A ještě mimo téma-má žena řekla:"jedině přes moji mrtvolu",tak zabít nebo uprosit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véstromáci poraďte
srovnáváš hrušky a jabka stará karburátorová verze Varana brala ví a tu jsi měl ty jinak stíkačka je někde jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véstromáci poraďte
Dr.Houba>No, to by mě zajímalo, kolik z těch co doporučují litra na něm jelo a kolik z nich ho mohli porovnat s 650... :\. Zkus si oboje projet a uvidíš sám. Jinak u 650 vím jen o jedné závadě a to byly měkčí přední kluzáky, tak se podívej, jestli jsou rovné...jinak klasika...
Edit: písmenko
Roolso:
Já si měl možnost dostatečně vyzkoušet oboje a byť jsem zvyklej na trošku jiný výkony než maj tyhle dva stroje, tak pokud bych si měl vybírat, tak sáhnu po 650ce. Je pravda, že chybí trochu výkon na dálnicích a případě naložené mašiny a dvoučlené posádky v horách, ale je rozhodně hravější, ovladatelnější a zábavnější. Náklady na údržbu, servis, běžné opotřebení věcí a hlavně spotřebu jsou taky nižší než u litra. Ta 650ka je jeden z nejlepších cesťáků, na kterých jsem jel. Je pravda, že výkon litru je super, ale mě osobně u 650ky výkon nikdy nechyběl, předjel jsem pokaždé co jsem potřeboval, v ostrých zatáčkovitých úsecích tím lze bezproblémově ztrestat většinu supersportů a velkoobjemových strojů, který jsou to schopny dohnat až na rovinkách a i v těch kopcích to jelo hoooodně svižně, jen bylo potřeba trochu vyšší otáčky, ale to motoru nikdy nevadilo a mě taky ne.A hlavně bylo taky míň vibrací (od cesťáku čekám trošku kultivovanější chod). 650ka mě nadchla ve všech směrech.
Byť jezdím Hayabusu a mám rád velkej nadbytek výkonu pod zadkem, tak v tomhle případě za mě ale 650ku. Nejlíp by bylo, kdyby ses mohl na obou projet a vyzkoušet si je, co ti víc bude sedět.
Naposledy editováno 12.12.2009 09:56:25
Cooker>
Já si měl možnost dostatečně vyzkoušet oboje a byť jsem zvyklej na trošku jiný výkony než maj tyhle dva stroje, tak pokud bych si měl vybírat, tak sáhnu po 650ce. Je pravda, že chybí trochu výkon na dálnicích a případě naložené mašiny a dvoučlené posádky v horách, ale je rozhodně hravější, ovladatelnější a zábavnější. Náklady na údržbu, servis, běžné opotřebení věcí a hlavně spotřebu jsou taky nižší než u litra. Ta 650ka je jeden z nejlepších cesťáků, na kterých jsem jel. Je pravda, že výkon litru je super, ale mě osobně u 650ky výkon nikdy nechyběl, předjel jsem pokaždé co jsem potřeboval, v ostrých zatáčkovitých úsecích tím lze bezproblémově ztrestat většinu supersportů a velkoobjemových strojů, který jsou to schopny dohnat až na rovinkách a i v těch kopcích to jelo hoooodně svižně, jen bylo potřeba trochu vyšší otáčky, ale to motoru nikdy nevadilo a mě taky ne.A hlavně bylo taky míň vibrací (od cesťáku čekám trošku kultivovanější chod). 650ka mě nadchla ve všech směrech.
Vidím to naprosto stejně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véstromáci poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véstromáci poraďte
1000 karbec-1000 stříkačka
mezi malým a velkým stromkem taky budeš mít rozdíl asi 1litr
jinak za mě asi Varan stříkačka letos s kolegou dovolená ve 2 já transalp spotř.5,5l on varan stříkačka to samé, pokud můžu odkázat co jsem psal navrchu tak litrové véčko je dobré trochu zklidnit laďáky,dynojet apod.
Jinak si to samozřejmě užij
Ulitra jsem se nejmíň dostal na 5,9 (svižní jízda do cca 140ti bez divokých rozjezdů a výjezdů ze zatáček), ale nebyl problém za osm až devět litrů ..... Běžnej průměr bych viděl 6,5 - 7 litrů na sto.... Ale hodně u litra záleží na stylu jízdy. 650ka měla kolísání tak 1 litr na sto.
Test Stroma
1 reakcí na tento příspěvek Véstromáci poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Véstromáci poraďte
hofi01>Myslím, že litr je OK..
Zdar hofi01 tady v bazaru je litr strom a prodává to někdo z Dačic 1 nejsi to ty?Nebo nevíš o ní něco.tadyObě motky si vyzkoušej ... a uvidíš. Když jezdím sám, tak je 650 úplně v pohodě. Ve dvou je to o něco horší .. ale dá se to . Nicméně kvůli vyjímečnému svezení nebudu kupovat motorku o kila těžší a co víc žere (i když ne o moc :- ) )
Vyzkoušej a uvidíš
Mozna se jeste podivej na www.vstromklub.cz . Preju stastnou ruku pri vyberu.
1 reakcí na tento příspěvek Véstromáci poraďte
1000+ táhne jako bejk, konec plusů. Mínusy... vibrace, spotřeba, váha(pocitově, za vše může vyšší těžiště)=> horší chování v zatáčkách.
650+ spotřeba(na dálky s topcasem a baťohem za 3,8-4,1l; dálnice 4,5-5,5l; dlouhodobý průměr kolem 4,3l), chování v zatáčkách(jako úplně jiná motorka), menší vibrace. Mínusy - výkon? Jak se to veme, v jednom je dostačující a ve dvou člověk nejde žádnou pilu, aby ho nějak výrazněji postrádal
Jinak Stroma ať litrového, tak šestpáďo schvaluju. Kamarád Stromovi neříká dipól nadarmo...
Obě akce odjeté na těch samých gumách :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom | akimek314 | 1 | 8.9.2023 v 06:36 milor |