globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výlet k Balatonu

9.12.2009 v 00:28
čaute všichni.Chtěli by jsme s kámošem vyrazit někdy v květnu na balaton.Mohl by nám někdo poradit jak to tam chodí jaké jsou tam ceny atd?
Jedeme já na fzr600 a kámoš na fzr100.Kdyby se někdo přidal bylo by to super.Díkes a kolama dolu.

1 reakcí na tento příspěvek Výlet k Balatonu

9.12.2009 v 14:04 | Nahoru | #1
My jeli Balaton letos v červenci. Původně jsme měli naplánovaný Balt, ale kvuli počasí jsme se v den odjezdu na benzine rozhodli otočit o 180° a zamířit k Balatonu. Měli jsme jen euroatlas a plus pár lokálních mapek vytisknutých z internetu, nic víc. Trasu jsme jeli Praha-D1-E59(Znojmo)-Mistelbach-Nuseidler See-Sopron-Balaton. Zpátky jsme to vzali přes Slovensko(Komárno) a jižní Moravu. Dnes bych se možná vyhnul Rakousku, na trase kterou jsme jeli my to byla každou chvíli nějaká vesnice, uzavírka a taky mě někdy přišlo dementní značení. Navíc v kempu kousek od Dunaje byli mračna komárů, takže někteří z nás ráno vypadali jako když mají neštovice
Balaton jsme jeli jen severní stranu a mě se tam líbilo, je tam celkem dost sopečných kopců na nich vinice a na úplném vrcholku bývá nějaký hrad-celkem pěkné pokoukání. Jinak ale většinou převažuje rovina. Ubytování nebyl vůbec žádný problém, spali jsme ve dvou kempech přímo u Balatonu a cena pro 4 lidi + 4 motorky byla něco přes 30E. Kvalita kempů na solidní úrovni. Koupání klasika Balaton, někde bahno a zkarbovaná voda, někde písek a voda relativně čistá. Taky záleží na počasí, my jsme první den chytli pěkné vlny skoro jako u moře, ačkoliv bylo jasno a bezvětří. Druhý den po vlnách ani památky a voda se pročistila. Komáři v normě, oproti Rakousku-Dunaji úplná pohoda Na jídlo lze zajít v poho do hospody, ceny zhruba jako u nás, jídlo bylo dobré. Pivo jsme pili zásadně maďarské, ikdyž nebyl problém sehnat české, nejvíc nám asi chutnala Šoproň. Doporučuji zajet k nějakým termálům, my jsme jeli k tomu nejznámějšímu - Hévíz a paráda, nebylo tam ani moc lidí. Lidi v Maďarsku mě přišli hodně vstřícní a přátelští, na silnicích taky vcelku pohoda. Pěkná dovolená to byla
edit: překlepy

Naposledy editováno 10.12.2009 10:01:22

(reakce na) Výlet k Balatonu

9.12.2009 v 15:25 | Nahoru | #2
K tomu Rakousku, já jsel jel jednou po E49 - od českých hranic někde pod Třeboní do Vídně a bylo to výborný. Nemyslím, že tam bylo moc vesnic. Krásný dlouhý zatáčky, pěkná příroda a super silnice. Jel jsem teda tuším v neděli, takže nebyl moc provoz..