1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
miura>SmokinCBR> rozdíl ve spolehlivosti je především v použítí jiných technilogií, u motorů desmoguattro jako je např v 748, 996 nebo M S4 dochází k poškození styčné plochy mezi vahadlem a vačkou, povrch je opatřený tvrdochromem a ten se někdy naruší, když se kašle na servis vadné vahadlo se nevymění tak časem dojde i na poškození samotné vačky, u motorů testastretta je již jiná technologie výroby a k opotřebení povrchů vaček a vahadel nedochází. co do samotného desma tak princip nuceného zavírání ventilů je samozřejmě stejný ať jde o desmodue, desmoquattro nebo desmosedici.
Líp bych to nenapsal. Jen bych doplnil že u starších motorů Desmoquattro musí při servisu hlavy dolů, u Testastretty se to dá udělat těma okýnkama, takže proto je ta Testastretta snazší a tím pádem o trošku levnejší při servise. Co se vydírajících se vahadel u starších Desmoquattro motorů týče, tak od servisáků jsem slyšel, že po cca 20-30 tis km se to už ustálí a dál se nevydírají - osobní zkušenost s tím zatím nemám. U mojí 748 v 10 tis km vyměněno 1 vahadlo, v 20 tis km další 1 vahadlo. U 996 v 20 tis km vyměněny 2 vahadla. Teď mám na obou motorkách najeto cca 24 tis km. Tak za 5 let vám tu napíšu, jak je to ve 30 tis km...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |