Naposledy editováno 07.12.2010 13:22:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !
jenže v lese máš čas se na to připravit - kdežto jakmile to někdo ve městě (jezdím na moto do práce dokud není nula) zahamstne předemnou, tak dám vždycky zadek naplno a předek co to jde - a stejně mi i tak často uklouzne (samo bez pádu )
Jednou jsem tak kvůli vlastní nepozornosti málem vletěl do auta zezadu - jel jsem plně naložený s kufry ve dvou do Vídně a dojížděl auto v cca 130 kmh. Zdravil jsem motorkáře u cesty a ohlížel se po nich. Jenže z vedlejší okresky vyjížděla celkem rychle sanitka s majáky, ale bez sirény a auto předemnou šlo prudce na brzdy aby ji pustilo. Kochal jsem se stojícími motorkami, zatímco jsem periferním pohledem viděl, že něco není v pořádku. Hned jsem šel po brzdách - zadní na fest (motorka už šla trochu na štorc) a předek taky na skoro na smyk... no zastavil jsem vedle toho auta, co jelo předemnou - oči div mi tím brždění nevypadly z důlku. Jsou to sice všechno krajní situace, ale prostě si rád brždění určuju sám a ne nějaké podpůrné systémy (ABS na přední brzdě ale na silnici uznávám).
Petr-RSV>mariano>
jenže v lese máš čas se na to připravit - kdežto jakmile to někdo ve městě (jezdím na moto do práce dokud není nula) zahamstne předemnou, tak dám vždycky zadek naplno a předek co to jde - a stejně mi i tak často uklouzne (samo bez pádu )
Jednou jsem tak kvůli vlastní nepozornosti málem vletěl do auta zezadu - jel jsem plně naložený s kufry ve dvou do Vídně a dojížděl auto v cca 130 kmh. Zdravil jsem motorkáře u cesty a ohlížel se po nich. Jenže z vedlejší okresky vyjížděla celkem rychle sanitka s majáky, ale bez sirény a auto předemnou šlo prudce na brzdy aby ji pustilo. Kochal jsem se stojícími motorkami, zatímco jsem periferním pohledem viděl, že něco není v pořádku. Hned jsem šel po brzdách - zadní na fest (motorka už šla trochu na štorc) a předek taky na skoro na smyk... no zastavil jsem vedle toho auta, co jelo předemnou - oči div mi tím brždění nevypadly z důlku. Jsou to sice všechno krajní situace, ale prostě si rád brždění určuju sám a ne nějaké podpůrné systémy (ABS na přední brzdě ale na silnici uznávám).
Myslim, že je to všechno jen o citu a zkušenostech, ať už běžně nebo při krizi. Ale nevim jak bych se tvářil na motorku, která by to "rozhodovala" za mě .... Prostě vim jak brzdit. Vim kdy kterou. Ať se technici Hondy nezlobí ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Skutr 125 Honda PS 125 | VlaHa | 1 | 10.6.2023 v 20:35 TaťusPájus |
Skutr 125 Honda PS 125 | VlaHa | 2 | 10.6.2023 v 14:18 Kohlstein |
chybové blikání + špatný start za s... Honda PS 125 | pakoc78 | 8 | 4.10.2022 v 21:15 pakoc78 |
Servisní interval Honda PS 125 | Mishellad | 2 | 12.8.2014 v 20:07 max03 |
valečky a řemen variatoru Honda PS 125 | petrjares | 12 | 17.9.2013 v 14:58 petrjares |