globalmoto_kveten





Téma: Nordkapp: sněžení, mráz a sobi (cestopis)
 
7.12.2009 v 06:39
Ahoj, tak mi zveřejnili cestopis, co jsem nedávno dopsal, pokud chcete, můžete se na něj mrknout:

Nordkapp: sněžení, mráz a sobi

video na YouTube tady

Na konci je i video, vlastně moje první video, které jsem doplnil i hudbou
a ještě odkazy na 2 obsáhlejší fotogalerie, kdyby někomu nestačilo těch pár fotek a na tu fotogaleri s Kundodeníkem.



Naposledy editováno 10.12.2009 13:43:33

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nordkapp: sněžení, mráz a sobi (cestopis)

10.12.2009 v 13:38 | Nahoru | #1
MinervaXT> přesně tak, myslel jsem nebrat Varadero s karburátory, protože prostě podle x ohlasů (i na stránkách varadero.cz) má o 1 až 2 litry vyší spotřebu.
Pokdu má tedy Varadero 2003 a novější spotřebu od 5,5 do 7
tak Varadero 2002 a starší prý má spíš od 7 do 9

Sema - prostě když je nejistá situace, nic neměním, nezadlužuji se a nechávám si motorku která mi šlape jako hodinky. A nemyslím si že během jediného roku by se u většiny BMW 1100GS nabízených v inzerátech změnil stav z dobrých na stav nebrat

fockewulf - no, každý jsme nějaký

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nordkapp: sněžení, mráz a sobi (cestopis)

10.12.2009 v 13:41 | Nahoru | #2
Roman2bk> ty náklady na jídlo a "ubytování" - ty pochopím, dělám to stejně socka travelling, ale krom toho mi to přijde i jako fajn změna nespat furt v posteli a nejíst u stolu jako člověk Spíš mě provokuješ těma tvojima 4,5l/100km a denním nájezdu v průměru 600km, co se nejen tohohle výletu týče

(reakce na) Nordkapp: sněžení, mráz a sobi (cestopis)

10.12.2009 v 15:11 | Nahoru | #3
Roman2bk>
ahoj,
s Tvými argumenty pro výběr příští moto souhlasím a protože jezdíš docela dost a daleko asi bych volil Transalpa 700 (stříkačka a pár koní navíc proti 650), drátěná kola nebo to Varadero SD-02 cenově se dají dnes pořídit okolo 130tisíc a to i doplňky. Viz tento inzerát:
pěkný Varan
mohu Ti říct, že v naší motopartě měl kamarád Varana právě rok 03 a jezdili jsme prakticky za stejnou spotřebu na delší výlety okolo 5,5l se zavazadly. Varan je sice těžká mrcha ale jinak třeba proti V-Stromu má zase výhodu delších servisních intervalů. Já osobně řeším přechod na litrové enduro a občas se stavím u kamaráda co má DL-1000 rok 02, možná netrefil zrovna dobrý kus, ale motka má okolo 70tkm, začala brát olej a spotřeba je také okolo 5,5 litru. Tož asi tak.
Jinak asi není kam spěchat, páč taky prodávám tak mě kontaktují akorát prodejci kteří se mi snaží nabídnou jejich moto ale samozřejmě mou cenu co nejvíce stlačit.

(reakce na) Nordkapp: sněžení, mráz a sobi (cestopis)

10.12.2009 v 15:55 | Nahoru | #4

Roman2bk>MinervaXT>
Sema - prostě když je nejistá situace, nic neměním, nezadlužuji se a nechávám si motorku která mi šlape jako hodinky. A nemyslím si že během jediného roku by se u většiny BMW 1100GS nabízených v inzerátech změnil stav z dobrých na stav nebrat


Nemyslel jsem to tak, abys hned běžel kupovat GSo, pač nebudou, ale ta motorka se už deset let nevyrábí a výběr se zužuje-už dnes jich v inzerci přehršel není a dost z těch co tam jsou vypadá nedobře.. s přihlédnutím k tomu, že jsem chtěl motorku s vybavením, které nedoplníš (ABS, FID), co bude pěkně vypadat(originálně, pokud možno) a která má zdokladovanou minulost..

Naposledy editováno 10.12.2009 15:58:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist