeho to je. Přestaneš se bát

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 12:02 | Nahoru | #28

babajezi>Podívej se prosím, co v tý vidlici je a z čeho to je. Přestaneš se bát



Nahoře je například gufero a nevím jestli nafta nebo petrolej sou k němu dostatečně šetrný

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 12:03 | Nahoru | #29

klepátko>Aha jak často se takovej olej mění? Abych něco neposral


Doporučoval bych vyměnit olej ve vidlicích po první garanci protože se zabíhají a je tam samozřejmě kovový otěr. Potom podle typu a použití motorky. Já ho měním každou sezonu a u teréňáku dvakrát.

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

9.1.2010 v 12:21 | Nahoru | #30

Mike70>Nahoře je například gufero a nevím jestli nafta nebo petrolej sou k němu dostatečně šetrný

gufera vyměň taky,pokud jsi tam měl polovinu oleje a nevytekl,tak mě napadá jedině to,že tam máš olejožrouta obecnýho. Pokud to sákne,nemusíš si toho všimnout a deci ubyde jako prd,neboj se vlka nic a rozebírej,je to jednoduchý,to dáš
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou z těchto dvou motorek [1, 2] Honda CBF 250, Honda VTR 250 matej20 35 27.10.2023 v 16:12 Oki
aku moto na zaciatok pre nizsiu zen... [1, 2] Honda CBF 250, Honda CBF 125 J-Girl 37 1.9.2023 v 11:24 Metric
W5 suché mazivo na řetězy z Lidlu Honda CBF 250 Mike70 20 3.6.2023 v 09:08 Jerry_jr
CBF 250 zvuk motoru Honda CBF 250 nenazranej 13 9.9.2022 v 22:43 nenazranej
CBF 250 kontrola napínáku Honda CBF 250 nenazranej 6 25.8.2022 v 10:28 nenazranej


TOPlist