Halfords 10W40 - 1L za 119 Kc a 5L za 499 Kc
Halfords 5w40 5L mam pocita za 669 Kc (ale tam si nejsem jisty cenou)
API SL
ACEA A3
Linky :
5W40
10w40
To mi pripadlo jako celkem zajimava nabidka.
3 reakcí na tento příspěvek Oleje Halfords
huskyboy>Předpokládám že myslíš moto olej? No ono se říká, že dneska už nekoupíš špatný olej, ale ruku na srdce...věříš tomu? Ja osobně bych si ani do deset let staré motky tak levnou sračku nenalil... už kvůli tomu pocitu a případnému riziku. V Lidlu taky koupíš fritovací olej za 5 Kč a taky za 50Kč. A řekl bych, že když si ty hranolky usmažíž na tom ekonomiku za 5 Kč tak budeš mít radost, že si uštřil dokud se z toho nepobliješ Potažmo kvalitní olej 10W-40 např. Panolin koupíš za nějakých 170-180Kč a ta stovka -dvě tě nezabije...a pokud řešíš stovku... tak proč si kupuješ motorku?
2 reakcí na tento příspěvek Oleje Halfords
Castrol,jedině Castrol kupuj nejlépe od mě
1 reakcí na tento příspěvek Oleje Halfords
Nicmene se pravdepodobne jedna nejaky znackovy olej pouze "prenalepkovany". Halfords neni zadna NONAME spolecnost , ale celkem velka firma s mnohaletou tradici a urcite by pod svou znackou neprodavala nejaky shit.
huskyboy>Předpokládám že myslíš moto olej? No ono se říká, že dneska už nekoupíš špatný olej, ale ruku na srdce...věříš tomu? Ja osobně bych si ani do deset let staré motky tak levnou sračku nenalil... už kvůli tomu pocitu a případnému riziku. V Lidlu taky koupíš fritovací olej za 5 Kč a taky za 50Kč. A řekl bych, že když si ty hranolky usmažíž na tom ekonomiku za 5 Kč tak budeš mít radost, že si uštřil dokud se z toho nepobliješ Potažmo kvalitní olej 10W-40 např. Panolin koupíš za nějakých 170-180Kč a ta stovka -dvě tě nezabije...a pokud řešíš stovku... tak proč si kupuješ motorku?
Bych nerekl ze panolin bude az tak super oprpti tomu halfords.
ile-n>Mám doma novej Castrol Power 1 GPS 4T 10W-40 1L (klidně i více balení) 1L/240Kč.
Castrol,jedině Castrol kupuj nejlépe od mě
Za 240,-Kč/lt. To máš ještě zásoby z roku 2007? Dneska je běžná cena za Castrol Power 1 GPS pod 200,-Kč/lt. Sám ho mám na e-shopu za 199,-Kč/lt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oleje Halfords
Lej si tam co chceš, je to tvoje moto.. já si budu dál kupovat Motorex
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oleje Halfords
A tys mel pocit z meho prispevku, ze nekomu nutim tydle oleje, nebo sem dealer Halfordsu? Pouze jsem upozornil na zajimavou cenu slusneho oleje-nic vic. At si kazdy do svoji masiny lije co se mu libi, nebo cemu veri. (Ty si tam lij Motorex nebo treba Fritol-mi to je jedno !) Ja do svoji druhe motorky tan Halfords uplne s klidnym svedomim naliju-proste parametrama prevysuje pozadavek vyrobce motoru na predepsany olej a tim to pro me konci .
PS: Nedavno jsem vedl diskuzi jaky olej do moto s jednim mym kamaradem, ktery vlastni velkou firmu na distribuci oleju a maziv.
Chtel jsem po nem vsemi vychvalovany Motul nebo Motorex. A on mi rekl jednu zajimavou vec: Ma Motul nebo Motorex svoji rafinerii ? - nema a tak sou to jen "obycejni mixeri". Jako jedny z nejlepsich oleju mi nabidnul oleje ELF a ty jsem donedavna pouzival a byl jsem spokojeny. Ted pri vymene jsem byl liny a nechtlo se mi za nim jet a tak jsem koupil v Dome motocyklu nejake SBK Q8 10W40 za cca 200/litr a nemam strach, ze bych koupil blby olej.
Podívej se, nějaká naše debata, kterou vedeme od počítače je kničemu. Směrodatné by bylo, když by se odebral vzorek nových oleju a pak třeba po 10 000km a udělaly se rozbory.
Tam by se ukázalo, jaké mají vlastnosti doopravdy..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oleje Halfords
CZ_Iceman: Nedavno jsem vedl diskuzi jaky olej do moto s jednim mym kamaradem, ktery vlastni velkou firmu na distribuci oleju a maziv.
Chtel jsem po nem vsemi vychvalovany Motul nebo Motorex. A on mi rekl jednu zajimavou vec: Ma Motul nebo Motorex svoji rafinerii ? - nema a tak sou to jen "obycejni mixeri".
Tohle není moc dobrý argument. Kvalita oleje záleží mnohem více na aditivech, než na základu. Takže ti "obyčejní mixeři" můžou opravdu ze základu, koupeného z cizí rafinérky, umíchat kvalitnější olej, než ten, komu rafinérka patří.
1100Virago>Tohle není moc dobrý argument. Kvalita oleje záleží mnohem více na aditivech, než na základu. Takže ti "obyčejní mixeři" můžou opravdu ze základu, koupeného z cizí rafinérky, umíchat kvalitnější olej, než ten, komu rafinérka patří.
S tim se da urcite souhlasit - aditiva delaji olej !! Nicmene znamy je jiz postarsi pan a v tedle branzi se pohybuje mnoho let a tak asi vi o cem mluvi. Nicmene urcite jak Motul tak Motorex jsou velmi kvalitni oleje o tom neni treba diskutovat.
Jen si myslim, ze neni rozumne vsechno jine (mene zname) hned odsuzovat a hazet na to spinu.
Naposledy editováno 17.12.2009 10:14:40
1 reakcí na tento příspěvek Oleje Halfords
Osobně bych se zastal značek Motul, Motorex, Silkolene
Z dob minulych jsem prestal verit znacce Repsol, u 3 znamych doslo k zadrení kliky pri pouziti Repsolu 10W-40 vsechyn motorky byli yamahy(Fz 750, Fzr 600 a Thunderace 1000).Mohlo to byt klidne yamahou ale chvalne jsem se pak zacal zajimat o oleje a je fakt ze repsol ma jen Api SJ a napr Motul 5100 dokonce API SG/SH/SJ/SL takze i u znacek rozhodne rozdil kvalit bude
Lidi nesetrete a tech par stovek si za kvalitu pridejte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oleje Halfords
Napriklad u Hyosunga je predepsan olej 10W40 s API vyssim nez SG, takze jak SBK, tak i Halfords jsou do tohoto motoru vhodne.
SL - Současná - Pro všechny současné motory i starší motory. Kategorie zavedena roku 2001.
SJ - Současná - Pro motory z roku 1996 a starší.
SH - Zastaralá - Pro motory z roku 1996 a starší. Olej obsahuje aditiva pro kontrolu deposit, pro snížení oxidace oleje, snížení opotřebení a aditiva proti korozi.
SG - Zastaralá - Pro motory z roku 1989 - 1993. Olej obsahuje aditiva pro kontrolu deposit, pro snížení oxidace oleje, snížení opotřebení a aditiva proti korozi.
SF - Zastaralá - Pro motory z roku 1980 - 1989. Obsahuje aditiva pro zvýšení oxidační stability a aditiva proti opotřebení, aditiva pro kontrolu tvorby usazenin za nízké i vysoké teploty, pro ochranu proti opotřebení a korozi.
SE - Zastaralá - Pro motory z roku 1971 - 1979. Obsahuje aditiva zabraňující oxidaci oleje, aditiva pro kontrolu tvorby usazenin za nízké i vysoké teploty, pro ochranu proti opotřebení a korozi.
SD - Zastaralá - Pro motory z roku 1968 - 1970. Obsahuje aditiva pro kontrolu tvorby usazenin za nízké i vysoké teploty, pro ochranu proti opotřebení a korozi.
SC - Zastaralá - Pro motory z roku 1964 - 1967. Obsahuje aditiva pro kontrolu tvorby usazenin za nízké i vysoké teploty, pro ochranu proti opotřebení a korozi.
SB - Zastaralá - Pro starší motory vyžadující minimální ochranu aditivy. Lze použít pouze je-li výslovně požadováno výrobcem.
SA - Zastaralá - Pro starší motory, bez nároku na výkon a ochranu. Lze použít pouze je-li výslovně požadováno výrobcem.
Link na clanek
1 reakcí na tento příspěvek Oleje Halfords
to je jako Panenský Olivový?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oleje Halfords
1100Virago>Tohle není moc dobrý argument. Kvalita oleje záleží mnohem více na aditivech, než na základu. Takže ti "obyčejní mixeři" můžou opravdu ze základu, koupeného z cizí rafinérky, umíchat kvalitnější olej, než ten, komu rafinérka patří.
Nehledě na to,že Motul svoji rafinérii má... Kamarád autora vlákna má špatné info...
2 reakcí na tento příspěvek Oleje Halfords
MAT_H6>jenom mě zajímalo,to jako normálně střídáš oleje zrovna podle toho jakej se ti dostane do ruk a jezdíš každou sezonu něco jinýho?
Tak,ono to zas takový problém není,když dodrží specifikaci,ale jinak máš recht. Střídat oleje kvůli pár korunám je kokotina...
prackarr: Nehledě na to,že Motul svoji rafinérii má... Kamarád autora vlákna má špatné info...
Koukal jsem na stránky Motorexu a v rubrice "o nás" taky uvádějí, že jsou už 90 let největší nezávislá rafinérie ve Švýcarsku. Takže ten známý je postarší pán, v branži se pohybuje mnoho let, ale o čem mluví tak úplně neví.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oleje Halfords
Nicmene kdyz uz zacnu do nejake masiny lit jeden olej, tak ho tam liju porad (pokud se teda osvedci)
Jinak to o te rafinerce sem skutecne nejak nezjistoval, jen sem si na to vzpomel, kdyz se tu o tom bavime.
Nicmene jeste jednou zduraznuju, ze prece nikomu nic nenutim, jen jsem chtel dat tipa na dobrou cenu oleje. A tuhle informaci at si kazdy prebere jak potrebuje. Bud ho ta nabidka zaujme a nebo ne.
Naposledy editováno 17.12.2009 13:42:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oleje Halfords
CZ_Iceman>MAT_H6> Nestridam oleje ale motorky :)
Tak pak postrádá toto vlákno smysl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oleje Halfords
prackarr>Tak pak postrádá toto vlákno smysl...
chtěl napsat že po 5000km mění motory
CZ_Iceman>MAT_H6> Nestridam oleje ale motorky :)
Nicmene kdyz uz zacnu do nejake masiny lit jeden olej, tak ho tam liju porad (pokud se teda osvedci)
Jinak to o te rafinerce sem skutecne nejak nezjistoval, jen sem si na to vzpomel, kdyz se tu o tom bavime.
Nicmene jeste jednou zduraznuju, ze prece nikomu nic nenutim, jen jsem chtel dat tipa na dobrou cenu oleje. A tuhle informaci at si kazdy prebere jak potrebuje. Bud ho ta nabidka zaujme a nebo ne.
Jasně,však já to nenadávám.
Za mě-zůstanu u svého předraženého motulu za 180kč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oleje Halfords
Panenský Olivový - přesně tak, když jdeš na pannu tak si klacek namažeš tou nejracingovější syntetikou aby jsi ji náhodou nezadřel
huskyboy>illMedvědGuzzin> No nevím jaké máš ty informace ale Panolin vystřídal Repsol u Hondy. Když si koupiš novou Hondu od 2009 namáš v ní Repsol ale Panolin.
Panenský Olivový - přesně tak, když jdeš na pannu tak si klacek namažeš tou nejracingovější syntetikou aby jsi ji náhodou nezadřel
panolin, repsol, motul.. má to specifikace ktery potrebuju? jinak je mi to s dovolením šumec ;)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oleje Halfords
Nevím jak je na tom Hydroskunk, ale do drtivé většiny dnešních moto_motorů se vyšší než SG rozhodně nehodí a to právě kvůli aditivům snižujícím tření a tím ovlivňujícím třeba práci mokrých spojkových lamel.
Při nákupu oleje do motorky je důležité sledovat, zda odpovídá japonské normě JASO MA(nebo MB - předepisuje výrobce), která je na motocyklové oleje zaměřená.
A že není olej jako olej se dá najít ve spoustě testů - které jsou prováděny laboratorně a nemusím se spoléhat na "jedna paní povídala" - kecy typu "mně se ten olej osvědčil" po jednosezonním amatérském ježdění jsou zcela mimo mísu, pánové a dámy.
Koukněte třeba na AMSOIL testy.
Jistě, je to test provedený konkrétní firmou, ale naměřené parametry jsou jasné a kdyby nebyly přesné a opakovatelné, tak je konkurence v USA sežere za živa.
Já osobně už do motky v ČR jedině Midland 15W-50, připadně (kdybych prachy kradl ) Motul.
CZ_Iceman>Podstatne j jakou nejvyssi tridu olej splnuje a jakou ma predepsan vyrobce motoru.
Napriklad u Hyosunga je predepsan olej 10W40 s API vyssim nez SG, takze jak SBK, tak i Halfords jsou do tohoto motoru vhodne.
SL - Současná - Pro všechny současné motory i starší motory. Kategorie zavedena roku 2001.
SJ - Současná - Pro motory z roku 1996 a starší.
SH - Zastaralá - Pro motory z roku 1996 a starší. Olej obsahuje aditiva pro kontrolu deposit, pro snížení oxidace oleje, snížení opotřebení a aditiva proti korozi.
SG - Zastaralá - Pro motory z roku 1989 - 1993. Olej obsahuje aditiva pro kontrolu deposit, pro snížení oxidace oleje, snížení opotřebení a aditiva proti korozi.
SF - Zastaralá - Pro motory z roku 1980 - 1989. Obsahuje aditiva pro zvýšení oxidační stability a aditiva proti opotřebení, aditiva pro kontrolu tvorby usazenin za nízké i vysoké teploty, pro ochranu proti opotřebení a korozi.
SE - Zastaralá - Pro motory z roku 1971 - 1979. Obsahuje aditiva zabraňující oxidaci oleje, aditiva pro kontrolu tvorby usazenin za nízké i vysoké teploty, pro ochranu proti opotřebení a korozi.
SD - Zastaralá - Pro motory z roku 1968 - 1970. Obsahuje aditiva pro kontrolu tvorby usazenin za nízké i vysoké teploty, pro ochranu proti opotřebení a korozi.
SC - Zastaralá - Pro motory z roku 1964 - 1967. Obsahuje aditiva pro kontrolu tvorby usazenin za nízké i vysoké teploty, pro ochranu proti opotřebení a korozi.
SB - Zastaralá - Pro starší motory vyžadující minimální ochranu aditivy. Lze použít pouze je-li výslovně požadováno výrobcem.
SA - Zastaralá - Pro starší motory, bez nároku na výkon a ochranu. Lze použít pouze je-li výslovně požadováno výrobcem.
Link na clanek
Naposledy editováno 17.12.2009 17:17:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hyosung GT650 Comet - a chyba F1 Hyosung GT 650 Comet | michalides999 | 4 | 3.12.2020 v 19:53 michalides999 |
Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 v... [1 ... 4, 5] Hyosung GT 650 Comet | mikro | 143 | 16.4.2018 v 11:50 mikro |
Hyosung gt 650 [1, 2] Hyosung GT 650 Comet | pajachovancu | 40 | 24.11.2016 v 18:25 Grizzlicek |
Naháček s motorem do Včka Hyosung GT 650 Comet | Stigmajstr | 21 | 30.10.2016 v 12:30 Stigmajstr |
Hyosung GT 125 R - problém s elektr... Hyosung GT 650 Comet, Hyosung GT 125 Comet, Hyosung ... | TKH | 1 | 19.11.2015 v 00:53 ST-M |