globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba fichtla, rady a typy
 
10.12.2009 v 08:49
Cau, mam v planu dat do fichtla motor z cinana o objemu 110ccm nebo 140ccm, ma s tim nekdo nejake zkusenosti? Dekuju za jakoukoliv radu.
Předchozí
1 2
Následující

Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 08:53 | Nahoru | #1
Muj táta uvažoval podobně, chtěl dát ležáka do fixla .

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 09:02 | Nahoru | #2
Zkušenosti s tim nemám, jen taková myšlenka - nebylo by lepší tam dát motor z japonce? Já jen aby ses s tim nes*al a pak jsi to musel furt rozdělávat kvůli tomu, že se ti kazí motor...

(reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 09:08 | Nahoru | #3

CharlitoCZ>Zkušenosti s tim nemám, jen taková myšlenka - nebylo by lepší tam dát motor z japonce? Já jen aby ses s tim nes*al a pak jsi to musel furt rozdělávat kvůli tomu, že se ti kazí motor...



Ten motor neni potravina !

Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 09:14 | Nahoru | #4
Vite co, jde o to, ze chci zachovat puvodni tvar cele motorky a jediny motor, ktery ma hlavu dopredu jako fichtl maj cinani. Takze mi nic jineho nezbyva. Libilo by se mi tam dat motor z cbr600, ale to je uz trochu vetsi stavba a velky zasahy a ve finale bych se na tom ani nesvezl, protoze by se to po prvni prekroceni 4000rpm rozpadlo.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 09:16 | Nahoru | #5
Ja vim myslel jsi nejakyho 125ccm japonce, delal jsem si prdel

(reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 09:44 | Nahoru | #6
JJ_999ccm_min> To nemáš nic lepšího na práci?

Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 09:54 | Nahoru | #7
vali se mi to v garazi, tak vymejslym pi.....y

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 09:59 | Nahoru | #8
Tuning jawa 50

Naposledy editováno 10.12.2009 10:03:02

(reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 11:04 | Nahoru | #9
dedek new> zajimavy

Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 12:46 | Nahoru | #10
Ty motory z pitbiku sou kopie motoru honda monkey, takže japonce sehnat lze...

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 13:01 | Nahoru | #11
Taky jsem nad tim dřív uvažoval.. Problém je, že ten motor má řetězový kolečko na druhý straně, a filtr vzduchu (možná i celej karbec) se tam nevejde kvůli rámu

(reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 13:30 | Nahoru | #12

grovestreet>Taky jsem nad tim dřív uvažoval.. Problém je, že ten motor má řetězový kolečko na druhý straně, a filtr vzduchu (možná i celej karbec) se tam nevejde kvůli rámu


řešení je otočit kyvku a udělat jiný kolínko karburátoru
dá to práci ale stálo by to za to

Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 14:44 | Nahoru | #13
jediná smysluplná přestavba fichtla je pro mě tohle hýr

Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 16:44 | Nahoru | #14
Normalne tam dej motor s pitbiku treba 125ccm a ten fichtl poleti u tech motoru se nic nekazi, akurat prevodovka, ale to je uplne jine jezdeni.

Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 17:52 | Nahoru | #15
Udelal bych to jinak, motor z fichtla a nejakej jinej ram ... ten je nejvetsi slabina.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 20:54 | Nahoru | #16
chtel bych bud pouzit kyvku s bzdou a 16 kolo s cinana,kdyz tam ta kyvka nejakym zpusobem pujde narvat, nebo otocit puvodni kyvku a nechat tam i stary kolo, ten karbec s filtrem dam obracene a nebude prekazet ramu, na funkcnost to nebude mit zadnej vliv. ram bych chtel vyresit tak, ze pouziju jeste ten samy s fichtla od krku az po motor a svarim to dohromady kvuli lepsimu uchyceni motoru a aby byl tuzsi, vazit to bude tak o 5 kg vic a to si myslim, ze nebude vubec znat. nejde mi vubec o vykon, jen to proste chci zkusit, bude to motorka jen na nedeli pro rohliky

Naposledy editováno 10.12.2009 20:57:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 21:20 | Nahoru | #17
JJ_999ccm_min> no ja myslim, ze to pojede dost ukrutne, vzdyt ten fichtl je lehky jak prase

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 21:41 | Nahoru | #18

hanys888>JJ_999ccm_min> no ja myslim, ze to pojede dost ukrutne, vzdyt ten fichtl je lehky jak prase

myslim ze s tema vibracema co bude odevzdavat ten "motor" se kozi dech rozpuli osobne bych Pionyra 50 nekurvil nejakym "motorem" made in china

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 21:50 | Nahoru | #19
roberto.cz> nevim co myslis pod pojmem vibrace.. mozna to delaji ostatni ciny ale me rozhodne ne.

(reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 22:08 | Nahoru | #20

hanys888>roberto.cz> nevim co myslis pod pojmem vibrace.. mozna to delaji ostatni ciny ale me rozhodne ne.


vibrace
ja nevim co ty mas za vec.. a nejak me to nezajima

Přestavba fichtla, rady a typy

10.12.2009 v 22:26 | Nahoru | #21
mno hlavne to bude chtit poladit i tlumeni a brzdy.. pac motor sice poleti, ale zbytek nebude zvladat

soudim taky podle toho co jsem videl Simala s motorem 150ccm z MZty.. letelo to jak splasene, ale ram, vidle a brzdy na to jesou proste delany

Naposledy editováno 10.12.2009 22:27:04

2 reakcí na tento příspěvek Přestavba fichtla, rady a typy

11.12.2009 v 12:16 | Nahoru | #22
Když sem viděl tohle tak sem docela koukal... Rám pěkně prohnutej jízdní vlastnosti asi hodně naprd Někde autor psal že jak jede 90+ už má smrt v očích

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba fichtla, rady a typy

11.12.2009 v 12:57 | Nahoru | #23
plánuješ to na silnici nebo terén? nejvíc cool je mít natuňěnej origo motor třeba na pět koní, to už jede chlape

(reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

11.12.2009 v 19:45 | Nahoru | #24
grovestreet> To je moc pekny, ale asi to bude dost riskantni na tom jezdit, jinak fakt mazec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

11.12.2009 v 19:52 | Nahoru | #25
Whistler> Opravdu mi o ten vykon nejde, jen doho proste chci 4t, bude to jen na obcasne svezeni po vsi, ne bezne jezdeni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

11.12.2009 v 22:51 | Nahoru | #26

JJ_999ccm_min>Whistler> Opravdu mi o ten vykon nejde, jen doho proste chci 4t, bude to jen na obcasne svezeni po vsi, ne bezne jezdeni.



v tom pripade tam necpi pitbikovy motor 110/140, ty motory maji celkem prdy v tech pitbajkach, a fichtl je taky lehoulinky, tak to bude palit zrovna tak.. pokud chces ctyrtakt jen na svezeni po vsi, pouzij motor z tohohle:


ten ti nerozerve ram a snad i tlumice a brzdy to zvladnou bez nejakych uprav

edit: je to ctyrtaktni motor 50ccm, konkretne na obrazku je TMEC Betka, stejny motor by mel byt i v Jawe NewPionyr, Gizmo Panther, Panda DAX a Panda Monkey ( ty pandy jsou napodobeniny Hondy Monkey)...

Naposledy editováno 11.12.2009 22:54:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

12.12.2009 v 22:12 | Nahoru | #27
Cosmogagy> novy motor 125 co se dava do pibiku stoji 5800 to neni azse tak moc

(reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

13.12.2009 v 15:17 | Nahoru | #28
grovestreet> o týhle kruto stavbě jsem četl, nevíš kde je na netu? Mě se líbilo jak majitel popisoval, jak dle latě svářel dám zase dohromady za přítomnosti nedůvěřivých pohledů jeho sousedů :)))

Přestavba fichtla, rady a typy

13.12.2009 v 17:18 | Nahoru | #29
mazec kde to je na netu? to si chci přečíst

Přestavba fichtla, rady a typy

14.12.2009 v 00:15 | Nahoru | #30
Bohužel to nevim, taky bych to rád našel
Tu fotku mam v pc už víc jak dva roky ale pořád mě to udivuje
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist