globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Duc duc 749
22.12.2009 v 13:41
Zdarek. Prisla zima a jelikoz roupama nevim coby tak vymejslim kraviny a zakoukal sem se do 749. Rika se ze jsou tyhle starsi dukati ctyrventily docela choulostivy na udrzbu a ze prej vyjde servisovani draz nez u normalni motorky. Tak me zajima jak je to ve skutecnosti. Necekam ze to bude jako s SVckem kde leju jen bejnzin a menim provozni kapaliny ale zase bych nerad dal kazdej rok 10000 za servis. Na kolik vas to tak zhruba rocne vyjde? Jeste je pak alternativa SS900 nebo jeste lip litra ale ty se spatne schanej a precijen to neni sportak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 16:18 | Nahoru | #1
SmokinCBR> rozdíl ve spolehlivosti je především v použítí jiných technilogií, u motorů desmoguattro jako je např v 748, 996 nebo M S4 dochází k poškození styčné plochy mezi vahadlem a vačkou, povrch je opatřený tvrdochromem a ten se někdy naruší, když se kašle na servis vadné vahadlo se nevymění tak časem dojde i na poškození samotné vačky, u motorů testastretta je již jiná technologie výroby a k opotřebení povrchů vaček a vahadel nedochází. co do samotného desma tak princip nuceného zavírání ventilů je samozřejmě stejný ať jde o desmodue, desmoquattro nebo desmosedici.

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 16:44 | Nahoru | #2

miura>SmokinCBR> rozdíl ve spolehlivosti je především v použítí jiných technilogií, u motorů desmoguattro jako je např v 748, 996 nebo M S4 dochází k poškození styčné plochy mezi vahadlem a vačkou, povrch je opatřený tvrdochromem a ten se někdy naruší, když se kašle na servis vadné vahadlo se nevymění tak časem dojde i na poškození samotné vačky, u motorů testastretta je již jiná technologie výroby a k opotřebení povrchů vaček a vahadel nedochází. co do samotného desma tak princip nuceného zavírání ventilů je samozřejmě stejný ať jde o desmodue, desmoquattro nebo desmosedici.


Líp bych to nenapsal. Jen bych doplnil že u starších motorů Desmoquattro musí při servisu hlavy dolů, u Testastretty se to dá udělat těma okýnkama, takže proto je ta Testastretta snazší a tím pádem o trošku levnejší při servise. Co se vydírajících se vahadel u starších Desmoquattro motorů týče, tak od servisáků jsem slyšel, že po cca 20-30 tis km se to už ustálí a dál se nevydírají - osobní zkušenost s tím zatím nemám. U mojí 748 v 10 tis km vyměněno 1 vahadlo, v 20 tis km další 1 vahadlo. U 996 v 20 tis km vyměněny 2 vahadla. Teď mám na obou motorkách najeto cca 24 tis km. Tak za 5 let vám tu napíšu, jak je to ve 30 tis km...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati a servis. Ducati 749 Dobyče 9 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e.
Spojka Ducati 749 Ducati 749 fukeless 7 10.3.2021 v 09:36 fukeless
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 Beda46 1 9.11.2015 v 14:41 t_freedom
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 honzabiker 4 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K


TOPlist