paolo_novy Přidat reklamu

Téma: pls pomoc se zahadou na čz 487
13.12.2009 v 12:12
caw potreboval bych pomoct se zahadnou zavadou na zetce 487 uz sem to psal na jawamanii a tam nanic neprisli tak tady mozna bude nekdo kdo je vic do elektriky. Natahnul sem celou novou elektriku, koupil novy uhliky, sehnal kondenzator ze Š 120 - ve skole vyskousel na motoru a tam to slapalo, koupil novy kladivko, indukcku, rele, ale stejne to neprestalo. proste nastartuju a vsechno je v pohode , ale jakmile zaradim kvalt, rozjedu se a motorku trochu vytocim tak se spali kladivko a ve vysokejch otackach zacne vynechavat. Staci vzdycky opilovat kladivko a zas nez se rozjedu je to v pohode. Na neutral se kladivko nespali a absolutne to nepobiram. pls pomocte. dik moc

Naposledy editováno 13.12.2009 12:13:12
Předchozí
1 2
Následující

pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 12:25 | Nahoru | #1
dej tam nový kondenzátor.... origo teslu

pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 12:43 | Nahoru | #2
A nektery novy kladivka taky stoji za hovno. Stary kvalitni maji nos co jezdi po vacce z neceho jako textit, nebo pertinax. Na trhu jsou vsak i nejaky s plastovym nosem co nefunguji...

pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 12:44 | Nahoru | #3
zkontroluj, jestli ti kladivo dosedá na kontakt pěkně celou plochou a rovnoběžně

pokud se dotýká malým kouskem, zalepí se....

kondenzátor bych podezříval taky... máš ještě jiný?

pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 12:46 | Nahoru | #4
petrvtr: nedá se to vyloužit, ale já i na nové kladivo jezdil kolik let...

mám ale dojem, že to byl pertinax tak jak tak....

původní dojelo na to že se pertinax prostě ušoupal časem - najelo mraky kilometrů.

zaplování jsem ale jako celek prodal po montáži vape (přechod na 12v a halogen)

1 reakcí na tento příspěvek pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 12:56 | Nahoru | #5
co se kondenzatoru tyce tak je to teslackej ten sem zkousel a na 120 fungoval a kladivko se nespalilo, to jak doseda este prekontorluju a doma este jeden kondenzator mam je to tusim naky SPL nebo neco takovyho - ten sem kupoval novej a dela to to sami a ktomuhle kondenzatoru mi bylo receno ze stoji za kekel

1 reakcí na tento příspěvek pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 13:04 | Nahoru | #6
Jo a taky si vzpominam na kondenzator ELTOS ktery mi naraz odesel - vubec to nebyl svitkovy kondenzator, ale v podstate prazdna plechova banka, kam byl napajen normalni keramicky kondik, ktery se samozrejme velmi brzo uklepal.

(reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 13:16 | Nahoru | #7
Kondenzator lze dočasně nahradit syrovou bramborou...

1 reakcí na tento příspěvek pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 13:55 | Nahoru | #8
není na Š 120 kondenzátor 12V a na ČZ má byt 6V ne??

(reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 13:57 | Nahoru | #9
Reider> pokud vim tak na obou sou kondenzatory do 220V

1 reakcí na tento příspěvek pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 14:48 | Nahoru | #10
tohle fakt vykazuje příznaky kondíku.je to divný.máš ho dobře ukostřenej?stačí aby byl volnej a bude to zlobyt.raději nejdřív skus klidně 5 kondíků než se hrabat dál.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 14:57 | Nahoru | #11
lewisss> vim, ze je to divny. kondenzator je dobre upevnenej bohuzel ted dalsi kondenzatory zkouset nemuzu, protoze unas v mototechne maj akorat ty smejdsky a ty teslacky co jich mame ve skole hafo, tak k tem se dostanu zas az 6 ledna az skoncim na svarovne a dostanu se na diagnostiku. a ono uz stejne neni co dalsiho zkoumat kdyz je tam vsechno novy. ale stejne nepobiram proc to udela jenom kdyz je tam kvalt. kdyz mam neutral tak ji proste muzu roztocit jak chci, ale kladivko se nespali.

Naposledy editováno 13.12.2009 15:53:36

(reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 16:02 | Nahoru | #12
karlos.> neco podobnyho me delal ficht kondik moc nedrzel v tom drzacku a neco se dotkl a delalo to tohle bych to skoukl a jestli ti jiskri prerusovac tak to bude v tom kondiku

(reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 16:09 | Nahoru | #13
karlos.> Tak zkus koupit někde v krámě s elektro součástkama kondík se stejnýma vlastnostma a můžeš to zkusit s nim.

1 reakcí na tento příspěvek pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 16:30 | Nahoru | #14
a nebo ho prodej a kup si vape... Zrovna nad ním uvažuju

pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 17:33 | Nahoru | #15
Myslím, že problém bude v indukčce, protože jsou dvě verze podle toho jaké máš zapalování. Jedna má větší odpor a je pro kladívkové zapalko a druhá má malej odpor a je pro el. zapalko. Ty tam máš nejspíš tu pro el. zapalko tudíš má malej odpor a poté přes kladívka teče značný proud a proto nejspíš hoří.

(reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 18:08 | Nahoru | #16
Fenix> taky bych to VAPE rad koupil, ale nemam peize a v dohledny dobe ani asi mit nebudu - budu motorku prehlasovat a neco to bude stat + budu na jare asi kupovat plechovku

1 reakcí na tento příspěvek pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 18:15 | Nahoru | #17
zdravim,koukni jestli te to nahodou neprebiji, mohlo by to mit vliv i na to vynechavani.

(reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 18:21 | Nahoru | #18
Kinyo> pri volnobehu bez svetel a ostatnich podobnejch spotrebicu na baterce kolisa napeti 6,8V az 7,1V

pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 18:29 | Nahoru | #19
musis jeste ale zmerit ampery,ty jsou dulezitesi, odpojis jeden z kabelu od baterky a propojis ho prez ampermetr, mesmis to merit jako voltmetrem, jinak ho spalis. A ze svetla by melo ukazovat tak kolem 2A. Kdyz se rele zblazni tak je schopny davat i pres 30A. a pak prave motorka zlobi pri vetsich otacek motoru.

pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 18:33 | Nahoru | #20
jinak nevim, kladivka i kondezator jsou stejny ze skodovky, akorat pohyblivy kladivko je trochu jinaci ale na fukcnost to nema zadny vliv.

1 reakcí na tento příspěvek pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 18:38 | Nahoru | #21
Takhle je to staršně těžký něco poradit když sám nevidim co to dělá.zeptam se:při běhu motoru s vypnutýmy světly a na neutrál běží motor normálně.?i když motor vytočíš a chvíli držíš v otáčkách?nic se neděje?klidívka se nezaserou?skoušel si to i se zapnutýma světlama na neutrál?jestli to bez světel jede normálně pak je to dobíjení,nebo nějakej skrytej kratásek kolem světel.co prosimtě přesně znamená zapeklý kladívko?jedeš začne to střílet ty zastavíš obrousíš kladívka a jede to zas normálně do doby kdy tomu dáš oves?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 19:24 | Nahoru | #22
lewisss> jj je to jak to rikas kdyz dam kvalt a rozjedu se - dostane otacky tak se kladivko spali a motorka ve vysokejch otackach zacne vynechavat nestrili, ale jede jako kdyby to zapalilo na kazdou druhou HÚ a kdyz se kladivko opiluje tak nez se na kvalt vytoci tak je to OK. na neutral tohle proste neudela. predtim ani kdyz sem ji chvilku drzel v otackach tak to kladivko nespalilo. jak je to ted nevim, protoze je po kompletni GO a nechci ji nejak moc vytacet. se svetlama sem to nezkousel. to zejtra zkusim. delalo to i se starym rele, na ktery to driv slapalo v pohode.

pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 19:59 | Nahoru | #23
Co cívka, tu jsi kontroloval?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 20:31 | Nahoru | #24
karlos.> Nemáš tam 12V indukční cívku?

(reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

13.12.2009 v 21:36 | Nahoru | #25
pepeveteran> 12V cívka by nevadila, spíš by to neházelo dost velkou jiskru jiskru.

a kladávka jiskří pořád, i na volnoběch?, Je taky možnost zkusit všechno odpojit, a zapojit jen kladívka, indučku a baterku (třeba auto, ale blbě by se to zkoušelo za jízdy) a projet to. Na to abys zkusil jestli se kladíka zapečou ti to bohatě vydrží ...
Pokud to pojede normálně tak je problém v dobýjení a může se řešit dál, pokud to bude dělat pořád, tak už jen kondík a indučka (u ní zkontroluj jestli je dobře zapojená - 1. kladívka, 15. + pól)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

14.12.2009 v 13:31 | Nahoru | #26
karlos.> Podle mě to bude jen nějaká nepřesnost v předstihu.bud hlavním nebo na odtrhu.někdy motory po výbrusu dost zlobí,žerou svíčky atd.ještě mi řekni když ted to vytočíš,začne to vynechávat a dáš neutrál,běží motor normálně nebo vynechává i na volnoběh a malé otáčky.protože je stli běží v malých normálně pak to není zapečený kladívko.to by chcíplo.ani kondík to podle mě nebude.a začalo to dělat od kdy?když si dal nový výbrus?

(reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

14.12.2009 v 13:39 | Nahoru | #27
karlos.> s tvých obrázků také vidím žes měl sundanou celou destičku s kladívky.může to být fakt jenom špatné nastavení hlavního předtihu a to pak odtrhy můžeš honit pořád.Rotor na klice je upevněn správně?na klínku?nesmí se pootočit.stejně tak i vačka v rotoru je na takovém zubu který může být ulomenej,vačka je původní?někdy stačí špatně dosedlej stator k motoru a už to dělá neplechu,nebo příliš utažene šrouby zapalka,přední stěna se zdeformuje a to je taky špatně.mrkni na to jestli je všechno tohle Ok.pak bych nastavil halvní destičku podle návodu,z nějaké knihy.a odtrh bych nechal nakonec ale né podle knížky ale podle chodu motoru.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

14.12.2009 v 15:42 | Nahoru | #28
lewisss> kdyz pak pustim plyn tak je volnobeh takovej dost nepravielnej a motor ma "hrubej" (takovej razovitej) chod a jo delala to i pred vybrusem a rotor je na klinku usazenaj dobre a i ten "zobacek" na rotoru u vacky je

Naposledy editováno 14.12.2009 15:44:21

(reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

14.12.2009 v 17:09 | Nahoru | #29
karlos.> jak velkej odtrh nastavuješ? ... a zkoušel jsi jestli vačka nemá vůli ("nahoru, dolu")

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pls pomoc se zahadou na čz 487

14.12.2009 v 17:26 | Nahoru | #30
karlos.> jestli je to tak jak říkáš tak podle mě to v závadný elekrice není,nanejvíš fakt v nastavení kompletního předstihu.když píšeš že motor je pak hlučnej:GO kliky jsi také dělal?Ještě nedávno sem měl kejvačku 250 a nechal sem udělat kliku a výbrus,jenže práce byla tak nekvalitní že po ujetí 1000 km měl píst na čepu vůli 1,5mm a vinou téhle vůle zaboha nešel doladit předstih.proto si myslím že vadnej kondík nebo cívka nemůže spůsobit hlučnej motor.to je kravina.spůsobí nanejvejš že to vůbec nepojede.ten rachot může dělat i to že výbrus je dost těsnej a když mu nandáš tak se přehřeje a pak rachotí.to se stává .je potřeba ho fakt šetřit a pomalu zajíždět.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 Josef70 12 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved


TOPlist